"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."

Data: 2009-09-27 14:10:16
Autor: Marek
"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."
....kto to powiedzial ???

Data: 2009-09-27 23:34:20
Autor: jadrys
"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."
Marek pisze:
...kto to powiedzial ???

No i co z tego że powiedział? Ludzie mówią różne rzeczy, nie wprowadzając ich w czyn jednocześnie.

Data: 2009-09-27 14:42:34
Autor: Marek
On 27 Wrz, 23:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> ...kto to powiedzial ???

No i co z tego że powiedział? Ludzie mówią różne rzeczy, nie
wprowadzając ich w czyn jednocześnie.

Masz zupelna racje Jadrys...
Totez Polanskiego nie skazali za to, co mowil...

Data: 2009-09-28 00:00:30
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

Czyżby takie a nie inne zachowanie Polańskiego było dla Ciebie jakimś zaskoczeniem? Że był w takim działaniu wyjątkowy? Myślisz że w Hollywood początkujące aktorki dostawiają rolę bo maja talent aktorski? I Ty próbujesz stanąć w obronie ich cnoty? Przecież one same włażą do łóżka różnym reżyserom i innym decydentom w obsadzaniu ról.

Data: 2009-09-27 15:06:46
Autor: Marek
On 28 Wrz, 00:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

próbujesz stanąć w obronie ich cnoty? Przecież one same włażą do łóżka
różnym reżyserom i innym decydentom w obsadzaniu ról.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ty masz dialektyke w oczach: dla ciebie przestrzeganie prawa to
przesada, a niepisane prawo "sprawiedliwosci spolecznej" to powinien
byc przymus !!!

Z takim komuchem to trudno nawiazac nawet jakis dialog...

Data: 2009-09-28 00:15:21
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

Widzę że nie rozumiesz, ale Ci wytłumaczę jednym słowem  - _życiu trzeba wyjść na przeciw_ .

Data: 2009-09-28 06:12:21
Autor: Prawusek
Marek pisze:

> [...]

byc przymus !!!

Z takim komuchem to trudno nawiazac nawet jakis dialog...

Przecież on ze Słowików - parch Poznański.

Data: 2009-09-28 00:43:29
Autor: J-23
On 28 Wrz, 06:12, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in message

> [...]

byc przymus !!!

Z takim komuchem to trudno nawiazac nawet jakis dialog...

Przecież on ze Słowików - parch Poznański.

co to jest owa "sprawiedliwosc spoleczna"?

Jak ja mieszkam w obszernym domu, ktory sam wybudowalem, z wlasnych
uzyskanych ciezka praca srodkow.
A sasiad mieszka w "norze", z siedmiorgiem dzieci. Cale zycie obijal
sie, i nic nie robil.
To czy w ramach tejze "sprawiedliwosci spolecznej", mam mu oddac swoj
dom? Bo jemu jest bardziej potrzebny.

J-23 itede

Data: 2009-09-28 10:22:15
Autor: CYC

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8e139817-7a3d-423a-bcb1-da69a5f9c285f10g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

sie, i nic nie robil.
To czy w ramach tejze "sprawiedliwosci spolecznej", mam mu oddac swoj

Sie wtrace .
Nie , to nie to znaczy .
Owa sprawiedliwosc spoleczna to podobne pojecia jak tzw. "prawo naturalne " ..
Znaczy tyle , ze zdobyte wspolna praca srodki powinen  byc podzielone uczciwie w zaleznosci od wkladu pracy jednostki w pozyskiwanie tych srodkow ..
Jesli  praca wszystkich przynosi pozytek tylko nielicznym ( patrz aktualnie panujace w Polsce warunki ), innych odsuwajac  od nich , to tego nie mozna nazywac "sprawiedliwoscia spoleczna " .
To proste .

cyc

Data: 2009-09-28 04:24:42
Autor: J-23

.
[...]

Czyli to samo NIC!
Bo co to jest "prawo naturane"? Ja nie musze takiego prawa
respektowac!
Chyba ze chodzi Ci o tego sasiada nieudacznika?
Tu sie zgadzam z zastosowaniem owego "naturalnego prawa" - niech
zdycha!

J-23 itede

Data: 2009-09-28 14:47:17
Autor: CYC

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8eaaa53b-1335-467a-9376-991d6f9a1106o36g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Chyba ze chodzi Ci o tego sasiada nieudacznika?
Tu sie zgadzam z zastosowaniem owego "naturalnego prawa" - niech

I dla mnie tzw. " prawo naturalne " jest fikcja .
Dlatego porownalem do niego "sprawiedliwosc spoleczna " .
Obydwa pojecia sa z tej samej beczki ale obydwu mozna nadac jakis racjonalny sens jesli tylko chce sie to  zrobic . Wszystko zalezy  od tego jaki fundament filozoficzny nadamy pojeciu .
Wszystkim " sprawiedliwosc spoleczna "kojarzy sie z socjalizmem , dlatego jest pojeciem niechetnie zrozumialym ale w swojej istocie nadaje nazwe calkiem waznemu elementowi naszego zycia spolecznego .
Podobvnie jest z tzw. praem naturlanym . Rowniez ono jest fikcja lecz nazywa pewne elementy , te elementy , ktory wynikly z naszego ucywiliozowania a nie z naturalnych odruhow bo te sa z natury krwiozercze .

cyc

Data: 2009-09-28 06:15:38
Autor: J-23
On 28 Wrz, 14:47, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8eaaa53b-1335-467a-9376-991d6f9a1106o36g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

pewne elementy , te elementy , ktory wynikly z naszego ucywiliozowania a nie
z naturalnych odruhow bo te sa z natury krwiozercze .

OK, w moim rozumieniu mowa raczej o zwyczajowych, tzn. ogolnie
przyjetych normach zachowan, w obrebie okreslonego kregu kulturowego.
Np. ludozercy, albo lawcy glow, z pewnoscia maja inne zasady zachowan
spolecznych, z akceptacja swojego kregu kulturowego. I z cala
pewnoscia zyja blizej tzw. natury.

J-23 itede

Data: 2009-09-28 18:23:53
Autor: CYC

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ed2d5494-3437-4b4f-8efc-b6bb8477121331g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Np. ludozercy, albo lawcy glow, z pewnoscia maja inne zasady zachowan
spolecznych, z akceptacja swojego kregu kulturowego. I z cala

Dlatego obydwa pojecia sa fikcyjne ale chetnie przez wielu uzywane bo nazywaja jakos cos , co wywoluje nostalgiczne odczucia i chec tworzenia czegos czego stworzyc sie nie da a mianowicie swiata idealnego .

cyc

Data: 2009-09-28 14:24:54
Autor: cirrus
Marek pisze:
[...]

A kto te środki podzieli uczciwie?

--
stevep

Data: 2009-09-28 06:30:24
Autor: Jacek
"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."
cirrus napisał(a):
A kto te �rodki podzieli uczciwie?

Ja. Tylko mi je przekażcie i o resztę się nie martwcie. Rozdzielę
równo, po okrągłej sumce dla wszystkich. Nic nie jest bardziej okrągłe
niĹź zero. Do sprawiedliwego rozdziału w teorii,  jest państwo, przez
przepisy i ustalenie pensji minimalnej. Do ustawienia gospodarki tak
by wszystko się kręciło i każdy żył w dobrobycie, no ale niestety
słabo to wychodzi w Polsce, podobno w Irlandii było lepiej. Ktoś nawet
obiecywał przeszczepienie cudu irlandzkiego do Polski.
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-09-29 05:09:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Jacek" <turbos11@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd3f0926-a0da-4cde-976c-f643de25cb53g1g2000vbr.googlegroups.com...
cirrus napisał(a):
A kto te ?rodki podzieli uczciwie?
Ja. Tylko mi je przekażcie i o resztę się nie martwcie. Rozdzielę
równo, po okrągłej sumce dla wszystkich. Nic nie jest bardziej okrągłe
niż zero. Do sprawiedliwego rozdziału w teorii,  jest państwo, przez
Pozdrawiam

Dajcie mi władzę, a ja was urządze.

--
stevep

Data: 2009-09-28 18:19:11
Autor: CYC

Marek pisze:
[...]

Dac Rydzykowi on nie zmarnuje jak nie zmarnowal pieniadze stoczniowcow .
:)

cyc

Data: 2009-09-28 06:10:46
Autor: Prawusek
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9olop$691$1news.onet.pl...
Marek pisze:
> ...kto to powiedzial ???

Ludzie mówią różne rzeczy, nie
wprowadzając ich w czyn jednocześnie.

Jak to zwyczajni byli robić żydokomuchy. Mówią co innego robią zupełnie co
innego.
Np. strzelają prostym ludziom w potylicę w ramach troski o nich - PolPot,
Che, Stalin Lenin i inni.

Data: 2009-09-28 09:27:44
Autor: jadrys
Prawusek pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9olop$691$1news.onet.pl...

Marek pisze:

...kto to powiedzial ???

[...]

Panslav, nie powtarzaj idiotyzmów za propagandą - Che nikogo nie zamordował... nie był mordercą. Całą Jego winą (dla kapitalistów i ogłupionych przez propagandę)  było to że usiłował likwidować bezprawie i wyzysk.

Data: 2009-09-28 13:49:38
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
Prawusek pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message
Marek pisze:
...kto to powiedzial ???

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

To niemozliwe, by tacy wymozdzeni osobnicy wystepowali w przyrodzie!
Strzel sobie 'baranka' w sciane, moze sie jakies sensowne obrazy pojawia,
  bo twoj munio 'robi' wylacznie za kalejdoskop...

Data: 2009-09-28 16:53:40
Autor: jadrys
HaMMeR pisze:

[...]

Mam tylko taka nadzieje że te słowa pod moim adresem poprawiły ci samopoczucie.

Data: 2009-09-28 14:27:40
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9pohj$6ne$1news.onet.pl...
Prawusek pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message
Marek pisze:
...kto to powiedzial ???
[...]

Hitler własnoręcznie też.

--
stevep

Data: 2009-09-28 16:53:48
Autor: jadrys

Prawusek pisze:

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message

Marek pisze:

...kto to powiedzial ???

[...]

Czyli co? znak równości? Che = Hitler?

Data: 2009-09-28 21:54:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:53:48 +0200, jadrys napisał(a):

Czyli co? znak równości? Che = Hitler?

W kwestii sprawstwa, tak. Bo co do reszty to Che wypada jak latynoski
tandeciarz.
Piotr

Data: 2009-09-28 23:18:27
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Przykro mi to mówić Piotrze, ale ty wydajesz się nie odróżniać dobra od zła. :-(

Data: 2009-09-29 05:07:45
Autor: cirrus
Prawusek pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message
Marek pisze:
...kto to powiedzial ???
[...]

Niezupełnie, to znaczy że mordercą jest również ten który wydaje rozkazy.

--
stevep

Data: 2009-09-29 16:19:11
Autor: jadrys

Prawusek pisze:

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message

Marek pisze:

...kto to powiedzial ???

[...]

Czyli H. był mordercą, Ch. nie. Che tylko walczył na wojnie z kapitalistycznym bezprawiem, nie mordował bezbronnych , ani nie wydawał rozkazów mordowania.

Data: 2009-09-29 06:36:43
Autor: Prawusek

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9pohj$6ne$1news.onet.pl...
Prawusek pisze:
> [...]
PolPot,
> Che, Stalin Lenin i inni.

Panslav, nie powtarzaj idiotyzmów za propagandą - Che nikogo nie

    Jesteś w błędzie albo rozpowszechniasz nieprawdę świadomie. To, że
pochodził z dobrej rodziny i był wykształcony wcale nie świadczy, o jego
moralności - wystarczy, że zszedł na lewiznę. Chciałbym mieć tyle kasy ilu
niewinnych ludzi osobiście zabił ten morderca. Nie uzyskałby takiej sławy
jako bojownik, gdyby odróżniał się od swoich kompanów - dla których to był
chleb codzienny - byłby niewiarygodny.
    Podobnie Lenin i Stalin - a także Hitler - w początkach działalności
także uczestniczyli w akcjach bezpośrednich. To teraz zmienia się
propagandę, aby nie gloryfikować rewolucjonistów jako morderców, choćby po
to, aby nie powstawali nowi, w końcu któryś mógłby zagrozić skutecznie
potomkom tamtych i ich wszechwładzy i przerwać konsumpcję owoców tamtych
zbrodni.

Data: 2009-09-29 12:11:49
Autor: Piotr
Dnia Tue, 29 Sep 2009 06:36:43 +0200, Prawusek napisał(a):

Podobnie Lenin i Stalin - a także Hitler - w początkach działalności
także uczestniczyli w akcjach bezpośrednich.

Nigdzie nie czytałem, żeby Hitler kogoś osobiście zabił (poza wojną),
lub choćby uszkodził. Piotr

Data: 2009-09-29 16:20:11
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Dobry Hitlerek, postawcie mu pomnik na Śląsku.. :-P

Data: 2009-09-29 16:47:27
Autor: Piotr
Dnia Tue, 29 Sep 2009 16:20:11 +0200, jadrys napisał(a):

Nigdzie nie czytałem, żeby Hitler kogoś osobiście zabił (poza wojną),
lub choćby uszkodził. Piotr

Dobry Hitlerek, postawcie mu pomnik na Śląsku.. :-P

No i czego się wtrącasz bezrozumnie?
Piotr

Data: 2009-09-29 17:27:09
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

To było wtrącenie jak najbardziej rozumne. I podrzucenie niezłego pomysłu.

Data: 2009-09-29 17:41:34
Autor: Piotr
Dnia Tue, 29 Sep 2009 17:27:09 +0200, jadrys napisał(a):

To było wtrącenie jak najbardziej rozumne. I podrzucenie niezłego pomysłu.

Jak to taki dobry pomysł, to sobie go postawcie u siebie.
Piotr

Data: 2009-09-29 18:27:57
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ale my się nie zachwycamy jego łagodnością, więc jako kto by miał u nas stanąć?

Data: 2009-09-29 18:59:12
Autor: Piotr
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:27:57 +0200, jadrys napisał(a):

Ale my się nie zachwycamy jego łagodnością, więc jako kto by miał u nas stanąć?

Ja też się nie zachwycałem. Postawcie go sobie jako mistycznego
socjalistę.  Piotr

Data: 2009-09-29 16:18:27
Autor: jadrys

Prawusek pisze:

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message

Marek pisze:

...kto to powiedzial ???

[...]

Obejrzyj sobie film "The Argentine", Polski tytuł - "Che Rewolucja" Może wtedy rozjaśni Ci się w głowie.. A tak ogólnie, jak myślisz? Dlaczego Guevara jest na świecie uwielbiany przez zwykłych ludzi, a bezpardonowo szkalowany przez propagandę?

Data: 2009-09-29 07:59:47
Autor: Antenka
On 29 Wrz, 16:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Prawusek pisze:

> [...]

wtedy rozjaśni Ci się w głowie.. A tak ogólnie, jak myślisz? Dlaczego
Guevara jest na świecie uwielbiany przez zwykłych ludzi, a bezpardonowo

Jadrysiu, czy jedna nie należałoby się zastanowić, że komuś zależy, by
pokazywać Che w takim różowym świetle? To jest postać wielce
kontrowersyjna i ma tyle samo zwolenników, co i przeciwników. Być może
film, którym się zachwycasz jest propagandowym chwytem ;-)

Antenka

Data: 2009-09-29 17:31:32
Autor: jadrys

Prawusek pisze:

"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in message

Marek pisze:

...kto to powiedzial ???

[...]

Nie Antenka, ten film tylko potwierdził moja wiarę w uczciwość Guevary :-) . I myślę że jednak nie jest aż tak kontrowersyjny - dla zdecydowanej większości ludzi jest wręcz idolem. :-)

Data: 2009-09-30 05:13:41
Autor: cirrus
Prawusek pisze:
"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in message
Marek pisze:
...kto to powiedzial ???
[...]

A możesz sobie nawet wierzyć, że ziemia jest płaska, ale to nie zmieni faktu, że Guevara miał w dupie zwykłych ludzi i i dążył po trupach do celu.

--
stevep

Data: 2009-09-30 09:30:16
Autor: jadrys
cirrus pisze:

[...]

Do jakiego celu? Przecież wszystkie zaszczyty którymi był "obrzucany" m.in. przez Fidela odrzucał. Mógł być numero duo na Kubie, ale jednak wybrał dalsza walkę.

Data: 2009-09-30 13:30:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9v1ea$vua$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Do władzy absolutnej.

--
stevep

Data: 2009-09-30 18:03:20
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Ale gdzie? W Kongo, w Boliwii? Czy może nad całym światem?

Data: 2009-10-01 05:26:35
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

Dokładnie, nad całym światem, takie hasła głosili komuniści, zreszta istniejący poza komunizmem świat bez gulagów, prześladowań był dla nich śmiertelnym zagrożeniem.

--
stevep

Data: 2009-10-01 21:06:45
Autor: jadrys
cirrus pisze:

[...]

Wiesz Stefan - przydałaby ci się porządna edukacja z polityki..

Data: 2009-10-02 05:20:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ha2uk5$agk$2news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Mylisz się, ja uczyłem się za komuny ekonomii politycznej, a jej zaklamanie powodowało, że z przekory uczylem się na niezależnych źródłach.

--
stevep

Data: 2009-10-02 20:17:54
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

I właśnie te "niezależne źródła" sprowadziły cię na manowce prawdy..

Data: 2009-10-03 05:09:32
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

Właśnie te niezależne źródła pozwoliły mi na nie dopuszczenie do zmanipulowania oszukańczą ideologia.

--
stevep

Data: 2009-09-29 16:22:06
Autor: Prawusek
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9t4vm$h21$1news.onet.pl...
Prawusek pisze:
> [...]

wtedy rozjaśni Ci się w głowie.. A tak ogólnie, jak myślisz? Dlaczego
Guevara jest na świecie uwielbiany przez zwykłych ludzi, a bezpardonowo

Jądryś wytrenowany na obrazkach.

Data: 2009-09-29 17:28:14
Autor: jadrys
Prawusek pisze:

[...]

Nie Panslav, dużo czytałem o Jego walce z niesprawiedliwością, o Jego dobrym sercu, a przede wszystkim o Jego bezinteresowności, leżała Mu na sercu tylko sprawiedliwość i dobro prostego człowieka. Normalni ludzie to wiedzieli i wiedzą do dzisiaj, dla nich żadna propaganda nie jest w stanie zburzyć jego prawdziwego wizerunku.

Data: 2009-09-30 22:12:37
Autor: Adam
"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."
Pare lat temu jakis gostek na liscie "seks" napisal, ze gdy mial 17 lat (a bylo to bodajze w 1967 roku), to gdzies w jakiejs piwnicy bloku macal kolezanke z klatki, która miala chyba ze 12-13 lat. Byla bardzo ponoc chetna na takie zabawy, z duzym zaangazowaniem zrobila mu "nad job".
Namierzyli go goscie z Kid Protect, wpadla policja, zwineli goscia, prokuratura poistawila zarzut deprawacji nieletniej (przypominam - czyn sprzed blisko 40 lat - oboke byli wówczas dziecmi).
Facet prawie rok przesiedzial, sprawe umorzono w koncu, nikt sie za nim nie ujal, stracil prace, teraz jest wrakiem, po zawale.
Moze teraz nasze moralne autorytety moglyby tego goscia wesprzec w sprawie przyznania renty?
AC

"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."