Dla POLSKICH dzieci!!!

Data: 2015-09-02 12:00:29
Autor: Ikselka
Dla POLSKICH dzieci!!!
Schetyna:
"Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld $USA w 2015r.
Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów
świata a Polacy tego nie odczują. Będę popierał zatem zwrot mienia
żydowskiego w walucie, ziemi i niesłusznie zabranych nieruchomościach. Ci
ludzie tyle wycierpieli, że należy im się (...)"

Dlaczego dla Żydów i Niemców JEST, a dla polskich rodzin z dziećmi NIE
MA???
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

Data: 2015-09-02 03:34:30
Autor: Stachu Chebel
Dla POLSKICH dzieci!!!
W dniu środa, 2 września 2015 12:00:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
[...]

===========
Hmmmm, przynajmniej w tym temacie jesteśmy po jednej stronie. A przy okazji warto wspomnieć o umowach indemnizacyjnych, o których przeciętny obywatel nawet nie słyszał. Temat prywatyzacji Lasów Państwowych to skandal!! Zaledwie pięcioma głosami ten numer nie przeszedł. W większości "za" głosowali zarówno pełowcy jak i pisiory. Jaka różnica między nimi? Jedni tarzają się przed niemcami, drudzy przed sukienkowymi. Wygrywają ci, którzy trafiają w większą populację motłochu.

Wracając do tematu, jest wiele innych istotnych spraw. Poziom edukacji, a więc wykształcenie naszych dzieci. Łączna ilość godzin nauczania od podstawówki do końca ogólniaka (Cała edukacja):

Chemia - 160 godzin
Fizyka - 320 godzin
Religia - 736 godzin

Data: 2015-09-02 11:53:20
Autor: Marek
Dla POLSKICH dzieci!!!
W dniu środa, 2 września 2015 12:34:31 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

Wracając do tematu, jest wiele innych istotnych spraw. Poziom edukacji, a więc wykształcenie naszych dzieci. Łączna ilość godzin nauczania od podstawówki do końca ogólniaka (Cała edukacja):

Przeciez nie jest wazne, czy Polska bedzie miala duzy wzrost gospodarczy - wazne jest, zeby Polska byla katolicka.

Czy uwazasz, ze poczucie osobistego szczescia zalezy od wysokosci pensji ?
Jest tak, ze poczucie szczescia nie jest zalezne ani od stanu konta, ani od poziomu IQ.

Szczeście "kazdy nosi w sobie", jak mowila mądra pisarka.

Data: 2015-09-02 17:17:36
Autor: andal
Dla POLSKICH dzieci!!!

============

[...]

nie chebluje sie w poprzek wlokna

gdyby bylo 736 godzin chemii to bys mogl zostac terrorysta

gdyby bylo 736 godin fizyki to bys zostal udowniczym rakiet na israel

a nadajesz sie tylko na chebel

Data: 2015-09-02 21:08:41
Autor: Ikselka
Dla POLSKICH dzieci!!!
Dnia Wed, 2 Sep 2015 03:34:30 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

Myślę, że nie tylko w tym - wystarczy tylko, byś przestał być chamski.

[...]

Zapominasz, że religia w szkole to nic innego, jak życzenie i efekt walki
obywateli. To czego chcesz teraz? - wyprowadzenia jej stamtąd, żeby potem
znowu o nią walczyć? Masz schizę.