Dla mnie to spam

Data: 2012-04-03 10:06:17
Autor: kogutek
Dla mnie to spam
Słabo szukałeś. 2000 miesięcznie za oklejenie samochodu. Sama kwota wskazuję
że trzeba się trzymać z daleka od takich firm. A tak przy okazji. Chyba Cie
tutaj nigdy wcześniej nie widziałem.

Data: 2012-04-03 12:40:35
Autor: Albercik
Dla mnie to spam
W dniu 03.04.2012 12:06, kogutek pisze:
Słabo szukałeś. 2000 miesięcznie za oklejenie samochodu. Sama kwota wskazuję
że trzeba się trzymać z daleka od takich firm. A tak przy okazji. Chyba Cie
tutaj nigdy wcześniej nie widziałem.

hmm, nie wchodziłem na te linki..
Ale skoro dają 2000zł na miesiąc i szukają klientów..
To może niech za darmo rozdają nowe, oklejone samochody, wezmą samochody w lizingu/kredycie, rata 2000zł.
Ja bym przygarnął samochód za darmo, może być oklejnoy
Oczywiście, po umówionym czasie, samochód przechodzi na moją własność.

Data: 2012-04-03 17:51:32
Autor: kogutek
Dla mnie to spam
Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ja bym przygarnął samochód za darmo, może być oklejnoy
Oczywiście, po umówionym czasie, samochód przechodzi na moją własność.
He he. To właściciel samochodu ma być wydymany bez gumki a nie oni. Spam jak
się patrzy. Napisał i tyle go widzieli.

--

Dla mnie to spam