Dla dziecka, do nauki - co ?

Data: 2014-05-26 16:44:45
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dla dziecka, do nauki - co ?

Hej, corka ma 7lat, od pewnego czasu szczegolnie ineresuje ja basen.
Plywa po 3h bez przerwy na basanie dla doroslych (temp. wody 24-26*C)
jednym rzutem przeplywa go w obydwu kierunkach po 5-6razy - teraz
interesuje sie nurkowaniem i chce by kupic jej pletwy, maske i rurke, tylko
ze ja nie mam w tej dziedzinie zadnego doswiadczenia.

Znalazlem kilka zestawow, poradzcie co bybrac:
Corce najbardziej podoba kolor niebieski by byla niewidoczna w wodzie :D

PŁETWY DO PŁYWANIA SALVAS, model: MURENA,  rozmiar: 27-30

PŁETWY DO PŁYWANIA SALVAS, model: CANCUN, rozmiar: 27-30

i wiele innych - jakies sugestie? Na co zwracac uwage?

T.V.

Data: 2014-05-26 09:11:25
Autor: karol.rychlinski
Dla dziecka, do nauki - co ?
Na tej grupie czai się wiele zasadzek... Musisz zwracać uwagę na:

Swoje własne dziecko, Złych Pasterzy, Mirosława Kierepkę, Rafała Pawłowskiego a oprócz tego na poprawną pisownię... Zwracaj uwagę na hasła;

ZŁOTA KLATKA
ŁAWECZKA NR. 219
BANKNOT 500 "GÓRALI" - "a BAD PENNY always turns up" PIES PAWŁOWA
KL SACHSENHAUSEN
PHILIPS, czyli "śrubokręt krzyżakowy"
PRIX DE ROME
CARMEN
METRONEX
AKCYDENS
OSKAR DIRLEWANGER
NOC KUCPAŁY
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 223
KOMÓRKA NA NARZĘDZIA
SZPITAL PRZEMIENIENIA
RIESLING
MACAO
S.P.Q.R
LICENCJA
MOZART KUGELN
WERSAL
JEZIORO CZARNE
PIĘTA ACHILLESA
PAŁAC BRANICKICH
CHLOROFORM
GIFTGAS! - a zwłaszcza na metalową puszkę
LUNA DREXLER - bardzo kluczowa postać
ASMIDAR
HERB "NAŁĘCZ"
ANANKE
CZEKOLADKI LINDT
PANNA Z MOKRĄ GŁOWĄ
FORT WASHINGTON
HART ISLAND
PLASTUŚ
LICZBA PIERWSZA
WSTĘGA MOBIUSA
SKOLIOZA
BORELIOZA
PLATFUS
POMNIK LEKARZA
BLOK IV
BLOK 11, czyli więzienie w więzieniu
RECYKLING

"ZA CHWILĘ DALSZY CIĄG PROGRAMU"  "ZA CHWILĘ DALSZY CIĄG PROGRAMU" "ZA CHWILĘ DALSZY CIĄG PROGRAMU"

A propos, musisz zwracać uwagę czy się pisze
"Senatorska 11", czy "Senatorska II",
chodzi o adres przy KOLUMNIE Zygmunta

25.V.2II S - oficjalna data śmierci Jaruzelskiego, herbu "Ślepowron"

A na serio, to kup jakieś płetwy POSEIDONA,
POSEIDON to mitologiczna nazwa i muszą to być dobre płetwy.

https://www.youtube.com/watch?v=OtRnpC7ddv8

Cieszę się, że mogłem Ci pomóc :)
Robinson

Data: 2014-05-26 18:28:44
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dla dziecka, do nauki - co ?
Dnia Mon, 26 May 2014 09:11:25 -0700 (PDT), karol.rychlinski@gmail.com
napisał(a):

<ciach>

[...]

Wiesz, nic z tego co napisales nie rozumie ;-/

T.V.

Data: 2014-05-26 23:21:48
Autor: Alf/red/
Dla dziecka, do nauki - co ?
On 26/05/14 18:28, T.V.M1M2M3NMM4 wrote:
Wiesz, nic z tego co napisales nie rozumie

No i dobrze.
Córce kup takie, żeby nie spadało z nogi / nosa.

--
Alf/red/

Data: 2014-05-27 06:28:46
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dla dziecka, do nauki - co ?
Dnia Mon, 26 May 2014 23:21:48 +0200, Alf/red/ napisał(a):

On 26/05/14 18:28, T.V.M1M2M3NMM4 wrote:
Wiesz, nic z tego co napisales nie rozumie

No i dobrze.
Córce kup takie, żeby nie spadało z nogi / nosa.

Bardziej chodzilo mi o Wasze doswiadczenie - kupic pletwy kaloszowe, czy z
paskiem, do tego jakis but?

Pletwy z otowarmi nieco wieksze, czy bez? Sztywne? miekkie? Klasyczne czy
jakies wydziwiane krotkie, a szerokie - jak pisalem - ma to byc sprzet na
basen.

Tutaj chyba nie ma pasjonatow wiec ide na jakies forum ;-)

T.V.

Data: 2014-05-26 23:55:45
Autor: karol.rychlinski
Dla dziecka, do nauki - co ?
> On 26/05/14 18:28, T.V.M1M2M3NMM4 wrote:

Kup płetwy POSEIDONA, Szwedzi robią dobre płetwy od czasów Zygmunta 3-ego Wazy.
Używanie sprzętu POSEIDONA, to nobilitacja w światku nurkowym. Zobacz na ich stronie www, jaki mają szeroki i ciekawy asortyment produktów.

..
I uważaj na hasła;

SZWEDZKIE GÓRY
MAŁPI CHWYT
JEZIORO RUSAŁKA
TA SPRAWA MA PODWÓJNE DNO
JECHAĆ W KARKONOSZE
PELENG
PAN HILARY
OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
ALFABET BRAILE'A
SZKŁA ANTYREFLEKSYJE
ŚLEPA ULICZKA
ŚNIEŻNA śLEPOTA
LUSTRZANKI
RAY-BAN
V.X.IV
MITRA
DZIURAWIEC
CYKUTA
ZAMKNIĘTY OBIEG
PIERŚCIEŃ NIBELUNGÓW
MACIERZ RIEMANNA
PRAWO SERII
ALGEBRA BOOL'A, tłumaczone na ALGEBRA BÓLU
PIĄTEK TRZYNASTEGO
MOSSLER
LAKSODROMA
PSIKUS
I.N.R.I.
KONFLIKT SEROLOGICZNY
IGŁA
CHROMOSOM
GAMETA
STUŁA
CZARNA KSIĘGA
RODZINA DOBREGO SŁOWA
ŚLUB W CZERWIENI
KRZYŻ ŚW. JERZEGO
KRZYŻ ŚW. ANDRZEJA
CZERWONY KRZYŻ
TESTER
DALTONIZM
ODWRÓCONY KRZYŻ
UNION JACK
KRZYŻ WIKTORII
MONOGRAM
JOHN DOE
ZSZYWKA
I.G.FARBEN
UNITRA
MITTELBAU-DORA
DIORA
DZIERŻONIÓW
PORODÓWKA
OŁOWIANY ŻOŁNIERZ
KATAKANA
KROPKA NAD I
LABENSBORN e.V.
EMPORNIUM
WIEŻE BISMARCK'A
ILUMINACJA
EIIR
"Muzyka dla Mas"
"GOD IS ON THE T.V."
I.R., albo IR, albo IIR - zależy czy białe, czy czarne, albo 11R

Senatorska 11 lok. 25, można zapisać również jako
senatorska II lok. IIV, jak się uwzględni białe to wychodzi

Jedynka Piątej Kolumny

http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=26254

Helmutt Vetter

Data: 2014-06-06 01:15:54
Autor: karol.rychlinski
Dla dziecka, do nauki - co ?
Senatorska 11 lok. 25, można zapisać również jako

Senatorska II lok. IIV, jak się uwzględni białe to wychodzi

Jedynka Piątej Kolumny

Biała Jedynka. Jest jeszcze Czarna Jedynka i Zielona Jedynka. Tzn. Zielonej Jedynki już nie ma.

JOSEPH GOEBBELS

ANTEROS
HOLOGRAM
GUJANA FRANCUSKA
POPRAWCZAK - 10 lat łagru, za niezrozumienie idei marksistowskich
DWULICOWOŚĆ
KIBEL DLA DREPTAKÓW
ZAKAZ KARMIENIA GOŁĘBI
MALWA - połknięcie ułamanej szyjki od butelki
TELEWIZOR Z ODWRÓCONYM KINESKOPEM - zamontowanie służbowych kamer w prywatnym mieszkaniu
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
REFERENCJE
KLĘCZNIK
KYNOLOGIA
ZERÓWKI
SĄD KAPTUROWY
CEMENTOWNIA
OD WOJTKA DO WOJTKA

Data: 2014-06-06 20:00:11
Autor: Nostradamus
Dla dziecka, do nauki - co ?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eba17dc5-ecd6-4323-b9e7-36e22022c74e@googlegroups.com...

[...]

Pędź debilu po lekarstwa.
--
Pzdr
Leszek

Data: 2014-06-07 01:47:12
Autor: karol.rychlinski
Dla dziecka, do nauki - co ?
- "Najlepiej idą lekarstwa w Ogrodzie Wałęsających się Zwierząt..
- Zuzanna lubi je tylko jesienią."

HANS

Data: 2014-07-10 19:10:55
Autor: 666
Dla dziecka, do nauki - co ?
Kaloszowe, jak najbardziej miękkie.
Polecam Mares, dla dzieci doskonałe.
Podobnie maski.
Mares robił modele dziecięce Mia oraz młodzieżowe Allegra.
I rurkę (fajkę) koniecznie dziecięcą!!
Dziecięca jest cieńsza, ma mniejszą pojemność powietrza tak, aby dziecko małą objętością płuc mogło wydmuchnąć wodę.
Przy fajce dla dorosłych jest ryzyko zachłyśnięcia!!

-- -- -

Data: 2014-05-27 18:46:03
Autor: WW
Dla dziecka, do nauki - co ?
W dniu 2014-05-26 16:44, T.V.M1M2M3NMM4 pisze:

[...]

Witam
Jeśli córka chce nurkować, a Ty nie masz doświadczenia i umiejętności nurkowych, zaprowadź ją do centrum nurkowego i oddaj w ręce instruktora.
Jest coś takiego jak nurkowanie zapoznawcze/wprowadzenie/ "INTRO".
Jak jej się spodoba, to instruktor doradzi w sprawie zakupu i dalszej nauki.

Pozdrawiam
WW

Dla dziecka, do nauki - co ?