Dla kupujących (8a.pl - 20%)

Data: 2009-06-19 13:40:50
Autor: Loko
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
Bo wprawdzie "tysiące produktów bije się o Twoja uwagę na alllegro.pl" ale ja polecam pobic się o kilka towarów na 8a.pl. Tylko dzisiaj jest promo na zakupy (wsyztskie poza wyprzedażami) 20% więc jeśli ktoś rozważał buty, poncho, kartusze, liofile i inne duperelki to warto skorzystać.  Oferta do północy.

http://www.8a.pl/page,aktualnosc,idn,24.html

Ze strony:

DZIKI PIĄTEK III
czyli 20% rabatu na wszystkie zakupy!

Nasza oferta specjalna ważna jest przez cały dzień i obejmuje produkty z wszystkich kategorii. Do wyboru masz ponad 3000 artykułów, w tym najnowsze kolekcje najlepszych marek*!

Szybka decyzja = 20% taniej!

Jeśli wartość zakupów (po odliczeniu rabatu) przekroczy 250zł / 350zł,
przysługuje Ci darmowa wysyłka- zgodnie z ogólnymi warunkami sklepu 8a.pl:
Koszty wysyłki>>

*Promocją nie są objęte jedynie towary w cenach obniżonych (promocyjnych i wyprzedażowych) oraz produkty firmy Petzl.

  1.. Rabat 20% przydzielany jest na produkty z wszystkich kategorii towarowych.

  2.. Rabat nie jest widoczny w koszyku zamówień ani też w automatycznie wysyłanym mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Całkowita wartość zakupów, pomniejszona o należny rabat widoczna będzie dopiero w odrębnym mailu nadanym przez obsługę Sklepu 8a.pl.

  3.. W przypadku towarów o ograniczonej dostępności, decydująca będzie kolejność składania zamówień. Pozostali klienci informowani będą o ewentualnych brakach i możliwości wyboru zamiennika.

  4.. Promocja dotyczy wyłącznie zamówień złożonych poprzez stronę www.8a.pl, przez zarejestrowanych użytkowników.

  5.. Czas zakończenia promocji- 19.06.2009 godzina 23:59

Data: 2009-06-19 14:33:05
Autor: bans
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
Loko pisze:

  4.. Promocja dotyczy wyłącznie zamówień złożonych poprzez stronę www.8a.pl, przez zarejestrowanych użytkowników.

I ten punkt jest irytujący, bo mam dziś czas, a do Gliwic mam rzut beretem. Ale trudno, jak internetowo, to internetowo, nie skorzystam.

--
bans

Data: 2009-06-19 10:44:48
Autor: Marek
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
Bans, przecież możesz zamówić towar przez stronę i wybrać opcję
osobistego odbioru w Active.

--
Marek

Data: 2009-06-22 07:34:29
Autor: bans
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
Marek pisze:

Bans, przecież możesz zamówić towar przez stronę i wybrać opcję
osobistego odbioru w Active.

Taaa, bez przymierzania?

He, chyba że pojechałbym do 8a, przymierzył buty, spodnie, czy coś w tym stylu a potem pojechał do domu/kafejki internetowej/znajomego w Sośnicowicach i zamówił towar przez internet.
A może obsługa umożliwiłaby mi dostęp do sieci w sklepie? :)))

--
bans

Data: 2009-06-22 13:51:55
Autor: Krzysztof Halasa
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
bans <goc@o2.pl> writes:

[...]

A po prostu kupic za cene "internetowa" normalnie w sklepie sie nie da?
Bylbym bardzo zdziwiony.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-22 05:05:02
Autor: Slawomir Gorniak
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
On Jun 22, 2:51 pm, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:
bans <g...@o2.pl> writes:
> [...]
> A może obsługa umożliwiłaby mi dostęp do sieci w sklepie? :)))

A po prostu kupic za cene "internetowa" normalnie w sklepie sie nie da?

Czesto sie nie da. Ale wczesniejszy pomysl jest bardzo na miejscu -
moja zona mi w ten sposob kupila GPSa, gdy sie spytala o znizke, pan
jej sam poradzil zamowienie towaru przez internet z punktem odbioru w
tym sklepie.

Kazda promocja ma reguly, nie ma co z tym walczyc.

S.

Data: 2009-06-23 08:26:23
Autor: Henio
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
A ja sobie w piątek poszedłem do Activa, sprzedać taniej nie chcieli
więc zobaczyłem, co chciałem, wróciłem do domu, zamówiłem i dziś
odebrałem :) Niestety dla zamiejscowych, po zamówieniu w piątek towar
był do odebrania dopiero na początku tygodnia.

Data: 2009-06-19 17:36:56
Autor: Look-R
Dla kupujących (8a.pl - 20%)
W Twoim liście datowanym 19 czerwca 2009 (14:33:05) można przeczytać:

Loko pisze:

[...]

Ale psychol ;)

--
Pozdrav,