Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jes t zdrajcÄ?

Data: 2014-02-05 18:18:55
Autor: u2
Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jes t zdrajcÄ?
"Zdrada to zdrada. Ale dobrze, że pokazano go jako bohatera”. Wypowiedź godna założyciela Platformy Obywatelskiej...

http://wpolityce.pl/dzienniki/blog-stanislawa-zaryna/73482-dla-gen-czempinskiego-plk-kuklinski-jest-zdrajca-zdrada-to-zdrada-ale-dobrze-ze-pokazano-go-jako-bohatera-wypowiedz-godna-zalozyciela-platformy-obywatelskiej

W moich kategoriach pułkownik Kukliński jest zdrajcą. Dla oficera wywiadu zdrada to jest zdrada
– mówił w Radiu ZET gen. Gromosław Czempiński.
Dodał, że „w kategoriach wojskowych trudno powiedzieć o tym człowieku: >>bohater<<”.
Każdy z nas, ja przynajmniej dwukrotnie, miałem podobną sytuację. I co, stchórzyłem, nie zgadzając się na współpracę? Nie! Dla mnie najważniejsza była Polska, obojętnie jaka ona jest, ale Polska
- wyjaśniał Czempiński.
Zdaje się, że generał Czempiński wciąż nie uwolnił się od swoich sowieckich mocodawców. Jedynie człowiek spetryfikowany przez PRLowski reżim, rzeczywistość i zależności może obecnie wygadywać podobne rzeczy.
W sposób bardzo jednoznaczny wynika to z faktów – dzięki płk. Kuklińskiemu nie wybuchła III wojna światowa, w której Polska była przeznaczona do roli mięsa armatniego. Takie przeznaczenie, ani zniewolenie nie przeszkadzało jednak Czempińskiemu. Przeszkadzało Kuklińskiemu, a dla Czempińskiego to dowód zdrady. Taki tok rozumowania może prezentować jedynie ktoś, kto ma zdradę na sumieniu.
O sprawie lojalności i postawie Kuklińskiego jednoznacznie, i w zupełnie innym niż Czempiński duchu, wypowiadali się natomiast emerytowani oficerowie CIA, którzy współpracowali z Kuklińskim.
Płk Kukliński był bohaterem. Chciał uwolnić swoich ludzi z rąk okupanta i najeźdźcy. Nie wiem, jak można być zdrajcą wobec najeźdźcy
- mówił Aris Pappas.
Po słowach Czempińskiego widać, że jednak można być lojalnym wobec najeźdźcy. I to do końca. 25 lat po rozpoczęciu polskiej transformacji Czempiński nadal jest lojalny wobec najeźdźców i przyjmuje ich punkt widzenia.
Dla niego gorsze jest dbanie o przyszłość i przetrwanie Polski niż działanie w totalitarnym aparacie represji, wymierzonym w Polaków i Polskę.
Czempiński i Kukliński stali przed podobnym wyborem. Pierwszy wybrał pomoc Sowietom i niszczenie Polski, drugi pomoc USA i uratowanie Polski. Którego należy nazwać zdrajcą? Pytanie zdaje się retoryczne. Naród polski zdradził ten, kto dziś o zdradzie krzyczy.
Czytając wypowiedź Czempińskiego nie sposób nie wskazać również na kryzys poczucia moralności, choć to zdaje się oczywiste dla ludzi jego pokroju.
Czempiński mówił, że ma Kuklińskiego za zdrajcę, ale rozumie Władysława Pasikowskiego, który przedstawił Kuklińskiego w swoim filmie jako bohatera, bo Polska potrzebuje bohaterów. Czyli dla Czempińskiego Kukliński jest zdrajcą, ale dobrze, że jest bohaterem, bo Polska potrzebuje bohaterów – były szef UOPu udowadnia, że o pojęciu zdrady i bohaterstwa nic nie wie, że jest w stanie przerzucać się tymi hasłami, że nic dla niego nie znaczą. Fakt, że człowiek o takim poczuciu "honoru" i "patriotyzmu" pełnił niezwykle ważną funkcję w służbach III RP to dowód na fasadowy charakter zmian ustrojowych w Polsce.
Szerokim echem swego czasu odbiła się wypowiedź Czempińskiego o tym, że wraz z kolegami ze służb specjalnych zakładał Platformę Obywatelską. Jego wypowiedź o płk. Kuklińskim to wypowiedź godna założyciela PO. Ta partia ma równie wielkie przywiązanie do wartości, bohaterstwa i zdrady.
Do dziś nie poznane związki ludzi podobnej proweniencji co Czempiński z Platformą to najlepszy powód, by komisji śledczej ds. WSI nie powoływać...

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-05 18:26:56
Autor: abc
Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jest zdrajcÄ?
Pewnie pomylił go ze zdrajcą Kuklinowskim, tym co to pod Jasną Górą
przypalał boki Kmicicowi.

Data: 2014-02-05 18:28:53
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52f2727f$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
"Zdrada to zdrada. Ale dobrze, że pokazano go jako bohatera”. Wypowiedź godna założyciela Platformy Obywatelskiej...

JakĹĽe godna: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

MW

Data: 2014-02-05 23:23:28
Autor: Aleksander
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?
Co by nie było, to my jako Polacy, żyli¶my w jakiej¶ Polsce, tu był nasz dom, tu były rodziny, dzieci, znajomi, ... rodacy. Jaki mieli¶my system nie istotne, ważne że był to nasz kraj, z naszym wojskiem i obronno¶ci±. jak by nie patrzeć to kukliński zdradził wszystkich, zostawił rodzinę, a za kasę amerykańsk± chciał się urz±dzić. Nie walczył by ten kraj rozbudować, polepszyć, tylko sprzedał za pieni±dze. Czy tak postępuje bohater???     To zdrajca, narodu, państwa .   To dzięki jego zdradzie amerykanie czy inni mogli wysłać na nas rakiety niszcz±c najpierw miejsca obronne i strategiczne a przy okazji ludzi.  Zrobił nas bezbronnych. Zdrajca i już i proszę nie przekłamywać faktów.   Kto  własne gniazdo w którym się urodził, wychował, wykształcił, zdobył zaszczyty i rangę wojskow± sprzedaje innemu państwu jest klasycznym zdrajc± . To że niby miał jaki¶ wyższy cel, to czysta teoria i propaganda urobiona po fakcie, tak jak urabia się teorię zasług pochowanego na Wawelu.

Alx

Data: 2014-02-05 23:21:39
Autor: u2
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?
W dniu 2014-02-05 23:23, Aleksander pisze:

Alx

http://www.youtube.com/watch?v=cPy4_P5j9ow

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2014-02-14 23:07:26
Autor: mi¶ z okienka
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52f2b8f0$0$2140$65785112news.neostrada.pl...
Co by nie było, to my jako Polacy, żyli¶my w jakiej¶ Polsce, tu był nasz dom

Wiezienie nazywasz swoim domem? - mów za siebie.

, tu były rodziny, dzieci, znajomi, ... rodacy. Jaki mieli¶my system nie
istotne

Czerwon± sektę nazywasz nieistotnym systemem? Wojnę nuklearn± któr± sowieciarskie ¶winie szykowały Polsce i ¶wiatu też uwazasz za nieistotn±?

, ważne że był to nasz kraj, z naszym wojskiem i obronno¶ci±.

Wasze wojsko planowało ludobójstwo przekraczaj±ce skalę nazistowskiego Holokaustu. Chcieli¶cie 'bronić' ludzi puszczajac ich z atomowymi grzybkami?

 jak by
nie patrzeć to kukliński zdradził wszystkich

Was zdradził, czerwonych paranoików, co było jego ludzkim obowi±zkiem. Ci, którzy nie poszli jego przykładem zasługuj± na surowe kary.

Data: 2014-02-15 08:42:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ldm42h$3od$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ty przygłupie. A amerykanie to planowali mannę z nieba na Polskę rzucać? A może dolary zamiast stonki?

rozbawiony

--
Kłótnia z idiot± jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-15 17:13:25
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 08:42 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

A stonkę chodziłe¶ zbierać?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-15 17:17:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbbzcnot50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

============================

Jasne. Ja jestem do¶ć wiekowy. Znam z autopski to, co wy z opowiadań dziadziusia.

rozbawiony

Data: 2014-02-15 19:10:53
Autor: stevep

===========================>
Jasne. Ja jestem do¶ć wiekowy. Znam z autopski to, co wy z opowiadań  dziadziusia.

rozbawiony

Nie pierdol, urodziłe¶ sie przed wojn±?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-15 19:27:02
Autor: u2
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?
W dniu 2014-02-15 19:10, stevep pisze:
A stonkę chodziłe¶ zbierać?

============================

Jasne. Ja jestem do¶ć wiekowy. Znam z autopski to, co wy z opowiadań
dziadziusia.

rozbawiony

Nie pierdol, urodziłe¶ sie przed wojn±?

hi hi hi widze rozlam w zydoubecji ...-;)

Data: 2014-02-15 10:46:01
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

hi hi hi widze rozlam w zydoubecji ...-;)

Moze i Idzikowski zna, ale jak nie chce sie dzielic wiedzOM tajemna, to mi bez roznicy czy on cos zna czy nie.

Data: 2014-02-16 03:48:15
Autor: stevep

===========================>>>
[...]

A po ilu litrach widzisz białe myszki?  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 14:46:47
Autor: u2
W dniu 2014-02-16 03:48, stevep pisze:
hi hi hi widze rozlam w zydoubecji ...-;)

A po ilu litrach widzisz białe myszki?

hi hi hi to ty widzisz cyrkus biale myszki ?....-;)

Data: 2014-02-16 16:22:54
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 14:46 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-16 03:48, stevep pisze:
hi hi hi widze rozlam w zydoubecji ...-;)

A po ilu litrach widzisz białe myszki?

hi hi hi to ty widzisz cyrkus biale myszki ?....-;)

Nie tylko widzisz, ale i bredzisz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 14:14:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbb4sfad50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stonkę, geniuszu, Amerykanie zrzucali po wojnie.

rozbawiony

Data: 2014-02-16 16:22:19
Autor: stevep

===========================>>

=======================================>
Stonkę, geniuszu, Amerykanie zrzucali po wojnie.

rozbawiony

Nie weksluj, mówiłe¶,że jeste¶ "do¶ć wiekowy", więc nie o stonkę pytałem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 20:16:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbdrnhjb50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Pieprzysz jak mały Kazio: "A stonkę chodziłe¶ zbierać?" - to nie twoje pytanie?

rozbawiony

Data: 2014-02-17 02:27:30
Autor: stevep

=======================================>>
[...]

Ale z ciebie pierdoła, a "urodziłe¶ się przed wojn±?" to o stonkę?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:46:36
Autor: mi¶ z okienka
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbejn4wj50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No przecież na czworakach t± stonke zbierał, to kiedy miał się urodzić?

Data: 2014-02-18 02:23:13
Autor: stevep

===========================>>>>

=======================================>>>
[...]

Na czworakach to najprędzej pod różnymi postaciami kundli rAzor.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:11:00
Autor: mi¶ z okienka

[...]

A ty z której strony?

Data: 2014-02-16 20:22:04
Autor: mi¶ z okienka
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5300b9b4$0$2158$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mogliby przy okazji podrzucić ci trochę rozumu (a do paczek unry nie zagl±dałe¶ Idzikowski?)

Data: 2014-02-16 21:06:50
Autor: A. Filip

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
> [...]
[...]
Was zdradził, czerwonych paranoików, co było jego ludzkim
obowiązkiem. Ci, którzy nie poszli jego przykładem zasługują na
surowe kary.

Ty przygłupie. A amerykanie to planowali mannę z nieba na Polskę
rzucać? A może dolary zamiast stonki?

rozbawiony

A stonkę chodziłeś zbierać?

A ty chodzisz żebrać na ratowanie zdrowia przed RP3/NFZ?
[ Chcesz demagogii, masz demagogie ]

--
A. Filip
NiemiĹ‚a ksiÄ™dzu ofiara, chodĹş cielÄ™ do domu.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2014-02-16 00:12:04
Autor: mi¶ z okienka

[...]

Niestety ciebie Idzikowski w swoich planach nie mieli...

 podziękuj Kuklińskiemu za Koziołka Matołka!
http://www.bibliotekawszkole.pl/inne/gazetki/gazetki027_r3.jpg

Data: 2014-02-06 01:32:07
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.02.2014 18:18, u2 pisze:
> [...]

- wyjaśniał Czempiński.
Zdaje się, że generał Czempiński wciąż nie uwolnił się od swoich
sowieckich mocodawcĂłw.

Raczej wynika, że Czempiński jest człowiekiem honoru i dotrzymuje przysięgi.

Zdrada nie jest pojęciem relatywnym i nie zależy od tego, komu się przysięga.

Tym samym Kukliński jest ewidentnie zdrajcą, co słusznie określił Czempiński.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-02-14 23:10:35
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lcul67$ovg$1node1.news.atman.pl...
> [...]

sowieckich mocodawcĂłw.

Raczej wynika, że Czempiński jest człowiekiem honoru i dotrzymuje przysięgi.

Człowiek honoru nie pracuje dla zbrodniczych organizacji, takich jak LWP. A jeśli już pracuje, to powinien taką oganizację zdradzić.

Data: 2014-02-15 08:17:56
Autor: Wiesiaczek
W dniu 14.02.2014 23:10, miĹ› z okienka pisze:

> [...]

Człowiek honoru nie pracuje dla zbrodniczych organizacji, takich jak
LWP. A jeśli już pracuje, to powinien taką oganizację zdradzić.

Jako człowiek honoru nie zamierzam podejmować dyskusji z takim gównem jak Ty i dlatego wrzucam Cię do śmietnika - PLONK!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z Frickenhausen - DE)

Data: 2014-02-15 08:45:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:ldn4b4$7l7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Popieram twoje zdanie. Jednak ja jeszcze kilka dni z tą czynnością poczekam.

Trochę prywaty. Jaki zawód lub pracę wykonujesz, że przemieszczasz się po różnych krajach?

Data: 2014-02-15 22:19:40
Autor: Wiesiaczek
W dniu 15.02.2014 08:45, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

TrochÄ™ prywaty. Jaki zawĂłd lub pracÄ™ wykonujesz, ĹĽe przemieszczasz siÄ™
po różnych krajach?

Nic specjalnego, choć faktycznie ciekawa praca. Ale raczej publicznie nie będę się chwalił:)

Data: 2014-02-15 22:48:11
Autor: u2
W dniu 2014-02-15 22:19, Wiesiaczek pisze:
Nic specjalnego, choć faktycznie ciekawa praca. Ale raczej publicznie
nie będę się chwalił

po-chwalisz sie to ja stracisz, ubecy sa zlosliwi.

Data: 2014-02-16 03:49:57
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:48 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-15 22:19, Wiesiaczek pisze:
Nic specjalnego, choć faktycznie ciekawa praca. Ale raczej publicznie
nie będę się chwalił

po-chwalisz sie to ja stracisz, ubecy sa zlosliwi.

A ty już co¶ straciłe¶ bo to chyba niemożliwe, aby¶ miał kiedykolwiek  rozum.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 00:09:43
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ff1b2c$0$2145$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nu... Idzikowski - i ty zostaniesz Indianinem!

Data: 2014-02-15 17:12:23
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 08:17 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 14.02.2014 23:10, miĹ› z okienka pisze:

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości
W dniu 05.02.2014 18:18, u2 pisze:
"Zdrada to zdrada. Ale dobrze, ĹĽe pokazano go jako bohatera”.  WypowiedĹş
> [...]

– mówił w Radiu ZET gen. Gromosław Czempiński.
Dodał, że „w kategoriach wojskowych trudno powiedzieć o tym człowieku:
KaĹĽdy z nas, ja przynajmniej dwukrotnie, miaĹ‚em podobnÄ… sytuacjÄ™. I  co,
[...]

Jako czĹ‚owiek honoru nie zamierzam podejmować dyskusji z takim gĂłwnem  jak Ty i dlatego wrzucam CiÄ™ do Ĺ›mietnika - PLONK!

OgĹ‚oĹ› to w TV bo tak to zdecydowanie za maĹ‚y rozgĹ‚os nadajesz temu  wielkopomnemu wydarzeniu.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 00:04:43
Autor: miĹ› z okienka
> [...]

LWP. A jeśli już pracuje, to powinien taką oganizację zdradzić.

Jako człowiek honoru nie zamierzam podejmować dyskusji z takim gównem

:-D
Dziękuję za wyróżnienie.

Data: 2014-02-14 14:11:21
Autor: szklanynocnik
Dla gen. Czempi?skiego p?k Kukli?ski jest zdrajc?
użytkownik u2 napisał:
"Zdrada to zdrada. Ale dobrze, że pokazano go jako bohatera". WypowiedĽ godna założyciela Platformy Obywatelskiej...

Zdrada, nie zdrada, jak to juz ktos powiedzial, polska juz kilka razy byla sterta gruzu z wetknieta wen flagOM. Tu popieram beznapletow, nie dopuscic do wojny.

Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jes t zdrajcÄ?