Dla PKP Intercity - jestem Czarnuchem

Data: 2011-07-18 06:41:33
Autor: Wilk
Dla PKP Intercity - jestem Czarnuchem
On 8 Lip, 22:25, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:

No i na Centralnym zostałem Czarnuchem. I Młody też. Nie dla nas powrót w
wagonie sypialnym. Jak mi się zwidziało wożenie (pfuj!) roweru, to mam jechać
razem z nim w wagonie rowerowym i wybić sobie z głowy rezerwację miejsca, bo
to też nie dla Czarnuchów. Wagon sypialny jest nur für Nadludzie-którzy-nie-
wożą-rowerów. I do bagażowego mógłbym ewentualnie wsadzić, jak "ramę złożę na
pół i chyba w pudło zapakuję", koniec cytatu. Cóż, skończyło się na tym, że
wrócimy wcześniejszym pociągiem...

Ameryki to nie odkryłeś. Sypialne i kuszetki to zawsze były
niedostępne dla rowerzystów; biletu na rower w kasie nie kupisz, co
najwyżej można próbować dogadać sie na lewo z kolejarzem obsługującym
taki wagon
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-18 16:02:52
Autor: Mariusz Kruk
Dla PKP Intercity - jestem Czarnuchem
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wilk"
Ameryki to nie odkryłeś. Sypialne i kuszetki to zawsze były
niedostępne dla rowerzystów;

Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory.
Tak się składa, że zdarzyło mi się np. jechać kuszetką rzeźnią
w Bieszczady (i z powrotem) z jak najbardziej legalnie kupionym
biletem na rower. Rower jechał sobie spokojnie w wagonie bagażowym,
a ja względnie spokojnie spałem kilka wagonów wcześniej.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |

Dla PKP Intercity - jestem Czarnuchem