Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jest zdrajc?

Data: 2014-02-06 01:32:07
Autor: Wiesiaczek
Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jest zdrajc?
W dniu 05.02.2014 18:18, u2 pisze:
"Zdrada to zdrada. Ale dobrze, że pokazano go jako bohatera”. Wypowiedź
godna założyciela Platformy Obywatelskiej...

http://wpolityce.pl/dzienniki/blog-stanislawa-zaryna/73482-dla-gen-czempinskiego-plk-kuklinski-jest-zdrajca-zdrada-to-zdrada-ale-dobrze-ze-pokazano-go-jako-bohatera-wypowiedz-godna-zalozyciela-platformy-obywatelskiej

W moich kategoriach pułkownik Kukliński jest zdrajcą. Dla oficera
wywiadu zdrada to jest zdrada
– mówił w Radiu ZET gen. Gromosław Czempiński.
Dodał, że „w kategoriach wojskowych trudno powiedzieć o tym człowieku:
Każdy z nas, ja przynajmniej dwukrotnie, miałem podobną sytuację. I co,
stchórzyłem, nie zgadzając się na współpracę? Nie! Dla mnie
najważniejsza była Polska, obojętnie jaka ona jest, ale Polska
- wyjaśniał Czempiński.
Zdaje się, że generał Czempiński wciąż nie uwolnił się od swoich
sowieckich mocodawców.

Raczej wynika, że Czempiński jest człowiekiem honoru i dotrzymuje przysięgi.

Zdrada nie jest pojęciem relatywnym i nie zależy od tego, komu się przysięga.

Tym samym Kukliński jest ewidentnie zdrajcą, co słusznie określił Czempiński.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-02-14 23:10:35
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lcul67$ovg$1node1.news.atman.pl...
> [...]

sowieckich mocodawców.

Raczej wynika, że Czempiński jest człowiekiem honoru i dotrzymuje przysięgi.

Człowiek honoru nie pracuje dla zbrodniczych organizacji, takich jak LWP. A jeśli już pracuje, to powinien taką oganizację zdradzić.

Data: 2014-02-15 08:17:56
Autor: Wiesiaczek
W dniu 14.02.2014 23:10, miś z okienka pisze:

> [...]

Człowiek honoru nie pracuje dla zbrodniczych organizacji, takich jak
LWP. A jeśli już pracuje, to powinien taką oganizację zdradzić.

Jako człowiek honoru nie zamierzam podejmować dyskusji z takim gównem jak Ty i dlatego wrzucam Cię do śmietnika - PLONK!

--
Wiesiaczek (dziś z Frickenhausen - DE)

Data: 2014-02-15 08:45:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:ldn4b4$7l7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Popieram twoje zdanie. Jednak ja jeszcze kilka dni z tą czynnością poczekam.

Trochę prywaty. Jaki zawód lub pracę wykonujesz, że przemieszczasz się po różnych krajach?

Data: 2014-02-15 22:19:40
Autor: Wiesiaczek
W dniu 15.02.2014 08:45, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Nic specjalnego, choć faktycznie ciekawa praca. Ale raczej publicznie nie będę się chwalił:)

Data: 2014-02-15 22:48:11
Autor: u2
W dniu 2014-02-15 22:19, Wiesiaczek pisze:
Nic specjalnego, choć faktycznie ciekawa praca. Ale raczej publicznie
nie będę się chwalił

po-chwalisz sie to ja stracisz, ubecy sa zlosliwi.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-16 03:49:57
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:48 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-15 22:19, Wiesiaczek pisze:
Nic specjalnego, cho faktycznie ciekawa praca. Ale raczej publicznie
nie bd si chwali

po-chwalisz sie to ja stracisz, ubecy sa zlosliwi.

A ty ju co stracie bo to chyba niemoliwe, aby mia kiedykolwiek  rozum.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 00:09:43
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ff1b2c$0$2145$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nu... Idzikowski - i ty zostaniesz Indianinem!

Data: 2014-02-15 17:12:23
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 08:17 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

> [...]

Jako człowiek honoru nie zamierzam podejmować dyskusji z takim gównem  jak Ty i dlatego wrzucam Cię do śmietnika - PLONK!

Ogłoś to w TV bo tak to zdecydowanie za mały rozgłos nadajesz temu  wielkopomnemu wydarzeniu.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 00:04:43
Autor: miś z okienka
> [...]

LWP. A jeśli już pracuje, to powinien taką oganizację zdradzić.

Jako człowiek honoru nie zamierzam podejmować dyskusji z takim gównem

:-D
Dziękuję za wyróżnienie.

Dla gen. Czempi??skiego p??k Kukli??ski jest zdrajc?