Dla każdego, coś innego: koniec H R

Data: 2010-02-26 12:04:36
Autor: Artur Bross
Dla każdego, coś innego: koniec H R
Ciekaw jestem, skoro gra ma ponad 20 różnych zakończeń, jak Wam, za pierwszym razem, udało się zakończyć grę?

Jest to swojego rodzaju spojlerem, dlatego umieszczam swój scenariusz poniżej...

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

§

Uratowałem syna, ale sam straciłem życie. Morderca na wolności. Lauren i Madison nie żyją. Niezła rozpierducha... :-)

Data: 2010-02-27 13:31:59
Autor: PW
Artur Bross pisze:
[...]

Mój pierwszy raz to śmierć Jaydena (nieświadomie szperałem w dowodach myśląc, że jednak da się coś znaleźć tam na prawdziwego mordercę... no a ten wziął i padł na pysk ;)
Scott zabity przez Ethana. Parka z dzieckiem w nowym mieszkanku. Dziwka na cmentarzu żale wylała.

Widziałem już kolejne dwa zakończenia, w tym z wszystkimi bohaterami żyjącymi (tak naprawdę nie do końca bo Shelby nie dał rady...).

Szkoda, że często właśnie nie świadomie wydaje się, że coś robimy dobrze, a okazuje się, że to miało być inaczej...

W grę grałem po angielsku, no i mam zamiar przejść jeszcze raz po polsku, prawdopodobnie zaatakuję ten "zły" scenariusz "Perfect Crime" :)

--
PW

Dla każdego, coś innego: koniec H R