Dla odmiany o NBA

Data: 2011-12-08 12:17:11
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 8 Gru, 20:56, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
... a jeżeli Celci faktycznie zgadzaj± się wzi±ć Paula bez gwarancji przedłużki - ich
cyrk, ich małpy.

A ja bym na to poszedł na miejscu Celtics. Ostatnia proba zdobycia
tytulu z tym skladem zanim wejda w rebuilding. A skoro na Rondo
rebuildingu nie zrobisz to rownie dobrze mozna zastawic wszystko i isc
na calosc. Gdyby Ainge na to poszedł, to by znaczyło, ze ma jaja jak
nosorożec.
Uda sie to dobrze, a jesli nie, to KG, Allen i CP3 schodz± z payrollu
i Celtics przystępuj± do offseason 2012 w roli faworytow, bo z
najwieksza iloscia miejsca pod sc.
Co wiecej - byc moze prawdziwa fala amnestii pojdzie za rok i wtedy
Boston tez bylby w dobrej pozycji do zgarniecia sensownych
uzupelnien.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-08 23:38:43
Autor: sooobi
Dla odmiany o NBA
Source says that the Lakers and Hornets had agreed to a deal involving Chris Paul, but the Lakers reneged. "Dell [Demps] is very upset.

Data: 2011-12-08 14:52:37
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 8 Gru, 23:38, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Source says that the Lakers and Hornets had agreed to a deal involving
Chris Paul, but the Lakers reneged. "Dell [Demps] is very upset.

Znaczy juz byli w ogrodku, juz witali sie z g±sk±, ale Lakers zmienili
zdanie. Jestem w szoku. Prawie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-09 01:08:50
Autor: wiLQ
Dla odmiany o NBA
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Chris Paul, but the Lakers reneged. "Dell [Demps] is very upset.

Znaczy juz byli w ogrodku, juz witali sie z g±sk±, ale Lakers zmienili

Trejd jednak przeszedl... wiec szok...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-12-08 23:21:48
Autor: Leszczur
Dla odmiany o NBA
On 9 Gru, 01:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Znaczy juz byli w ogrodku, juz witali sie z g±sk±, ale Lakers zmienili
> zdanie. Jestem w szoku. Prawie.

Trejd jednak przeszedl... wiec szok...

Ale jednak nie przeszedł...więc brak szoku ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-12-09 10:11:12
Autor: s
Dla odmiany o NBA

Trejd jednak przeszedl... wiec szok...

Ale jednak nie przeszedł...więc brak szoku ;-)

No jest szok z uwagi na sposob, w jaki nie przeszedl!

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-09 12:49:02
Autor: wiLQ
Dla odmiany o NBA
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale jednak nie przeszedł...więc brak szoku ;-)

No jest szok z uwagi na sposob, w jaki nie przeszedl!

Albo jest szok, ze zostal dogadany, a pozniej zavetowany ;-)