Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?

Data: 2009-10-26 20:58:53
Autor: ąćęłńóśźż
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
Tylko te dwa wchodzą w grę, i konieczność pełnomocnictw dla rodziców-czy procedury korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe międzymordzie?

Data: 2009-10-27 01:53:47
Autor: Tomek z Wawy
On 26 Paź, 20:58, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Tylko te dwa wchodzą w grę, i konieczność pełnomocnictw dla rodziców-czy procedury korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe międzymordzie?

Pytanie czy lepsze jest PKO BP czy PKO BP jest bez sensu. Co za
różnica?

Data: 2009-10-27 04:59:15
Autor: witek
Tomek z Wawy wrote:

Pytanie czy lepsze jest PKO BP czy PKO BP jest bez sensu. Co za
różnica?

Załóż konta w obu to zobaczysz.

Data: 2009-10-27 03:01:07
Autor: Tomek z Wawy
On 27 Paź, 10:59, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

Załóż konta w obu to zobaczysz.

Nie stać mnie na tak luksusowe konta... Poza tym unikam banków,
którego cennik ma 100 stron i nic z niego nie rozumiem, poza tym, że
mogą mnie naliczyć nawet jak powiem dzień dobry.

Data: 2009-10-27 14:55:59
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

którego cennik ma 100 stron i nic z niego nie rozumiem, poza tym, że
mogą mnie naliczyć nawet jak powiem dzień dobry.

czy inteligo zmieniło ostatnio cennik?,
bo ostatni jaki znam liczył 1str dla podmiotów gospodarczych
plus 1 str dla firm

ja zdecydowanie doradzam inteligo i odradzam nieinteligentne pkobp

Data: 2009-10-27 15:09:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
ja zdecydowanie doradzam inteligo i odradzam nieinteligentne pkobp

pod kątem pytania wątkotwórcy: podpisanie umowy, kurier, jednoczesna
obecność nastoletniego posiadacza rachunku i jego rodzica. na tym koniec upierdliwości.

Data: 2009-10-27 12:12:07
Autor: ShooleR
[...]

No to jak tylko te dwa, to u mnie niedaleko domu jest kwiaciarnia -
mają tam świnki skarbonki za 4,99 - zwróci się (w porównaniu do PKO BP
czy inteligo) w ciągu miesiąca, a później już tylko zysk na czysto.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Inteligentne Inwestycje
http://inteligentne-inwestycje.pl/

Data: 2009-10-27 15:12:23
Autor: witek
ShooleR wrote:
[...]

a jaka jest zaleta swinki skarbonki nad tymi dwoma?

Data: 2009-10-28 09:09:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> czy inteligo) w ciągu miesiąca, a później już tylko zysk na czysto.

a jaka jest zaleta swinki skarbonki nad tymi dwoma?

przypuszczam że koledze chodziło o opłate za prowadzenie.

jednakże sam fakt że użytkownik konta jest nastolatkiem (13-18 bo tylko
takowym banki zakładają konta) nie przesądza o opłacie. Może się zdarzyć
że osoba taka utrzyma średniomiesięczne saldo 100zł zwalniajace z opłaty.
wystarczy codziennie wypłacac w bankomacie 100zł.

Data: 2009-10-28 09:59:23
Autor: ąćęłńóśźż
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
Natychmiastowe przelewy, Watsonie.

-- -- -

przypuszczam że koledze chodziło o [...]

Data: 2009-10-28 12:27:26
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:192f.00000290.4ae7fc50newsgate.onet.pl...
> [...]

że osoba taka utrzyma średniomiesięczne saldo 100zł zwalniajace z opłaty.
wystarczy codziennie wypłacac w bankomacie 100zł.

średnie saldo tak, ale o co chodzi z tym codziennym wypłacaniem?

karta płatna 1zł
przelewy płatne 1zł (bezpłatne do inteligo i pkobp)

najlepiej: trzymać 100zł na KO i operować rorem i kartą

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-28 12:40:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
średnie saldo tak, ale o co chodzi z tym codziennym wypłacaniem?

chodzi o to że bank ksieguje wypłaty z bankomatu jeden dzień później
jeśli więc suma wypłat z bankomatu wynosi >=3100zł misiecznie, to
z uwagi na opóźnione ksiegowanie mamy średniomiesieczne saldo >=100

--

Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?