"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."

Data: 2009-09-30 22:12:37
Autor: Adam
"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."
Pare lat temu jakis gostek na liscie "seks" napisal, ze gdy mial 17 lat (a bylo to bodajze w 1967 roku), to gdzies w jakiejs piwnicy bloku macal kolezanke z klatki, która miala chyba ze 12-13 lat. Byla bardzo ponoc chetna na takie zabawy, z duzym zaangazowaniem zrobila mu "nad job".
Namierzyli go goscie z Kid Protect, wpadla policja, zwineli goscia, prokuratura poistawila zarzut deprawacji nieletniej (przypominam - czyn sprzed blisko 40 lat - oboke byli wówczas dziecmi).
Facet prawie rok przesiedzial, sprawe umorzono w koncu, nikt sie za nim nie ujal, stracil prace, teraz jest wrakiem, po zawale.
Moze teraz nasze moralne autorytety moglyby tego goscia wesprzec w sprawie przyznania renty?
AC

"Dla mnie kobieta moze byc stara...moze miec nawet 15 lat..."