Dla apologetów demokracji, akpitalizmu i ch.. wie czego jeszcze

Data: 2010-09-09 21:29:28
Autor: Wiesiaczek
Dla apologetów demokracji, akpitalizmu i ch.. wie czego jeszcze
A mieli wszyscy mercedesami jeździć w tym kapitaliźmie.
Wiem, wiem, mają brać sprawy w swoje ręce, tylko im się nie chce :)

http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8349260,Bieda_sie_poglebia__Tacy_sami__a_sciana_miedzy_nami.html

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-09 22:08:38
Autor: Anatol

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:i6bciq$ugv$1news.onet.pl...

A mieli wszyscy mercedesami jeździć w tym kapitaliźmie.

Nikt tak nie obiecywał i nie ma tego nawet najbogatszych krajach świata.

A ostatnio Castro ogłosił kapitulację socjalizmu :

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8354826,Castro__Kubanski_model_sie_nie_sprawdzil__potrzebujemy.html

a więc z godnie z obietnicą pozostaje śmierć.

Wiem, wiem, mają brać sprawy w swoje ręce, tylko im się nie chce :)

http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8349260,Bieda_sie_poglebia__Tacy_sami__a_sciana_miedzy_nami.html

Czyżby ubikacje znikły w tych kamienicach za kapitalizmu ? Ciekawe jak sobie radzili  w PRL gdy reklamówki były dostępne tylko w Pewexach i na czarnym rynku za  kupę kasy.

Anatol

Dla apologetów demokracji, akpitalizmu i ch.. wie czego jeszcze