Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?

Data: 2009-10-27 12:12:07
Autor: ShooleR
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
On 26 Paź, 20:58, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Tylko te dwa wchodzą w grę, i konieczność pełnomocnictw dla rodziców-czy procedury korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe międzymordzie?

No to jak tylko te dwa, to u mnie niedaleko domu jest kwiaciarnia -
mają tam świnki skarbonki za 4,99 - zwróci się (w porównaniu do PKO BP
czy inteligo) w ciągu miesiąca, a później już tylko zysk na czysto.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Inteligentne Inwestycje
http://inteligentne-inwestycje.pl/

Data: 2009-10-27 15:12:23
Autor: witek
ShooleR wrote:
[...]

a jaka jest zaleta swinki skarbonki nad tymi dwoma?

Data: 2009-10-28 09:09:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> czy inteligo) w ciągu miesiąca, a później już tylko zysk na czysto.

a jaka jest zaleta swinki skarbonki nad tymi dwoma?

przypuszczam że koledze chodziło o opłate za prowadzenie.

jednakże sam fakt że użytkownik konta jest nastolatkiem (13-18 bo tylko
takowym banki zakładają konta) nie przesądza o opłacie. Może się zdarzyć
że osoba taka utrzyma średniomiesięczne saldo 100zł zwalniajace z opłaty.
wystarczy codziennie wypłacac w bankomacie 100zł.

Data: 2009-10-28 09:59:23
Autor: ąćęłńóśźż
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
Natychmiastowe przelewy, Watsonie.

-- -- -

przypuszczam że koledze chodziło o [...]

Data: 2009-10-28 12:27:26
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:192f.00000290.4ae7fc50newsgate.onet.pl...
> [...]

że osoba taka utrzyma średniomiesięczne saldo 100zł zwalniajace z opłaty.
wystarczy codziennie wypłacac w bankomacie 100zł.

średnie saldo tak, ale o co chodzi z tym codziennym wypłacaniem?

karta płatna 1zł
przelewy płatne 1zł (bezpłatne do inteligo i pkobp)

najlepiej: trzymać 100zł na KO i operować rorem i kartą

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-28 12:40:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
średnie saldo tak, ale o co chodzi z tym codziennym wypłacaniem?

chodzi o to że bank ksieguje wypłaty z bankomatu jeden dzień później
jeśli więc suma wypłat z bankomatu wynosi >=3100zł misiecznie, to
z uwagi na opóźnione ksiegowanie mamy średniomiesieczne saldo >=100

--

Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?