Dla pracownikow, a zwlaszcza pracownic MFW...

Data: 2011-05-16 23:24:04
Autor: Lorn
Dla pracownikow, a zwlaszcza pracownic MFW...
W dniu 2011-05-16 23:22, Marek pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wyznanie-szefa-mfw-lubie-kobiety-i-co-z-tego,4311623,9309713,artykul-fotoreportaz-duzy.html

wasz szef was kocha !!!

Co z tego? :>

Data: 2011-05-16 14:26:31
Autor: Marek
On May 16, 11:24 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-05-16 23:22, Marek pisze:

>http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wyznanie-szefa-mfw-lubie-kobiety-i-co...

> wasz szef was kocha !!!

Co z tego? :>

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wyznanie-szefa-mfw-lubie-kobiety-i-co-z-tego,4311623,9309713,artykul-fotoreportaz-duzy.html

Niiiccc...absolutnie niiiccc...

Jedno pytanie: czy nie czujecie sie wyjebani ???

Data: 2011-05-16 23:32:42
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-16 23:26, Marek pisze:

Niiiccc...absolutnie niiiccc...

SĹ‚usznie...

Jedno pytanie: czy nie czujecie sie wyjebani ???

Mnie nikt nie *wyjebał* no może kiedyś z roboty, ale to nie była moja wina ;-p

Dla pracownikow, a zwlaszcza pracownic MFW...