Dla każdego

Data: 2011-11-30 07:16:48
Autor: jrr
Dla każdego
Spróbujcie wpisać coś nad następującą sygnaturką:

 --
 stevep

Zobaczycie jak na siebie nabluzga :-) ) )
jb

Data: 2011-11-30 16:31:55
Autor: boukun
Dla każdego

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:d5cdc6d5-45b8-4e17-8bff-f5eb27d470c7p9g2000vbb.googlegroups.com...
Spróbujcie wpisać coś nad następującą sygnaturką:

Jak na kretyna przystało.

Data: 2011-11-30 07:47:24
Autor: jrr
Dla każdego
On 30 Lis, 16:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:d5cdc6d5-45b8-4e17-8bff-f5eb27d470c7p9g2000vbb.googlegroups.com...
Spróbujcie wpisać coś nad następującą sygnaturką:

Jak na kretyna przystało.

I co wy na to Piszszyk?
--
koleltyw

Data: 2011-12-01 05:52:32
Autor: stevep
Dla każdego
Dnia 30-11-2011 o 16:47:24 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-12-01 04:47:17
Autor: jrr
Dla każdego
On 1 Gru, 05:51, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 30-11-2011 o 16:16:48 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

>  stevep
>  Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

> Zobaczycie jak na siebie nabluzga :-) ) )

Pomidor pieniaczu.

Widać Pietrzykowski, że po mojej uwadze zacząłeś gorliwie poprawiać
sobie statystyki i wizerunek (zupełnie jak ten z Piszczyk z
'Zezowatego..'). Prowokowałem cię dlatego, bo jesteś osobą rzucającą
najwięcej inwektyw na tej grupie (co się przekłada na stosunki
międzyludzkie jako takie). Miło było patrzeć jak wyzywasz od kretynów
pod własnym nickiem, który wstawia ci 'Opera'. Lecz kazda zabawa ma
swój kres. Jeśli nadal będziesz bluzgał, znajdę sobie inną.

_biały

Data: 2011-12-01 14:14:45
Autor: stevep
Dla każdego

Data: 2011-12-01 10:18:25
Autor: jadrys
Dla kaĹźdego

  UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Zobaczycie jak na siebie nabluzga :-) ) )
jb

Tą sygnaturę dodaje sama przeglądarka Opera, i chyba nie ma możliwości jej wykasowania.

Data: 2011-12-01 04:49:59
Autor: jrr
Dla każdego
On 1 Gru, 10:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Zobaczycie jak na siebie nabluzga :-) ) )
> jb

Tą sygnaturę dodaje sama przeglądarka Opera,

Tak, ale widać ją w odpowiedziach.
jb

i chyba nie ma możliwości
jej wykasowania.

Data: 2011-12-01 14:26:50
Autor: stevep
Dla każdego
Dnia 01-12-2011 o 13:49:59 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Zobaczycie jak na siebie nabluzga :-) ) )
> jb

Tą sygnaturę dodaje sama przeglądarka Opera,

Muszę dopisać do sygnatury dla jrr "pomidor pieniaczu".  ;)

--
stevep

Dla każdego