Dla och³ody :)

Data: 2011-10-18 13:06:01
Autor: jacekplacek
Dla och³ody :)
Krótki filmik z Trze¶niowskiego :)
http://www.youtube.com/watch?v=0EErpGEy_2M

--

Data: 2011-10-18 19:55:08
Autor:
Dla och³ody :)
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Krótki filmik z Trze¶niowskiego :)
http://www.youtube.com/watch?v=0EErpGEy_2M

Wiesz Bogartes schowa siê pod stó³, bêdzie siê wstydzi³ jak ma³o umie w porównaniu do was. (jaja)
Powa¿nie, Pawe³ Porêba jest du¿o lepszy w te klocki.

Fajnie ¿e siê pojawi³e¶ bêdzie kogo obijaæ, gdzie znajdê drugiego takiego .....
Jest temat na forum Krab wychodz± tam na jaw idiotyzmy Paw³a Porêby, polecam. Wymagane umiejêtno¶ci to ca³kowanie logarytmowanie i dzia³ania na funkcjach wyk³adniczych, co¶ o czym nie masz bladego pojêcia ale gor±co zapraszam do dyskusji, nawet takiego ..... jak Ty.
Jest jeden wymóg trzeba byæ kulturalnym to moja z³o¶liwo¶æ, w zaproszeniu. Jest kilka problemów postawionych dla mi³o¶ników NOF. ¯aden nie da³ rady odpowiedzieæ, dupy jakie¶, czy jeszcze co¶ gorszego.

Oczywi¶cie wiem ¿e szczekaæ umiesz doskonale logik± równie¿ siê nie pos³ugujesz, szczekanie tam siê nie przyda.

pozdrawiam rc

--

Dla och³ody :)