Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii

Data: 2010-01-26 10:47:56
Autor: kamil
Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii

"DooMiniK" <mail_test@cos.pl> wrote in message news:4b5ccc27$1news.home.net.pl...
Witam,
Jeszcze z tydzień temu były ogromne mrozy i śnieżyce w Irlandii,
totalny paraliż (czytaj: 5cm śniegu i czasem -6 stopni C). Z racji
też tego, że na stacji benzynowej płyn do spryskiwaczy niezbyt
często występuje (można zapomnieć o żarówkach, czy innych rzeczach,
ale to temat na innego posta...), udałem się podczas zakupów
do sporego sklepu motoryzacyjnego. Tam też ogromne palety z dwoma
typami płynów do spryskiwaczy: zwykły i "mega-super-premium-zimowy".
Temperatura jego zamarzania... -6 stopni C ;-)
Ech, jak zjadę niedługo do PL, to do swojej Corsy będę szukać podobnego
płynu, tylko że dodam cyfrę "2" przed "6"...

No i jak nie ma, jak jest?

http://tinyurl.com/yce2kgx
http://tinyurl.com/ydqb5tc
http://tinyurl.com/y9t4sce

Praktycznie kazda stacja czy zwykle Tesco sprzedaje takie rzeczy, proponuje wizyte u najblizszego optyka..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-26 10:52:57
Autor: kamil
Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hjmh8t$1a4$1inews.gazeta.pl...

No i jak nie ma, jak jest?

http://tinyurl.com/yce2kgx
http://tinyurl.com/ydqb5tc
http://tinyurl.com/y9t4sce

No i sam dalem ciala z nie tymi linkami, prosze:

http://tinyurl.com/ydxp5rq
http://tinyurl.com/y9gq94w

-65'c powinno wystarczyc na wyspiarskie zimy, mnie mieszanka jakiegos supermarketowego marketowego koncentratu z woda przy -13 nie zamarzla.

Pozdrawiam
Kamil

Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii