Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?

Data: 2009-10-27 01:53:47
Autor: Tomek z Wawy
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
On 26 Paź, 20:58, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Tylko te dwa wchodzą w grę, i konieczność pełnomocnictw dla rodziców-czy procedury korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe międzymordzie?

Pytanie czy lepsze jest PKO BP czy PKO BP jest bez sensu. Co za
różnica?

Data: 2009-10-27 04:59:15
Autor: witek
Tomek z Wawy wrote:

Pytanie czy lepsze jest PKO BP czy PKO BP jest bez sensu. Co za
różnica?

Załóż konta w obu to zobaczysz.

Data: 2009-10-27 03:01:07
Autor: Tomek z Wawy
On 27 Paź, 10:59, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

Załóż konta w obu to zobaczysz.

Nie stać mnie na tak luksusowe konta... Poza tym unikam banków,
którego cennik ma 100 stron i nic z niego nie rozumiem, poza tym, że
mogą mnie naliczyć nawet jak powiem dzień dobry.

Data: 2009-10-27 14:55:59
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

którego cennik ma 100 stron i nic z niego nie rozumiem, poza tym, że
mogą mnie naliczyć nawet jak powiem dzień dobry.

czy inteligo zmieniło ostatnio cennik?,
bo ostatni jaki znam liczył 1str dla podmiotów gospodarczych
plus 1 str dla firm

ja zdecydowanie doradzam inteligo i odradzam nieinteligentne pkobp

Data: 2009-10-27 15:09:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
ja zdecydowanie doradzam inteligo i odradzam nieinteligentne pkobp

pod kątem pytania wątkotwórcy: podpisanie umowy, kurier, jednoczesna
obecność nastoletniego posiadacza rachunku i jego rodzica. na tym koniec upierdliwości.

--

Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?