Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie

Data: 2013-10-30 04:24:44
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie

„Newsweek” dotarł do kolejnego nagrania pokazującego kulisy zjazdu
dolnośląskiej Platformy. Tym razem jest to film. Widać na nim, jak poseł
Michał Jaros i radny z Polkowic Tomasz Borkowski namawiają delegata do
głosowania na Jacka Protasiewicza. W zamian sugerują, że działacz mógłby
trafić do rady nadzorczej jednej z państwowych spółek.

http://polska.newsweek.pl/praca-za-glos-jest-kolejne-nagranie-newsweek-pl,artykuly,273582,1.html

Data: 2013-10-30 10:59:42
Autor: A. Filip
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
Prinzlaff Herrlich <"scheiƟhaus\""@aoio.org> pisze:
ā€žNewsweekā€ dotarł do kolejnego nagrania pokazującego kulisy zjazdu dolnośląskiej Platformy. Tym razem jest to film. Widać na nim, jak poseł Michał Jaros i radny z Polkowic Tomasz Borkowski namawiają delegata do głosowania na Jacka Protasiewicza. W zamian sugerują, że działacz mĆ³głby trafić do rady nadzorczej jednej z państwowych spĆ³Å‚ek. http://polska.newsweek.pl/praca-za-glos-jest-kolejne-nagranie-newsweek-pl,artykuly,273582,1.html

To każdy z Dolnośląskiego PO był delegatem głosującym na tym zjeÅŗdzie?

Ty bezrobotnych do wstąpienia do PO naganiasz? ;-)

--
A. Filip
I koń hardo stąpa, gdy w bogatym rzędzie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-10-30 05:21:36
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Wed, 30 Oct 2013 10:59:42 +0100, A. Filip napisał(a):

Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus\""@aoio.org> pisze:
[...]

To każdy z Dolnośląskiego PO był delegatem głosującym na tym zjeździe?

Ty bezrobotnych do wstąpienia do PO naganiasz? ;-)

Nie ja, tylko Tusk: "...dla wszystkich starczy pracy. Ta praca to nie jest
nagroda za to, że ktoś wygrał wewnętrzne wybory, ta praca dla ludzi jest
zobowiązaniem każdego bez wyjątku, kto ma w sobie tę wewnętrzną gotowość
uczestniczenia w życiu publicznym w sposób tak aktywny, jak to jest w
przypadku ludzi PO - mówił Tusk."

Data: 2013-10-30 04:51:21
Autor: brat_olin
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
Prinzlaff Herrlich wrote:
A. Filip napisa³(a):

> Ty bezrobotnych do wst±pienia do PO naganiasz? ;-)

Nie ja, tylko Tusk: "...dla wszystkich starczy pracy. Ta praca to nie jest nagroda za to, æe kto¶ wygra³ wewnźtrzne wybory, ta praca dla ludzi jest zobowi±zaniem kaædego bez wyj±tku, kto ma w sobie tź wewnźtrzn± gotowo¶ę
uczestniczenia w æyciu publicznym w sposób tak aktywny, jak to jest w przypadku ludzi PO - mówi³ Tusk."

Doskonale, per³a z przemyslen Donka! :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-10-30 08:04:39
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
Dnia Wed, 30 Oct 2013 04:51:21 -0700 (PDT), brat_olin napisa³(a):

Prinzlaff Herrlich wrote:
[...]

Wiadomo, Donek wielkim my¶licielem jest. Dzisiaj warto równieæ przypomnieę
kilka innych cytatów z jego przemy¶leń:

"W Polsce ci±gle rz±dz± ci, dla których mówienie nieprawdy jest norm±"

"Nie chcź byę z³o¶liwy, ale obserwujź typow± w Polsce tendencjź: jak
notowania spadaj±, to nerwy rosn±."

"Rźce i spodnie opadaj±, bo strach pomy¶leę, jakie komunikaty pop³yn± jutro
ze strony rz±du".

"Afery maj± to do siebie, szczególnie afery na styku biznes-polityka, æe
jedn± z ich cech jest - szczególnie w Polsce - ich niewyja¶nialno¶ę"

"Ja naprawdź nie mam pojźcia co siź zdarzy za dzień, za trzy, czy za
tydzień i nie dlatego, æebym by³ jako¶ szczególnie otźpia³y, wszyscy mamy
ten sam k³opot. Od pewnego czasu nie potrafiź tego co siź dzieje obja¶nię i
nie potrafiź prognozowaę."

Data: 2013-10-30 16:58:27
Autor: Mark Woydak
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyj±cy siź "Mark Woydak" lub "Prinzlaff Herrlich" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO£OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla  niego ratunku! Módlmy siź bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ciźzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychaj±cy pies i wylenia³y ze staro¶ci kot go opu¶cili! Módlmy siź bracia i siostry!

MW

--

Uæytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:fmd78aofxljp.1k5y76utsytju$.dlg40tude.net...

Data: 2013-10-30 13:31:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie

Uæytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6a91d486-e8b3-4c4c-b69f-051475e28bcdgooglegroups.com...
Prinzlaff Herrlich wrote:
> [...]

uczestniczenia w æyciu publicznym w sposób tak aktywny,
jak to jest w przypadku ludzi PO - mówi³ Tusk."

Czy obi³o siź wam o uszy powiedzenie "teraz kurwa my"?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³źbiem. Niewaæne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicź i bździe dumny z wygranej.

Data: 2013-10-30 16:58:21
Autor: Mark Woydak
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" lub "Prinzlaff Herrlich" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla  niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry!

MW

Data: 2013-10-30 11:09:21
Autor: xantiros
W dniu 2013-10-30 10:24, Prinzlaff Herrlich pisze:

[...]

bredzisz, Newsweek nie jest wiarygodny, tak samo podaje bzdety jak w przypadku Smoleńska.

Data: 2013-10-30 05:22:45
Autor: Prinzlaff Herrlich

From: xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
Date: Wed, 30 Oct 2013 11:09:21 +0100

W dniu 2013-10-30 10:24, Prinzlaff Herrlich pisze:

Ā„NewsweekĀ” dotarĆ¹ do kolejnego nagrania pokazujĆ cego kulisy zjazdu
dolnoĆŗlĆ skiej Platformy. Tym razem jest to film. WidaĆ£ na nim, jak poseĆ¹
MichaĆ¹ Jaros i radny z Polkowic Tomasz Borkowski namawiajĆ  delegata do
gĆ¹osowania na Jacka Protasiewicza. W zamian sugerujĆ , Ć½e dziaĆ¹acz mĆ³gĆ¹by
trafiĆ£ do rady nadzorczej jednej z paƱstwowych spĆ³Ć¹ek.

http://polska.newsweek.pl/praca-za-glos-jest-kolejne-nagranie-newsweek-pl,artykuly,273582,1.html

bredzisz, Newsweek nie jest wiarygodny, tak samo podaje bzdety jak w przypadku SmoleƱska.

Piecze dupa? To dobrze bo chyba będzie dokładka.

Data: 2013-10-30 11:30:05
Autor: xantiros

From: xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 30 Oct 2013 11:09:21 +0100

[...]

Powiedz partnerowi ze cię dupa piecze :D może coś ci zaradzi.

To dobrze bo chyba będzie dokładka.

hahaha, i znowu wygracie jak zawsze

Data: 2013-10-30 05:32:27
Autor: Prinzlaff Herrlich

From: xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 30 Oct 2013 11:09:21 +0100

[...]

Kolejny szczyl z gatunku burka z Wałbrzycha. Spadaj.

From: xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 30 Oct 2013 11:09:21 +0100

[...]

naukę kultury zacznij chamie od siebie.

Data: 2013-10-30 16:58:34
Autor: Mark Woydak
Dla nikogo z PO pracy nie zabraknie
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" lub "Prinzlaff Herrlich" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mĆ³zgu tego osobnika. Nie ma juz dla  niego ratunku! MĆ³dlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporĆ³cz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! MĆ³dlmy się bracia i siostry!

MW