Dla pajdaka

Data: 2017-07-21 05:08:14
Autor: Bytomir Kwasigroch
Dla pajdaka
Tyś szpec od spraw wszelakich. Ostatnio żeś pierdolił o cukrowniach.

Na i ciesz oko.

sektor spożywczy w PL wg. dochodu:

GK Kompania Piwowarska SA, Poznań    własność SABMiller plc Londyn
Grupa Cargill w Polsce, Warszawa              USA
Grupa Animex, Warszawa    WH Group   własnośc ChRL
GK Grupy Żywiec SA, Żywiec           Heineken Holandia
SM Mlekpol, Grajewo     PL

Mapa cukrowni.
https://www.sesvanderhave.com/PL/content/mapa-cukrowni-w-polsce

Data: 2017-07-21 05:48:31
Autor: japanizer
Dla pajdaka
On Friday, July 21, 2017 at 9:08:15 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
[...]

Cukier marki Żywiec powiadasz? O_o

A wiesz o tym, że bank PKO BP jest największym bankiem w Polsce pod względem aktywów, a dochodu wcale nie miał największego?
Mało to - jeśli zestawić dochód Banku PKO BP do jego aktywów, to również wyszło, że jego zagraniczni konkurenci osiągali większy dochód na każdą złotówkę aktywów niż nasz polski, państwowy, patriotyczny PKO BP. I w związku z tym płacili w Polsce większe podatki. Pytanie - gdzie zyski wyprowadzał PKO BP? Na Cypr? Do prywatnej kiesy PiS?

Data: 2017-07-21 06:44:02
Autor: Bytomir Kwasigroch
Dla pajdaka
A wiesz o tym

Tak.

http://tinyurl.com/legendarny-skok

Cukier marki Żywiec powiadasz?

Jak kogut napisał, szkoda na ciebie klawiatury.

Data: 2017-07-21 07:44:14
Autor: Zenek Kapelinder
Dla pajdaka
Szkoda na dyskusje z pizdziakiem. Nie szkoda na wysylanie go zeby sprawdzil czy w dole jest wapno.

Data: 2017-07-22 07:05:28
Autor: Bene Natus UBywatel
Zenuś w dole z GóWnem

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Szkoda na dyskusje ze mną Jestem genetycznym idiotą. Szkoda na wysylanie
nawet gówna w którym uwielbiam się pluskać.

..
Zenek é parvo pau! Ela adora nadar en merda! É unha familia con el! ;-))))

CL

Data: 2017-07-21 06:00:45
Autor: Zenek Kapelinder
Dla pajdaka
Z pizdziakiem sie nie dyskutuje tylko w pierwszych slowach listu wysyla do dolu z wapnem. Chciales dobrze i cie chuj pizdziak zalatwil, przynajmniej tak jemu i jego klonom sie wydaje.

Data: 2017-07-21 15:22:15
Autor: Bene Natus UBywatel
Dla zenusia obojnaka
głąb "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d6dd6cd-b3a6-4a0d-94a7-fd57cc778878googlegroups.com...
mZe mną nie dyskutuje tylko w pierwszych slowach listu wysyla do dolu z gównem Uwielbiam to. Żreć zwłaszcza koopsztale. Chciales dobrze i ale chuj jakiś mio sie na łeb zalatwil, przynajmniej teraz mam ciepło w głowe i tak mi się wydaje że włosy lepiej mi sie układaja.

Zenusiowi po?en a nosa aparvado brillante rod throat ata que saíu.En ambos os dous lados das porcas de orellas axustado. Zenuś está listo para cuspir. Grill-lo como un porco! Cabeza Zenusia ir para abaixo con cal como non comestibles! Non hai cerebro! ;-))))

CL

Data: 2017-07-22 07:37:26
Autor: Lepudruk
Dla pajdaka czyli hołota z białegostoku
Kolega którey zobaczył ten temat powiedział mi, że "dla" mówią wyłącznie w
obecnym podlaskiem, a dawniej białostockim. Czy "bytomir" to klon u2 czy też
kolejny PiS-owski pachołek?

--
Lepudruk

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w
wiadomości news:d64b52fc-a177-4090-a783-00da45ce6097googlegroups.com...