Dla nielubiących czytać umowy, a mających konto w Credit Agricole

Data: 2012-06-29 06:35:40
Autor: Miernik
Dla nielubiących czytać umowy, a mających konto w Credit Agricole
On Jun 28, 8:40 pm, "Andy_Bi" <bur...@gazeta.pl> wrote:
Witam!
Credit Agricole (dawny Lucas Bank) wprowadził od czerwca opłatę w wysokości
1,99 zł za pakiet "Pomoc techniczna".
Kto nie jest zainteresowany tym pakietem niech szybko dzwoni na infolinię z
rezygnacją.

Ale co, włączają wszystkim teraz ten pakiet?

Nigdy tego nie miałem, to teraz mi sami włączą i muszę rezygnować, czy
nic nie muszę robić?

Dla nielubiących czytać umowy, a mających konto w Credit Agricole