Dla debila to zakamuflowani Niemcy

Data: 2011-12-30 10:51:25
Autor:
Dla debila to zakamuflowani Niemcy
On Fri, 30 Dec 2011 08:24:16 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Państwo silne to państwo pozwalaj±ce na różnorodno¶ć

Kilka dni temu s±d w Opolu zarejestrował Stowarzyszenie Osób Narodowo¶ci ¦l±skiej. Udało się to, o co bezskutecznie walczyła czę¶ć ¦l±zaków od dziesięciu lat: polska instytucja prawna przyznała, że istnieje narodowo¶ć ¶l±ska.

 czekamy teraz na rejestracje stowarzyzenia osob narodowosci
 cyganskiej, tatarskiej, kaszubskiej, mazurskiej, lemskiej itd.
 nareszcie bedziemy krajem wielonarodowosciowym w ktorym nikt  z nikim juz dzis nie potrafi sie dogadac. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 11:17:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla debila to zakamuflowani Niemcy

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnuqf79pdaba1obfk5f7n7r1r9tbtpo7m14ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

Robi± to bezprawnie?
A może maj± takie prawo?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-30 14:00:07
Autor:
Dla debila to zakamuflowani Niemcy
On Fri, 30 Dec 2011 11:17:47 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]
> nareszcie bedziemy krajem wielonarodowosciowym w ktorym nikt
> z nikim juz dzis nie potrafi sie dogadac.

alez nie mam nic przeciwko jakims tam stowarzyzeniom.
niech powstaja byle dzialaly na wlasny koszt. pokazuje jedynie problem jaki powstaje przy takim "wyizolowaniu".
przykladem jest np. belgia. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 14:15:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla debila to zakamuflowani Niemcy

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0drf7hqr5bk81m5ae0hl817k0c1q1dv9d4ax.com...
> [...]

niech powstaja byle dzialaly na wlasny koszt. pokazuje
jedynie problem jaki powstaje przy takim "wyizolowaniu".

A co dzieje się w Belgii? Jest im gorzej niż nam?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-30 12:35:12
Autor: rAzor
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
On Fri, 30 Dec 2011 08:24:16 +0100, Przemysław W<Brońmy RP przed
pisem@...pl>  wrote:

Państwo silne to państwo pozwalające na różnorodność

Kilka dni temu sąd w Opolu zarejestrował Stowarzyszenie Osób Narodowości
Śląskiej. Udało się to, o co bezskutecznie walczyła część Ślązaków od
dziesięciu lat: polska instytucja prawna przyznała, że istnieje narodowość
śląska.

  czekamy teraz na rejestracje stowarzyzenia osob

OK zacznijmy od tych narodowosci trollowskiej:

"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-30 14:11:06
Autor: raff
Dla debila to zakamuflowani Niemcy

pisem@...pl>  wrote:

[...]

Ale zauwaz jak on sie napracowal. "euro" "pis" "fulleuro" to nie sa
ksywki dane przez automat.

Co za biedny ciulik.

R.

Dla debila to zakamuflowani Niemcy