Dla kogo s膮 MUX'y...?

Data: 2011-05-01 18:14:48
Autor: noy
Dla kogo s膮 MUX'y...?
Dlatego 偶e nie ka偶dy chce by膰 robiony na comiesi臋czny abonament np taki  Polsat ma 3 mln abonent贸w z tego wi臋kszo艣膰 p艂aci 10 z艂 miesi臋cznie za  darmowe programy kt贸rych nie da艂o si臋 odebra膰 na zwyk艂ej antenie i 2 mln x  10 z艂 jest 20 baniek za nic co miesi膮c.  Poza tym wejd藕 prosz臋 na wyniki  ogl膮dalno艣ci kana艂贸w i zobaczysz ze 85% ludzi ogl膮da TVP1,2 Polsat i TVN
Nawet moi rodzice p艂ac膮c 160 z艂 za cyfr臋 i tak jak ich odwiedzam to zawsze  TVN lub TVP leci.

Zawa偶acie 偶e  muxy s膮 tez szans膮 na nowych graczy na rynku. Bo p贸ki co  skutecznie blokuj臋 si臋 konkurencj臋

Jak b臋dzie co najmniej 30 kana艂贸w jak u naszych s膮siad贸w to wiele os贸b  oleje p艂atny dost臋p do TV. Tym bardziej 偶e nawet posiadaj膮c full wypas  pakiet i tak czasami nie ma co ogl膮da膰. Mnie ostatnio wiatr obr贸ci艂 satke  i ju偶 2 tydzie艅 nie ma czasu wej艣膰 na dach troch臋 brakuje mi kilka  program贸w np TOP GEAR ale jako艣 nic si臋 nie dziej臋 i wiem 偶e mog臋 te  programy obejrze膰 FTA w wersji oryginalnej lub ewentualnie w sieci.

--
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Dla kogo s膮 MUX'y...?