Dla odmiany o NBA

Data: 2011-12-08 20:56:18
Autor: Tomasz Radko
Dla odmiany o NBA
Przykład ploty, która na pierwszy rzut oka może mieć sens.

===========
Also, league sources said Houston is in the process of putting together
a three-team trade with the Lakers and New Orleans in which Paul would
go to the Lakers and, according to SI.com's Chris Mannix, Gasol would go
to the Rockets.
===========

Dlaczego?

Lakers nie chcą oddać Bynuma (zakładając, że Hornets by go chcieli), bo
Howard ma wyĹĽszy priorytet.

Hornets nie chcÄ… Gasola, bo oddajÄ…c Paula nastawiajÄ… siÄ™ na budowÄ™ na
zaĹ›, a nie na juĹĽ.

Rockets chcÄ… Gasola, bo to najbardziej chyba sabermetrycznie nastawiona
drużyna w NBA, a Gasol jest ulubieńcem sabermetryków.

Czy to przejdzie? Pewnie nie, jak większość plot. W końcu z punktu
widzenia NOH oferta CeltĂłw (Rondo plus #1 CeltĂłw plus #1 Clippers plus
Green) wyglÄ…da chyba lepiej niĹĽ dowolny pakiet* od Rockets, a jeĹĽeli
Celci faktycznie zgadzają się wziąć Paula bez gwarancji przedłużki - ich
cyrk, ich małpy.

* Próbowałem wymyślić coś w miarę sensownego, ale mi się nie udało.

Data: 2011-12-08 12:17:11
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 8 Gru, 20:56, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
... a jeżeli Celci faktycznie zgadzaj± się wzi±ć Paula bez gwarancji przedłużki - ich
cyrk, ich małpy.

A ja bym na to poszedł na miejscu Celtics. Ostatnia proba zdobycia
tytulu z tym skladem zanim wejda w rebuilding. A skoro na Rondo
rebuildingu nie zrobisz to rownie dobrze mozna zastawic wszystko i isc
na calosc. Gdyby Ainge na to poszedł, to by znaczyło, ze ma jaja jak
nosorożec.
Uda sie to dobrze, a jesli nie, to KG, Allen i CP3 schodz± z payrollu
i Celtics przystępuj± do offseason 2012 w roli faworytow, bo z
najwieksza iloscia miejsca pod sc.
Co wiecej - byc moze prawdziwa fala amnestii pojdzie za rok i wtedy
Boston tez bylby w dobrej pozycji do zgarniecia sensownych
uzupelnien.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-08 23:38:43
Autor: sooobi
Dla odmiany o NBA
Source says that the Lakers and Hornets had agreed to a deal involving Chris Paul, but the Lakers reneged. "Dell [Demps] is very upset.

Data: 2011-12-08 14:52:37
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 8 Gru, 23:38, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Source says that the Lakers and Hornets had agreed to a deal involving
Chris Paul, but the Lakers reneged. "Dell [Demps] is very upset.

Znaczy juz byli w ogrodku, juz witali sie z g±sk±, ale Lakers zmienili
zdanie. Jestem w szoku. Prawie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-09 01:08:50
Autor: wiLQ
Dla odmiany o NBA
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Chris Paul, but the Lakers reneged. "Dell [Demps] is very upset.

Znaczy juz byli w ogrodku, juz witali sie z g±sk±, ale Lakers zmienili

Trejd jednak przeszedl... wiec szok...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-12-08 23:21:48
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 9 Gru, 01:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Znaczy juz byli w ogrodku, juz witali sie z g±sk±, ale Lakers zmienili
> zdanie. Jestem w szoku. Prawie.

Trejd jednak przeszedl... wiec szok...

Ale jednak nie przeszedł...więc brak szoku ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-09 10:11:12
Autor: s
Dla odmiany o NBA

Trejd jednak przeszedl... wiec szok...

Ale jednak nie przeszedł...więc brak szoku ;-)

No jest szok z uwagi na sposob, w jaki nie przeszedl!

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-09 12:49:02
Autor: wiLQ
Dla odmiany o NBA
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale jednak nie przeszedł...więc brak szoku ;-)

No jest szok z uwagi na sposob, w jaki nie przeszedl!

Albo jest szok, ze zostal dogadany, a pozniej zavetowany ;-)

Data: 2011-12-09 02:03:55
Autor: wiLQ
Dla odmiany o NBA
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Przykład ploty, która na pierwszy rzut oka może mieć sens.

Pytanie #1 - nie za drogo Rockets zaplacili za Gasola?
Pytanie #2 - Dwight do LA za Bynuma?!?! Nie rozwalajcie mnie...
Pytanie #3 - nie za duzo podkoszowcow maja Hornets?
I to dosyc drogich i starych!

Data: 2011-12-08 23:26:15
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 9 Gru, 02:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Pytanie #2 - Dwight do LA za Bynuma?!?! Nie rozwalajcie mnie...
Pytanie #3 - nie za duzo podkoszowcow maja Hornets?

Deal został zablokowany między innymi przez kontrakt Gasola. Warto¶ć
klubu za bardzo by na tym ucierpiała.
A poza tym naturaln± konsekwencj± sprzedaży Paula za Gasola i Odoma
jest podmiana Bynuma na Howarda.

Na szczescie Howard z jakiego¶ powodu chce do Niets. I krzyżyk na
drogę.

Poza tym co to kurwa za czasy nastały. Kiedy¶ zawodnicy niesmiało
prosili o trejd. Teraz otwarcie go ż±daj±, a na dodatek oczekuj±
trejdu do konkretnej drużyny ORAZ za konkretnych zawodników (tak żeby
miało sens podpisywanie extension). No aż prosi się, żeby komu¶ dać
naprawdę porz±dnego kopa w dupę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-09 10:13:04
Autor: s
Dla odmiany o NBA
[...]

Zdaje sie, Shaq ten trend zaczal...

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-09 15:18:48
Autor: Tomasz Radko
Dla odmiany o NBA
W dniu 2011-12-09 10:13, s pisze:
[...]

Shaq do Lakers przeszedł jako FA. A potem nie miał wpływu na wymiany.

Data: 2011-12-09 15:54:59
Autor: s
Dla odmiany o NBA

Zdaje sie, Shaq ten trend zaczal...

Shaq do Lakers przeszedł jako FA. A potem nie miał wpływu na wymiany.

W Lakers zdaje sie wlasnie mial.
Chcial Miami albo Dallas.
Najpierw Lakers nawet dosc chetnie przystali, bo zamarzyli sobie Dirka albo Wade'a. Dostali dwa razy palec srodkowy, a ze nie chcieli Shaqa wysylac we wlasny nocnik, czyli konferencje - poszedl do Heat.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-09 21:57:16
Autor: Tomasz Radko
Dla odmiany o NBA
W dniu 2011-12-09 15:54, s pisze:

Zdaje sie, Shaq ten trend zaczal...

Shaq do Lakers przeszedł jako FA. A potem nie miał wpływu na wymiany.

W Lakers zdaje sie wlasnie mial.

Nie.

[...]

Po prostu nie było lepszej oferty. Zreszt± pokłosiem transferu Shaqa
było pozyskanie Odoma i, po¶rednio, Gasola.

Data: 2011-12-09 23:23:29
Autor: s
Dla odmiany o NBA
[...]

No jakos malo zdolny jestem aktualnie szperac w archiwaliach, ale tak wowczas czytalem.
Shaq mial waska liste klubow, na ktorej to liscie byli Heat. Oferta, owszem, jakas szczegolnie zla nie byla, ale zdziwilbym sie, gdyby za tamtego Shaqa, nadal jeszcze dominujacego, nie dostali lepszej oferty, gdyby dowolnie mogli wybierac partnera do rozmow.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-09 12:55:47
Autor: wiLQ
Dla odmiany o NBA
[...]

A przez wlasnie wynegocjowanie krotsze kontrakty bedzie sie to zdarzalo
coraz czesciej ;-)

O ile same przenosiny gwiazd wg zyczen to nic nowego o tyle czy mi sie
wydaje czy to nie podpisywane extension nabralo ostatnio jakiegos duzego
znaczenia i rozpoczyna zamieszanie coraz wczesniej?

Data: 2011-12-09 15:16:43
Autor: Tomasz Radko
Dla odmiany o NBA
W dniu 2011-12-09 08:26, Leszczur pisze:
[...]

Bzdura. Gasol miał i¶ć do Rockets.

Dla odmiany o NBA