Dla kogo rower poziomy?

Data: 2014-04-23 11:13:39
Autor: Szuwarek
Dla kogo rower poziomy?
Lisciasty pisze:
Poziomki kuszą mnie od dawna, ale jakoś
tak śmiałości nie miałem. Mam pytanie,
czy taki rower nadaje się do codziennej
exploatacji (tzn. dojazdy do roboty,
jakieś wycieczki wokół komina), czy tylko na dłuższe wyjazdy? Chcąc sprawić sobie takie
jeździdło musiałbym sprzedać swój obecny rower,
na dwa mnie póki co nie stać. Tylko czy sobie kuku nie zrobię takim zakupem :>

Kolega ma rower poziomy. Twierdzi, że ćwiczył 3 dni po Polach Mokotowskich zanim odważył się wyjechać na ulicę, ale potem już dojeżdżał do pracy codziennie z Ochoty do Konstancina.
Próbowałem trochę jeździć (drogi gruntowe), to poza ruszaniem, to nie było już potem problemu. Wyraźnie szybciej się jeździ.
Pozdrawiam

Data: 2014-04-23 02:36:47
Autor: Lisciasty
Dla kogo rower poziomy?
On Wednesday, April 23, 2014 11:13:39 AM UTC+2, Szuwarek wrote:
Mokotowskich zanim odważył się wyjechać na ulicę, ale potem już  dojeżdżał do pracy codziennie z Ochoty do Konstancina.

To mi nie za wiele mówi, musiałbym się tam przejechać.
To takie normalne miejskie klimaty, czy jakoś bokiem
jedzie albo po wygodnej drodze?

L.

Data: 2014-04-23 22:16:56
Autor: Szuwarek
Dla kogo rower poziomy?
Lisciasty pisze:
[...]

Początkowe 2/3 to normalny ruch miejski, włącznie z ulicami dwupasmowymi, końcówka 1/3 przez Las Kabacki - drogi gruntowe.
Miał przy rowerze maszt z chorągiewką, żeby być lepiej widoczny.
Pozdrawiam

-- -

Dla kogo rower poziomy?