Dla boukuna:)

Data: 2014-12-21 07:00:25
Autor: leming.show
Dla boukuna:)
Jako ze cos marudziles o zdrowiu, masz liste zdrowych produktow:)
Pewnie tam bedzie mniej chemii:)

Alleluja i do przodu:)
http://www.jewish.org.pl/do_pobrania/Lista_koszerna_polska_16052010.pdf

Zyczymy szybkiego powrotu do zdrowia:)

Data: 2014-12-21 07:07:32
Autor: leming.show
Dla boukuna:)
I pamietaj:
Makarony kolorowe
nie są koszerne,
chyba że mają
certyfikat koszerności

Ryż typu paraboiled
nie jest koszerny

Mrożonki zawierające
brokuły, kalafior,
szparagi,kapustę, koperek, natkę
pietruszki są niekoszerne !!! :)

Powrotu do zdrowia!!!

Data: 2014-12-21 10:07:31
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
Mrożonki zawierające
brokuły, kalafior,
szparagi,kapustę, koperek, natkę
pietruszki są niekoszerne !!! :)

Powrotu do zdrowia!!!

I ryby tylko z luskami!!!

Delfiny i wegorze - wykluczone.

Data: 2014-12-21 16:10:52
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 16:07, leming.show@gmail.com pisze:
Mrożonki zawierające
brokuły, kalafior,
szparagi,kapustę, koperek, natkę
pietruszki są niekoszerne

lol kolejny syjonista sie objawil, i po co sie tak maskowałeś mać kurwin ?:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-21 07:22:07
Autor: leming.show
Dla boukuna:)
użytkownik u2 napisał:

lol kolejny syjonista sie objawil, i po co sie tak maskowałeś mać kurwin ?:)))

Glupis jak but:)
Tak se czytam z ciekawosci druga strone czyli pejsikow nt. jedwabnego
i wasoczau.

Konsekwencje tego czynu ponosimy po dziś dzień - ograniczenie ekshumacji przy śledztwie w sprawie jedwabnieńskiego mordu postrzegane jest przez niektóre środowiska  jako żydowska próba zatarcia prawdy poprzez zasłanianie się wymogami natury religijnej."
http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/6578-ekshumacja-w-wsoszu.html

Data: 2014-12-21 16:25:01
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 16:22, leming.show@gmail.com pisze:
Tak se czytam z ciekawosci druga strone czyli pejsikow nt. jedwabnego
i wasoczau.

widac zes pejsaty zydoubek jak pejsik mać kurwin:)))

Data: 2014-12-21 16:27:03
Autor: u2
Dla boukuna:)
Ty mać pierdziun tak całymi dniami na sciepie? Płaca ci za to?

Data: 2014-12-21 16:31:27
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 16:18, MarkWoydak pisze:
Ty smierdzący skunksie, ciebie powinni powieśic za jaja za twoją
sygnaturkę. Ale czekaj kozi synu dopadniemy i ciebie.

przeciez fajdak was zydoubekow nie bylo, nie ma i nie bedzie, wasner aka hitler moze poswiadczyc:)))

Data: 2014-12-21 16:14:13
Autor: MarkWoydak
Dla boukuna:)
Wam kobyle syny syjonizm na mózgi padł. Wy tam na podkarpaciu doicie owieczki czy barany czyli siebie?

Data: 2014-12-21 16:23:34
Autor: u2
Dla boukuna:)

Data: 2014-12-21 07:38:44
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
użytkownik u2 napisał:
przeciez fajdak was zydoubekow nie bylo, nie ma i nie bedzie, wasner aka hitler moze poswiadczyc:)))

Jeszcze jedna ciekawostka nt. humoru pejsikow:
http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/6508-kontrowersyjny-projekt-zary.html

Krzyz z peniskow - tak, tak, tak bialo-niebieskie ubrania - antysemityzm i ubraza uczuc:)

Oj ktos tu łże i nie sOM to gojce:)

Data: 2014-12-21 07:41:17
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
Jak kurwa woydak i kurwa sive PY zapytaja co to jest obraza uczuc, trza zrobic wklejke:

Międzynarodowa sieć odzieżowa Zara przeprosiła za sprzedaż dziecięcej koszulki w niebiesko-białe pasy z sześcioramienną żółtą gwiazdą na piersi.

Koszulka była przeznaczona dla chłopców, a na oficjalnej stronie producenta nazwano ją "T-shirtem szeryfa". Wielu odbiorców jednak zareagowało na ten projekt negatywnie. Słowo "szeryf" umieszczone na gwieździe było słabo widoczne, a sam strój kojarzył się raczej z pasiakami i gwiazdami, jakie musieli nosić Żydzi, napiętnowani w ten sposób przez Niemców w czasie II wojny światowej.

Strój był dostępny w izraelskich, francuskich, albańskich i szwedzkich sklepach Zary. Został już wycofany ze sprzedaży.

"Wyrażamy nasze szczere przeprosiny za zranienie uczuć naszych klientów," podała firma w oficjalnym komunikacie.

"Stworzenie takiego projektu nie wynika moim zdaniem ze złej woli osób za to odpowiedzialnych," uważa Piotr Kadlčík, przewodniczący ZGWŻ.. "To raczej niewiedza, brak świadomości historycznej oraz niepamięć o tym, co wydarzyło się w Europie zaledwie kilkadziesiąt lat temu.."

Data: 2014-12-21 16:43:37
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 16:38, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Jeszcze jedna ciekawostka nt. humoru pejsikow

ale ale mać kurwin, nie interesuje mnie wasz humor zydoubekow:)

Data: 2014-12-21 07:58:51
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
użytkownik u2 napisał:

ale ale mać kurwin, nie interesuje mnie wasz humor zydoubekow:)

Niusik:
Prokuratura Rejonowa Lublin-Południe uznała internetowe wpisy 40-letniego Sylwestra U. za publiczne nawoływanie do nienawiści na tle różnic narodowościowych. Mężczyzna pisał m.in., że "Izrael zasługuje na trzy bomby atomowe". Teraz grozi mu grzywna lub kara pozbawienia wolności do 2 lat.

Sylwester U. komentował artykuły, które znalazły się na stronie internetowej "Kuriera Lubelskiego". Opisywano w nich obóz na Majdanku. Mężczyzna przyznał się do umieszczania wpisów, ale nie do nawoływania do nienawiści. Tłumaczył, że jego komentarze były swoistą obroną narodu palestyńskiego.

Podczas drugiego przesłuchania Sylwester U. przyznał się do winy. Zaproponowana kara to sześć miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata i 300 zł grzywny. Na takie rozwiązanie musi zgodzić się jeszcze sąd.

http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/6240-kara-za-komentarze-w-internecie.html

Data: 2014-12-21 08:04:10
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
ciekawe kto kogo instruował?:) czyli sedziowie izraela w PL:)

Delegacja sześciu sędziów Sądu Najwyższego Izraela, z Prezesem Aszerem Grunisem na czele, przebywa obecnie w Warszawie na zaproszenie Prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego.

Program pobytu delegacji izraelskiej poświęcony będzie dyskusjom z sędziami Trybunału Konstytucyjnego na temat współpracy dwóch instytucji oraz praktyce orzecznictwa w wybranych kwestiach.

http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/6118-izraelscy-sdziowie-w-warszawie.html

Data: 2014-12-21 17:05:49
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 17:04, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Delegacja sześciu sędziów Sądu Najwyższego Izraela, z Prezesem Aszerem Grunisem na czele, przebywa obecnie w Warszawie na zaproszenie Prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego.

czyli juz znana jest wasza linia partyjna mać kurwin:)))

Data: 2014-12-21 08:18:55
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
czyli juz znana jest wasza linia partyjna mać kurwin:)))

Natepna ciekawostka o ktorej nie wiedzialem, czyli wyplata przez PL 5,5mln funtow za majatek pozydowski.

"Zbyt późno o tym myślimy. Tę kwestię trzeba było rozwiązać już dawno temu. W obecnej sytuacji wydaje mi się to coraz trudniejsze," mówi rzecznik rządu Małgorzata Kidawa-Błońska w wywiadzie dla Super Expressu opublikowanym 1 marca.

Wypowiedź Kidawy-Błońskiej związana jest z niedawnym wystąpieniem części brytyjskich parlamentarzystów, którzy domagają się od Polski uregulowania spraw związanych z przejętymi przez państwo majątkami należącymi wcześniej do Żydów. "Pojawiające się w debacie o Holokauście porównania z innymi państwami, które miały lepiej niż Polska poradzić sobie z restytucją mienia, są nieuzasadnione z racji doświadczeń wojennych naszego kraju. Są one zupełnie inne niż np. Belgii, którą w tym kontekście przywoływano. Poza tym warto pamiętać, że 11 listopada 1954 roku podpisaliśmy układ ze Zjednoczonym Królestwem, regulujący sprawę roszczeń Polaków z obywatelstwem brytyjskim. Na mocy tego układu wypłaciliśmy rządowi w Londynie 5,5 mln funtów - kwotę, która na tamte czasy była ogromna," podkreśla rzecznik rządu w rozmowie z SE.
http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/5932-nie-bdzie-reprywatyzacji.html

Jakos tak do tej pory sie nie pucowali, no ale wiadomo, minelo
kilkadziesiat lat i znow mozna skubnac goja:)

Data: 2014-12-21 17:24:59
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 17:18, szklanynocnik@gmail.com pisze:
czyli juz znana jest wasza linia partyjna mać kurwin:)))

Natepna ciekawostka o ktorej nie wiedzialem, czyli wyplata
przez PL 5,5mln funtow za majatek pozydowski.

hangielscy lordowie pogrozili, zydoubeki im wyplacili:)

Data: 2014-12-21 08:42:31
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
hangielscy lordowie pogrozili, zydoubeki im wyplacili:)

Aha, jak czytamy:
Do sprzedaży części terenów dawnego cmentarza żydowskiego w Toruniu, jak i ich zagospodarowania na cele budownictwa mieszkaniowego

W latach 50-tych budynek dawnej synagogi w Otwocku został zmieniony w łaźnię miejską...
Do sprzedaży tej nieruchomości została zatrudniona profesjonalna firma pośrednicząca z Otwocka (FAST Nieruchomości). Czyli wyrwac grunt i bez czekania zamienic na zielone:)
http://www.jewish.org.pl/rest/?lang=pl

Dokladnie to o czym mowil Szenicer na YT.

Po co remontowac, spieniezyc, pozniej gojce wyremontuja i znow sie odzyska:)

Data: 2014-12-21 08:44:42
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
Dzolk miesiaca:
"Razem z Lechem Wałęsą ustanowił fundamenty Polski, która jest dziś najsilniejszym gospodarczo i politycznie krajem Europy Środkowej i Wschodniej" - napisał w oświadczeniu szef WJC.

Piersza potenga w europie, respekt:)

Data: 2014-12-21 10:19:05
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
użytkownik u2 napisał:

hangielscy lordowie pogrozili, zydoubeki im wyplacili:)

W pewnym momencie kiedy usa zapowiedzialy, ze wiecej imigrantow z europy nie przyjma, statki zawrocily i UK przyjelo zydowskich imigrantow z europy.

Jak myslisz? Dlaczego londynska gielda jest poza kontrola UE?
Przywileje panie, wplywy.

Lordowie beda tak skakac jak im pozwola, a moze i lordom cos
skapnie, przeca majatku w polsce jest duzo.

Data: 2014-12-21 17:03:39
Autor: u2
Dla boukuna:)
W dniu 2014-12-21 o 16:58, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Zaproponowana kara to sześć miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata i 300 zł grzywny. Na takie rozwiązanie musi zgodzić się jeszcze sąd.

zwykle zaklepuja, aby nie miec wiekszej draki:)))

Data: 2014-12-21 16:26:22
Autor: u2
Dla boukuna:)
Jak to nie było, przeciez ty jesteś takim posrańcem.

Data: 2014-12-21 16:27:32
Autor: u2
Dla boukuna:)

Data: 2014-12-21 16:09:23
Autor: El Comandante
Dla boukuna:)
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ed9c3736-6587-45f8-a484-28b1090d229bgooglegroups.com...
[...]

A czy to tylko te, z certyfikatem rabina M. Schudricha?

Data: 2014-12-21 07:32:59
Autor: szklanynocnik
Dla boukuna:)
użytkownik El Comandante napisał:

> Zyczymy szybkiego powrotu do zdrowia:)

A czy to tylko te, z certyfikatem rabina M. Schudricha?

A skad mam wiedziec, wrzucilem jako ciekawostke.

Dla boukuna:)