Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu

Data: 2009-10-23 07:37:25
Autor: Antenka
Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu
Donek! Ostał ci się jedno sznur!

Antenka

Data: 2009-10-23 07:43:36
Autor: Antenka
On 23 Paź, 16:37, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Donek! Ostał ci się jedno sznur!

Antenka

Od Poznania się zaczęło i coś mi się wydaje, że na Poznaniu się
zakończy. Ciekawe czy Tusku- tusku też będzie chciał nam ręce
obcinać....

Antenka

Data: 2009-10-23 19:46:05
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Antenka, i co to da? Choćby nasi ziomkowie "ubezwłasnowolnili" Tuska to przecież nic sie nie zmieni :-(  Trzeba by te wszystkie PO, PiS-y, PSL-e i SLD-y rozpędzić na cztery wiatry, niech te złodziejskie sprzedajne partyjki spieprzają do swoich mocodawców za granicę.

Data: 2009-10-23 23:27:52
Autor: Antenka
[...]

Nie do mocodawców ( od niego dostaliby jeszcze premię, że grabież
majątku narodowego się powiodła) tylko :

1) Postawienie przed Trybunałem Stanu każdego z osobna  - nie ma
odpowiedzialności zbiorowej, indywidualnie każdego malwersanta,
łapówkarza po kolei;

2) Konfiskata złodziejskiego mienia;

3) Pozbawienie obywatelstwa polskiego;

4) I do wyboru - dożywotnie kamieniołomy, kopalnia lub wydalenie z RP
bez prawa powrotu.

5) Aha i wypalenie na czole gorącym żelazem napisu "Jestem zdrajcą i
złodziejem".

Antenka :- /

Data: 2009-10-24 17:13:52
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No nie, jako zwolennik lewicy nie mogę poprzeć takich metod.. Zaproponowałbym tylko całkowitą konfiskatę mienia (zagrabionego) i kary długoletniego więzienia.

Data: 2009-10-24 10:00:33
Autor: Antenka
On 24 Paź, 17:13, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

No nie, jako zwolennik lewicy nie mogę poprzeć takich metod..
Zaproponowałbym tylko całkowitą konfiskatę mienia (zagrabionego) i kary

Jesteś za delikatny Jadrysiu. Muszą dostać znamię na czole,  żeby z tą
winą chodzili do końca życia :D.

Antenka

P.s. Chyba jestem sadystką  hihi

Data: 2009-10-26 13:11:08
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie, nie jestem delikatny wobec złodziei :-) , ale jednak takie "oznaczenie" tych "uczciwych inaczej" osobników na całe życie to trochę za dużo :-( ... Przecież oni w swojej późniejszej egzystencji mogą się zmienić. Ze złodziei staną się filantropami :-) .
Absolutnie nie jesteś sadystką, taka kara byłaby do ich poczynań jak najbardziej adekwatna, jednak zdobądźmy się na trochę człowieczeństwa wobec nich - na to do czego oni nie mogli się zdobyć wobec nas. - Okradają ludzi których nie stać na wykupienie lekarstw, opału na zimę itd. :-(

Data: 2009-10-26 13:28:51
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

bez prawa powrotu.

5) Aha i wypalenie na czole gorącym żelazem napisu "Jestem zdrajcą i

A ty Maryna DO KUCHNI, DO GOROW...,
- i to pryndko...!!!

A nie tukej siem politykom zajmować...

Pedzioł ci JAMDRYS mondze, to psemyśl sem to rychło i głosu niezabirej....!!!

AMTENKO, jesce roz uświadomić twojom Marynie komurkisare poprubujem

- natakie gupielokowate pomysły, to cas dwadzieścia lot dotyłu był,
teroski ino nom, Polokom jedna zec siem łostała:

"ŁOSTOŁ NOM SIEM JENO SNUR"...!!!

- roga znowuz nima...

PS - i niewyksykuj tukej, jak Ginia Hachulsko z łoscypkami narynku ino bier siem
do pozondnej roboty...!!!

Data: 2009-10-26 11:49:42
Autor: Antenka
On 26 Paź, 13:28, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> [...]

- roga znowuz nima...

PS - i niewyksykuj tukej, jak Ginia Hachulsko z łoscypkami narynku ino bier siem

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

:-P

Do owczarni owieczki liczyć! Prędko ale mi biegusiem, no już!

Antenka

P.s. A co mnie jakaś Gienia Hachulanka obchodzi?!

Data: 2009-10-24 05:42:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7463c58c-3b2c-4f31-a3be-11bb571f07b4r36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Już się zakończyło.

--
stevep

Data: 2009-10-26 14:28:23
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Przeważnie wielkie pożary wybuchają z małej iskry.. Miejmy nadzieje że taka iskra została właśnie w Poznaniu skrzesana..

Data: 2009-10-26 12:00:36
Autor: Antenka
Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manife stacja Cegielszczaków w Poznaniu
..

Przeważnie wielkie pożary wybuchają z małej iskry.. Miejmy nadzieje że, taka iskra została właśnie w Poznaniu skrzesana..<

Mądry Chłopczyk z tego Jadrysia :)

Antenka

Data: 2009-10-26 20:41:26
Autor: jadrys
Antenka pisze:
.

Przeważnie wielkie pożary wybuchają z małej iskry.. Miejmy nadzieje że, taka iskra została właśnie w Poznaniu skrzesana..<

Mądry Chłopczyk z tego Jadrysia :)

Antenka

A i Antenka niegłupia :-)

Data: 2009-10-26 14:20:10
Autor: Antenka
On 26 Paź, 20:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> .

> Mądry Chłopczyk z tego Jadrysia :)

> Antenka

A i Antenka niegłupia :-)

Ale złośnica łokrutna. Uwaga, bo lubi "szczypać"  au :-E

Antenka

Data: 2009-10-26 22:33:15
Autor: jadrys

Antenka pisze:

.

[...]

E tam, ja się nie boję :-) . Na tych z Łazarza mam sposoby...

Data: 2009-10-26 15:04:26
Autor: Antenka
On 26 Paź, 22:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Ale złośnica łokrutna. Uwaga, bo lubi "szczypać"  au :-E

> Antenka

E tam, ja się nie boję :-) . Na tych z Łazarza mam sposoby...

Ciekawe jakie...Pewnie jakaś "korupcyjna propozycja"....Chcesz mnie
"wziąć" na "Tomka"?  Szybko się uczysz :D

Antenka

Data: 2009-10-27 05:00:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a23a5e56-d9e9-4ee8-a76d-7f89485f920713g2000prl.googlegroups.com...
.
Przeważnie wielkie pożary wybuchają z małej iskry.. Miejmy nadzieje
że, taka iskra została właśnie w Poznaniu skrzesana..<
Mądry Chłopczyk z tego Jadrysia :)
Antenka

A głupiemu radość.

--
stevep

Data: 2009-10-26 14:37:26
Autor: Polok_Prawdziwy
Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestacja Cegielszczaków w Poznaniu

Przeważnie wielkie pożary wybuchają z małej iskry.. Miejmy nadzieje że taka iskra została właśnie w Poznaniu skrzesana..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Eeeetam JAMDRYSIE, JAMDRYSIE....

- niegupiś chop, a jakiesik gupielokowate złudzinia mos...

Som ło kapituliźmie pises, zeto łokrutno zaraza jest, to wis cheba, ze ludziska
jesce wgłembokiej kapitulistycnej pondemii som...

Niedorosły jesce dotego, zeby lepiej im było i same sem kapitulizmu zycom...

Pocekojmy jesce ze dwadzieścia lot, az winksość dachu nad gowom mieć niebedzie i
głodem psymierać pocnie....

Moze wuwcas łotwozom im siem zaropiałe gały...

Data: 2009-10-26 20:23:36
Autor: jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Masz chyba rację baco, jeszcze ludzie nie przejrzeli na oczy i maja złudzenia co do kapitalizmu.. A swoje dzisiejsze niepowodzenia "zwalają" albo to na postkomunę, albo Żydów.. Za cho..rę nie może trafić do tych otumanionych głów że te ich nieszczęścia to  wina kapitalizmu.

Data: 2009-10-24 13:52:16
Autor:
Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu
On Fri, 23 Oct 2009 07:37:25 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Donek! Ostał ci się jedno sznur!

 czyli prywmityw znow dochodzi do glosu! odezwaly sie komusze  tesknoty "klasy robotniczej" za czasami "czy sie stoi...".
 dzisiejsze zwiazki to dzialcze przyspawani do foteli, butni
 i aroganccy bo za nimi stoi prawo zwiazkowe. taki koles pilnuje   wlasnego tylka bo wie, ze tak dlugo jak dlugo bedzie dzialaczem
 pracodawca moze mu skoczyc.

--

 HeSk

Data: 2009-10-24 14:46:08
Autor: Prawusek
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> Donek! Ostał ci się jedno sznur!

Wielkopolanie znają się na władzy pociotków germańskich i mają jedyne
słuszne rozwiązanie.

Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu