Dla pajdaka

Data: 2017-07-21 06:00:45
Autor: Zenek Kapelinder
Dla pajdaka
Z pizdziakiem sie nie dyskutuje tylko w pierwszych slowach listu wysyla do dolu z wapnem. Chciales dobrze i cie chuj pizdziak zalatwil, przynajmniej tak jemu i jego klonom sie wydaje.

Data: 2017-07-21 15:22:15
Autor: Bene Natus UBywatel
Dla zenusia obojnaka
gł±b "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0d6dd6cd-b3a6-4a0d-94a7-fd57cc778878googlegroups.com...
mZe mn± nie dyskutuje tylko w pierwszych slowach listu wysyla do dolu z gównem Uwielbiam to. Żreć zwłaszcza koopsztale. Chciales dobrze i ale chuj jaki¶ mio sie na łeb zalatwil, przynajmniej teraz mam ciepło w głowe i tak mi się wydaje że włosy lepiej mi sie układaja.

Zenusiowi po?en a nosa aparvado brillante rod throat ata que saíu.En ambos os dous lados das porcas de orellas axustado. Zenu¶ está listo para cuspir. Grill-lo como un porco! Cabeza Zenusia ir para abaixo con cal como non comestibles! Non hai cerebro! ;-))))

CL

Dla pajdaka