Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu

Data: 2009-10-24 13:52:16
Autor:
Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu
On Fri, 23 Oct 2009 07:37:25 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Donek! Ostał ci się jedno sznur!

 czyli prywmityw znow dochodzi do glosu! odezwaly sie komusze  tesknoty "klasy robotniczej" za czasami "czy sie stoi...".
 dzisiejsze zwiazki to dzialcze przyspawani do foteli, butni
 i aroganccy bo za nimi stoi prawo zwiazkowe. taki koles pilnuje   wlasnego tylka bo wie, ze tak dlugo jak dlugo bedzie dzialaczem
 pracodawca moze mu skoczyc.

--

 HeSk

Data: 2009-10-24 14:46:08
Autor: Prawusek
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> Donek! Ostał ci się jedno sznur!

Wielkopolanie znają się na władzy pociotków germańskich i mają jedyne
słuszne rozwiązanie.

Dla Tuska mają tylko stryczek i trumnę- manifestac ja Cegielszczaków w Poznaniu