Dla fanów Lidla :-)

Data: 2011-03-16 20:20:00
Autor: J_K_K
Dla fanów Lidla :-)
Data: 2011-03-16 20:36:28
Autor: []v[]artec
Dla fanów Lidla :-)
W dniu 2011-03-16 20:20, J_K_K pisze:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-75AB7752-4185ACEE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17310

Haha ja już się czaję, w poniedziałeczek atakuję bieliznę termo.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

Data: 2011-03-17 08:08:12
Autor: Lukasz
Dla fanów Lidla :-)
Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilr3ci$ej$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-03-16 20:20, J_K_K pisze:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-75AB7752-4185ACEE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17310

Haha ja już się czaję, w poniedziałeczek atakuję bieliznę termo.

W outlecie kupiłem bluzę termoaktywn± w podobnej cenie, spodnie chyba kosztowały więcej niż 50zł (nie pamiętam już), jak masz czas to przejdĽ się jeszcze do outletów sklepów narciarskich itp.

Lukasz __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5961 (20110316) __________

Data: 2011-03-17 11:26:45
Autor: marider
Dla fanów Lidla :-)
W dniu 2011-03-16 20:36, []v[]artec pisze:
W dniu 2011-03-16 20:20, J_K_K pisze:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-75AB7752-4185ACEE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17310

Haha ja już się czaję, w poniedziałeczek atakuję bieliznę termo.

Zanabylem poprzednia edycje, takie szare cus ala t-shirt i kalesony za kilkadziesiat zl. Co prawda na zimowe wypady survivalove w gory sie nadawalo bo jak sie czlowiek zmachal to przynajmniej schlo raz dwa ale na moto to juz sredniawo - grzalo to marnie w sumie i wolalem windstoppera. Moze toto bedzie lepsze, kto wie. I nie skonczy sie tak: http://www.youtube.com/watch?v=pBqA9rO4Q-E hehehe...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-17 06:12:07
Autor: ditron
Dla fanów Lidla :-)
On 17 Mar, 11:26, marider <marider_C...@go2.pl> wrote:

> [...]

nadawalo bo jak sie czlowiek zmachal to przynajmniej schlo raz dwa ale
na moto to juz sredniawo - grzalo to marnie w sumie i wolalem

ogolnie tego rodzaju koszulki mozna dostac po niewiele wiekszej cenie
wiec chyba jakas super oszczednosc to nie jest zeby biegac po to jak
tam w realu ;)
kalesony chyba nie potrzebne...

Data: 2011-03-17 12:48:04
Autor: Ryback
Dla fanów Lidla :-)
On 17 Mar, 14:12, ditron <tomis...@gmail.com> wrote:

> [...]

ogolnie tego rodzaju koszulki mozna dostac po niewiele wiekszej cenie
wiec chyba jakas super oszczednosc to nie jest zeby biegac po to jak

No ale co np. pas nerkowy to co nie opyla się ? :D

Data: 2011-03-18 02:21:29
Autor: marider
Dla fanów Lidla :-)
W dniu 2011-03-17 14:12, ditron pisze:
kalesony chyba nie potrzebne...

Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w kolanach ;)..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-18 09:30:54
Autor: Mariusz Wozniak
Dla fanów Lidla :-)
Uzytkownik "marider" <marider_CUT_@go2.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:iluc2g$akf$1@news.net.icm.edu.pl...
Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w kolanach ;)..

Nie jest tak tragicznie. W latach 90 jezdzilem w listopadzie i pozniej w marcu w zwyklych spodniach (kombinezony byly wtedy za koszmarne pieniadze) i fakt, niekiedy przed burza kolana sie odzywaly, ale delikatnie i przynajmniej wiedzialem, ze bedzie "z piorunami" ;)
Przestaly sie odzywac, jak znow zaczalem jezdzic (w tamtym roku) ;)

X.

Data: 2011-03-18 13:22:46
Autor: ditron
Dla fanów Lidla :-)
On 18 Mar, 02:21, marider <marider_C...@go2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-17 14:12, ditron pisze:

> kalesony chyba nie potrzebne...

Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w
kolanach ;)..

ehh... ale nie chodzi mi ze wogle nie potrzebne,
te termoaktywne akurat nie chronia imo specjalnie kolan przed
przewianiem / wyziebieniem (sa cienkie, nie maja windstopera), funkcj±
tego materiału jest odprowadzanie wilgoci no chyba ze... Ty sie pocisz
na kolanach? ;)

Data: 2011-03-18 22:17:40
Autor: marider
Dla fanów Lidla :-)
W dniu 2011-03-18 21:22, ditron pisze:
[...]

Ehe, to popatrz dobrze w ktorych miejscach jest wentylacja w kombinezonach, polatasz troche przepocony w chlodniejsze dni przez lat kilka/nascie, to zrozumiesz :) Nie wiem czy to ma jakies wzmocnienia na kolanach i lokciach a'la grubszy/cieplejszy material ale jesli jest, to na pewno nie zaszkodzi, jesli nie na moto to na pewno na wypady do lasu czy w gory sie nada a ja lubie zimowe biwaki pod namiotem ;]

Pzdr
PS: przejade sie tez w poniedzialek toto obejrzec, jak mi sie spodoba to pewnie wezme :)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-18 22:22:54
Autor: Arni
Dla fanów Lidla :-)
marider pisze:

[...]

odpal sobie filmik na stronce lidla

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-03-18 22:26:26
Autor: marider
Dla fanów Lidla :-)
W dniu 2011-03-18 22:22, Arni pisze:
marider pisze:

[...]

Czyli jednak dobrze podejrzewalem. Spoko, dzieki za potwierdzenie przypuszczen. I dodatkowy plus dla zestawu ;)

--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-19 06:20:03
Autor: Tytus
Dla fanów Lidla :-)
*** marider

***Arni pisze:
odpal sobie filmik na stronce lidla

Zajebiaszcza komedyjka - dubbing jak w nerdowskim pornolu

*** Czyli jednak dobrze podejrzewalem. Spoko, dzieki za potwierdzenie
 przypuszczen. I dodatkowy plus dla zestawu ;)

Rozwalilo mnie to ze ciuch z Lidla zostal zalozony pod Rukke.
To takie skojarzenie jak kaski z Lidla (Naxa) i Arai.

T.

Data: 2011-03-19 14:27:22
Autor: Kuczu
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-19 14:20, Tytus pisze:
*** marider

***Arni pisze:
[...]

ROTFL. Bez sensu zwlaszcza ze komplet Rukki kosztuje raptem 2 x tyle czyli jakies 60 euro.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-20 10:22:04
Autor: J_K_K
Dla fanów Lidla :-)
Uzytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisal w wiadomosci news:a0de551d-283c-4a37-aa2d-410283235a0bd19g2000yql.googlegroups.com...
To takie skojarzenie jak kaski z Lidla (Naxa)

Jak wykombinowales, ze Lidlowskie kaski,
to Naxa ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-21 11:01:41
Autor: ditron
Dla fanów Lidla :-)
....i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

Data: 2011-03-21 20:24:38
Autor: []v[]artec
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-21 19:01, ditron pisze:
...i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

Kupiłem bieliznę termo i sofiksy, nie wypowiem się co do komfortu w czasie jazdy bo nie jeździłem jeszcze. Ale po rozklejeniu opakowania (kompresja do kosza :P) moim oczom ukazały się skrzętnie ukryte pod klejem chińskie znaczki. Ale to chyba w dzisiejszych czasach już nikogo nie dziwi.

Poza tym ok, ładnie leży, ładnie wykonane, sofiksy też mimo, że sztuczne to czuć na stopie, że lekkie i przyjemnie przewiewne (ponoć z jonami srebra). Zobaczymy w sezonie czy to to było w ogóle warte zakupu. Do tej pory latałem w zwykłej bawełnianej bieliźnie.

--
Martec - Jelenia GĂłra

Data: 2011-03-21 22:36:37
Autor: J_K_K
Dla fanów Lidla :-)
Uzytkownik "ditron" <tomistrz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:54675306-0916-4e79-b635-c989dd164d4cb8g2000vbi.googlegroups.com...
...i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

Rekawiczki faktycznie nie za ciekawe.
Pokrowców na motocykl u nas nie bylo
(chcialem porównac z "przewiewnym" Oxforda).

Kombinezonów bylo sporo, na "visus" troche mniej pancerny
material niz zanabyty ostatnio Buse.

Bielizna lepsza niz sie spodziewalem
- widac / czuc róznice w stosunku do podobnej cenowo turystycznej / narciarskiej,
Na lokciach i kolanach jakby bardziej rozciagliwa / przewiewna (?)

Tankbag - mogli sobie darowac te napisy,
poza tym chyba OK. Odpinany spód, schowane szelki = plecaczek.
W bocznych kieszeniach schowany pasek na ramie + dodatkowa oslona
na deszcz / kapturek z "wizjerem").

Bluza - troche cos w rodzaju hokejowej - luzna, mimo "sztucznosci"
przyjemnie chlodna i przewiewna.
Ocene artystyczna pomijam :-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-22 16:52:33
Autor: []v[]artec
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-21 22:36, J_K_K pisze:
PokrowcĂłw na motocykl u nas nie bylo

Miałem go ze wcześniejszych akcji (ten sam z wycięciem i podglądem na rejestrację). Trochę niski tył szczególnie jak ktoś ma stelaż to napęd jest trochę odsłonięty i pada na łańcuch. Poza tym widziałem, że w zimie moto mi troszkę szroniło (w blaszaku), czego nie odnotowałem nigdy przy OXFORDZIE.

--
Martec - Jelenia GĂłra

Data: 2011-03-22 20:10:07
Autor: J_K_K
Dla fanĂłw Lidla :-)
Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomości news:imaggj$t3a$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-03-21 22:36, J_K_K pisze:
PokrowcĂłw na motocykl u nas nie bylo

Poza tym widziałem, że w zimie moto mi troszkę szroniło (w blaszaku), czego nie odnotowałem nigdy przy OXFORDZIE.

Dzięki - czyli jednak "oddychający" to raczej nie był.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-22 09:16:36
Autor: Viking
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-21 19:01, ditron pisze:
...i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

chciałem tangbaga juz nie było ,
ten strój kosmity miałem juz z zeszłej edycji, daje radę.

Ale zanabyłem nakładki p.deszczowe na buty.

Pozdr
Tomek
XX' Czarnula

Data: 2011-03-22 16:40:31
Autor: Tytus
Dla fanĂłw Lidla :-)
Siemka

*** "Viking"
chciałem tangbaga juz nie było ,
 ten strĂłj kosmity miaĹ‚em juz z zeszĹ‚ej edycji, daje radÄ™.

Hint: http://mapa.targeo.pl/,19,21.11249,52.28217

dane z wczoraj ok 17.00
ilosc tankbagow 6...
wszystkiego pozostalego tez bylo duzo...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-22 23:19:47
Autor: Viking
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-22 16:40, Tytus pisze:
Siemka

*** "Viking"
[...]

oo Dzięks!:) przy okazji pojutrze mam del do Włoscławka to zaatakuje inne lidle:) po drodze, jakies Lipno, itp..:)

Pozdr.
Tomek
XX' Czarnula

Data: 2011-03-26 07:03:36
Autor: Tytus
Dla fanĂłw Lidla :-)
Siemka

Mesydz z wczoraj wieczorkiem
http://mapa.targeo.pl/,20,21.03245,52.28320

jest wszystko...tylko ciiiii

         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

Data: 2011-03-26 14:11:29
Autor: Viking
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-26 07:03, Tytus pisze:
[...]

  to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,ĹĽe na Sokratesa, zoliborz teĹĽ jeszcze byĹ‚o wszystko:))) ale Ciii....

Pozdr.
Tomek
XX' Czarnula

Data: 2011-03-26 15:19:29
Autor: Tytus
Dla fanĂłw Lidla :-)
Siemka

***"Viking"
to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,ĹĽe na Sokratesa, zoliborz teĹĽ
jeszcze było wszystko:))) ale Ciii....

Tam nie jezdze,  bo jak mowi moj koles z roboty sklep dla biedakow...
Tak tak...nie tylko Biedronka

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-26 18:14:02
Autor: Viking
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-26 15:19, Tytus pisze:
Siemka

***"Viking"
to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,ĹĽe na Sokratesa, zoliborz teĹĽ
jeszcze było wszystko:))) ale Ciii....

Tam nie jezdze, bo jak mowi moj koles z roboty sklep dla biedakow...
Tak tak...nie tylko Biedronka

:))
no tak:) no bo widocznie ja jestem biedak:) w pewnych oczach pewnego prezesa..:)

pozdro

Tomek
XX,Czarnula

Data: 2011-03-26 19:28:23
Autor: Glub
Dla fanów Lidla :-)
On 2011-03-26 15:19:29 +0100, Tytus said:

Siemka

***"Viking"
to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,że na Sokratesa, zoliborz też
jeszcze było wszystko:))) ale Ciii....

Tam nie jezdze,  bo jak mowi moj koles z roboty sklep dla biedakow...
Tak tak...nie tylko Biedronka

a w biedronce maj± waniliow± cocacolę dla biedaków :P
--
Glub
SWT-400

Data: 2011-03-26 20:00:41
Autor: Monster
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-26 07:03, Tytus pisze:
Siemka

Mesydz z wczoraj wieczorkiem
http://mapa.targeo.pl/,20,21.03245,52.28320

jest wszystko...tylko ciiiii

Prawie,byĹ‚y  OP-1 tylko XXL,niestety za duĹĽe,ale zanabyĹ‚em tankbaga bÄ™dÄ™ kombinowaĹ‚ zapiÄ™cia na moje plastiki.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-27 23:08:31
Autor: Tadek
Dla fanów Lidla :-)
Bry.
Dnia 2011-03-26 07:03, Tytus napisał:
Siemka

Mesydz z wczoraj wieczorkiem
http://mapa.targeo.pl/,20,21.03245,52.28320

jest wszystko...tylko ciiiii

Sytuacja z dnia 27-03, godzina ok.11:00 były wtedy: nakładki na buty, tankbagi, kondomy, marne rękawice.

Pzdr
--
Tadek
B6

Data: 2011-03-21 11:03:26
Autor: ditron
Dla fanów Lidla :-)
i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

bo ja tak; - skarpety

Data: 2011-03-21 19:22:10
Autor: Glub
Dla fanów Lidla :-)
On 2011-03-21 19:03:26 +0100, ditron said:

i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

bo ja tak; - skarpety

Pas nerkowy, rękawiczki mnie mocno odstraszyły...

w lidlu na targówku wykupiono wszystkie kombinezony przeciwdeszczowe tak więc nawet nie można było obejrzeć.
--
Glub
SWT-400

Data: 2011-03-21 19:22:41
Autor: duddits
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-21 19:03, ditron pisze:
i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

Ja lampę diodową do garażu :) Resztę szarańcza zjadła (czyt. byłem za
późno :))

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2011-03-21 19:33:27
Autor: marider
Dla fanĂłw Lidla :-)
W dniu 2011-03-21 19:03, ditron pisze:
i co ?
kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

Ja lampę diodową do garażu :) Resztę szarańcza zjadła (czyt. byłem za
późno :))

Ja sie zalapalem, o 10.30 rano na ostatnia koszuline i gacie w rozm. M (jak to jest na rozmiar kombinezonu 50 to sie jakos zmieszcze, jak nie, bedzie dla pasazerki ;) ). Wszystkie inne rozmiary wybrali z miejsca albo zwyczajnie za malo kompletow bylo a szkoda bo bym wzial L. W drugim Lidlu dopadlem skarpety nr 42 ;) Wymacawszy te cuda odziezowe to takie to sobie w dotyku i bardzo rozciagliwe ale w UK rowniez to bylo na wyprzedazy z tego co slyszalem i motoludki zachwalaly wiec sie skusilem. Zobaczymy..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-19 15:51:09
Autor: Damork
Dla fanów Lidla :-)
Na mównicę wtargn±ł "marider", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i rykn±ł:

W dniu 2011-03-17 14:12, ditron pisze:
kalesony chyba nie potrzebne...

Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w kolanach ;)..

Ja co prawda na dłuższ± trasę zakładam często kalesonki, ale potrzeby
dodatkowego zabezpieczania kolan jako¶ nie odczuwam. No tak na zdrowy rozum
- jak ma mi je przewiać, czy przechłodzić? W spodniach mam gruby materiał
na kolanach, membranę, jak chłodniej to ocieplenie, protektory które nawet
jakbym chciał wiatru nie przepuszcz±, a wieje przecież z przodu, z kierunku
w którym jadę. W różnych warunkach jeĽdziłem, ale nigdy nie czułem żeby mi
w kolana choć chłodno było. Je¶li w upał zdarzy mi się jechać gdzie¶ blisko
w cywilkach, to zakładam długie plastikowe zawiasówki na kolana - tych też
nie ma jak przewiać...

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2011-03-17 12:01:13
Autor: Viking
Dla fanów Lidla :-)
W dniu 2011-03-17 11:26, marider pisze:
[...]

a ja tez używam t± poprzednia edycję, nawet wczoraj:) ale wczoraj to żadna termo by nie dała 100% przez 400km. ja się czaję na tego tankbaga:)

Pozdr
Tomek
XX matowa "Czarnula" :))

Data: 2011-03-17 12:45:55
Autor: marider
Dla fanów Lidla :-) [OT]
W dniu 2011-03-17 12:01, Viking pisze:
a ja tez używam t± poprzednia edycję, nawet wczoraj:) ale wczoraj to
żadna termo by nie dała 100% przez 400km.

Ladnie ladnie, termometr za oknem na sloncu pokazywal miejscami 28C wczoraj ale chyba mam w domu za goraco bo jak tylko wyszedlem z zamiarem bujniecia sie, to mi ochota przeszla ;)

Pozdr
Tomek
XX matowa "Czarnula" :))

Gratsiki i pochwal sie.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-17 14:37:34
Autor: Michał Demczuk
Dla fanów Lidla :-)
[]v[]artec wrote:
W dniu 2011-03-16 20:20, J_K_K pisze:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-75AB7752-4185ACEE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17310

Haha ja już się czaję, w poniedziałeczek atakuję bieliznę termo.

Raptem 5 zł drożej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODIyMTE0OQ==

Sam korzystam i mam w sklepie.

Kalefiksy sa w prawdzi 25 zł tansze, ale trzeba by przetestowac czy sie nie przecieraj±, Jak jezdze w ofrołdzie to testowalem wiele drozszych i tanszych ale Larssonoskie pozatym ze niedrogie to najdluzej wytrzymuj±.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-03-16 23:15:21
Autor: James
Dla fanów Lidla :-)
"J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote in message news:ilr2h1$n6i$1speranza.aioe.org...
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-75AB7752-4185ACEE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17310

Alez tam nie wolno isc!!!
Napisali "spodnie na MOTOR"

--
pozdro
James

Data: 2011-03-16 22:16:42
Autor: masti
Dla fanów Lidla :-)
Dnia pięknego Wed, 16 Mar 2011 23:15:21 +0100 osobnik zwany James
wystukał:

a co chciałbyś to na dupę założyć?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-17 00:07:18
Autor: James
Dla fanĂłw Lidla :-)
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ilrcsa$r0c$2news.onet.pl...
[...]

A co mam na silnik zakladac? Takie ma znaczenie to slowo wg pewnych osob
tutaj.

--
pozdro
James

Data: 2011-03-16 23:17:12
Autor: masti
Dla fanów Lidla :-)
Dnia pięknego Thu, 17 Mar 2011 00:07:18 +0100 osobnik zwany James
wystukał:

no a gdzie indziej? :)

--
BMW R1100GS '95