Dla_prawych_i_religijnych !!!

Data: 2010-04-09 03:57:25
Autor: MH
Dla_prawych_i_religijnych !!!
Taak , ja wiem .. Wasz Prezydęt parska śmiechem , gdy Premier mówi w języku
niezrozumiałym dla Prezydęta.. A że nie mówi z akcentem anglosaskim , to chyba
oczywiste !! A znacie jakiegoś "anglosasa" , mówiącego w naszym języku , u
którego nie wyczujemy obcego akcentu ?? Baaa , dotyczy to wszelakich nacji , nie
tylko angoli.. To jest NORMALNE !!  Tymczasem Prezydęt , nie zna nawet słów
HYMNU POLSKIEGO !! Hmm , gorsza sprawa ... A teraz dedykacja dla prawusów i katoli w wykonaniu Lewaka :

http://www.youtube.com/watch?v=okd3hLlvvLw

MH

P.S. Jako WYKSZTAŁCIUCH , nie podam tłumaczenie słów , bo i tak nie uwierzycie..

Data: 2010-04-08 19:34:28
Autor: Pistacjusz
Dla_prawych_i_religijnych !!!
Nie chodzi o to, że wasz premier ma zły akcent tylko o to, że ledwo
jest w stanie cokolwiek wystękać. Tusk zna coś z pięć słów na krzyż
czyli tyle ile przeciętny pięciolatek przyswaja sobie w godzinę.
Komiczne jest to, że nadyma się przy tym i udaje światowca.

Data: 2010-04-09 05:47:07
Autor: MH
Dla prawych i religijnych !!!
Nie chodzi o to, że wasz premier

A kolega z jakiego kraju pochodzi , bądź jakie ma obywatelstwo ??  Domniemywam , żeś Waść nie jest Polak .. Jako Polak , pomimo wielu zarzutów
wobec Głowy Państwa , nie użyłbym sformułowania "wasz" Prezydent...

A jeżeli Waść posiadasz Nasze obywatelstwo , to RZYGAĆ się chce na tą prawacką
głupotę , która zalewa psp .. I to w każdej dziedzinie !!

MH

Data: 2010-04-08 21:08:14
Autor: Pistacjusz
Dla prawych i religijnych !!!
On 9 Kwi, 05:47, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]

Domniemywam , żeś Waść nie jest Polak .. Jako Polak , pomimo wielu zarzutów
wobec Głowy Państwa , nie użyłbym sformułowania "wasz" Prezydent...

Ależ użyłeś.  :))))

A jeżeli Waść posiadasz Nasze obywatelstwo , to RZYGAĆ się chce na tą prawacką
głupotę , która zalewa psp .. I to w każdej dziedzinie !!

MH

Chętnie wyjaśnię.
Kaczyński na pewno nie jest bez wad ale przynajmniej starał się zrobić
cokolwiek dla kraju i za to Go szanuję.
Natomiast Tusk poświęca gdzie się tylko da interes kraju dla własnej
osobistej korzyści. Naprawdę trudno mieć szacunek dla takiego
człowieka, jego zwolenników czy wyborców.

Data: 2010-04-09 07:49:24
Autor: karwanjestkretynem
Dla prawych i religijnych !!!

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

Kaczyński na pewno nie jest bez wad ale przynajmniej starał się zrobić
cokolwiek dla kraju i za to Go szanuję.

Co się starał zrobic? Co zrobił?

Natomiast Tusk poświęca gdzie się tylko da interes kraju dla własnej
osobistej korzyści.

To hasło już się zdezaktualizowało, gdy premier Tusk zrezygnował z kandydowania na prezydenta RP. Szermowaliście nim bezpodstawnie, a po decyzji premiera Tuska, która pokrzyżowała wam pisiorom, plany, nie możecie się pozbierac.

 Naprawdę trudno mieć szacunek dla takiego
człowieka, jego zwolenników czy wyborców.

Jakiego człowieka? Wymień przyczyny, z powodu których nie masz szacunku dla "takiego człowieka, jego zwolenników czy wyborców".

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 257 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-09 13:11:24
Autor: jadrys
Dla prawych i religijnych !!!
W dniu 2010-04-09 06:08, Pistacjusz pisze:

Natomiast Tusk poświęca gdzie się tylko da interes kraju dla własnej
osobistej korzyści.

Konkrety poproszę?

Data: 2010-04-09 05:50:13
Autor: Pistacjusz
Dla prawych i religijnych !!!
On 9 Kwi, 13:11, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-09 06:08, Pistacjusz pisze:

> Natomiast Tusk poświęca gdzie się tylko da interes kraju dla własnej
> osobistej korzyści.

Konkrety poproszę?

1. poświęcenie stoczni mimo, że nie było takiej potrzeby
2. niekorzystny kontrakt z Katarem po cenie o 30% wyższej niż Japonia.
Kontrakt ma odroczoną płatność i trzeba będzie płacić kiedy Tuska już
nie będzie w polityce
3. Aresztowanie szefa ZUS (akcja ABW trwała pół roku, kilkuset agentów
szukało haka, znaleziono kilka metrów blachodachówki) aby przejąć
rezerwę ZUS na poczet przyszłych emerytur czyli okradzenie przyszłych
emerytów.
4. Prowadzenie fikcyjnej księgowości aby ukryć nieudolność rządu i
zadłużenie samorządów i szpitali aby przez krótki okres można się było
chwalić "sukcesami", Wyciąganie po cichu kasy z NFZ.
5. Samowolna zgoda za zmniejszenie limitu CO2 - nie uzasadniona
niczym.

itd. itd. itd.

Data: 2010-04-09 15:04:52
Autor: jadrys
Dla prawych i religijnych !!!
W dniu 2010-04-09 14:50, Pistacjusz pisze:
[...]

Wiem, to są poważne zarzuty i niestety zaistniałe, odpowiadające prawdzie. Ale mi chodziło o coś innego - o osobistą korzyść p. Tuska z tych spraw.. Bo że on jest laikiem i dyletantem w sprawach politycznych to wiemy wszyscy.. I ja uważam że on raczej z tych fatalnych decyzji nie odnosi żadnych korzyści materialnych... Tusk to takie dziecko we mgle.. politycznej mgle.

Data: 2010-04-09 08:16:33
Autor: Pistacjusz
Dla prawych i religijnych !!!
On 9 Kwi, 15:04, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

to wiemy wszyscy.. I ja uważam że on raczej z tych fatalnych decyzji nie
odnosi żadnych korzyści materialnych... Tusk to takie dziecko we mgle...

Punkt piąty jest chyba najbardziej osobisty. Gospodarka się wali więc
Tusk szuka sobie ciepłej posadki w KE i miejsca do którego w razie
czego zwieje. Wcześnie po prostu gromadził kasę na kampanie
prezydencką (już rok temu miał ponoć 200 mln jak twierdzi Dutkiewicz)
stąd te "dziwne" kontrakty. Jedbak uświadomił sobie, że prezydentura
go może nie obronić. Ja mam swoje wiewiórki w PO i PSL i wiem, że PO
nie jest już bezpieczne dla Tuska.

Data: 2010-04-10 00:07:01
Autor: jadrys
Dla prawych i religijnych !!!
W dniu 2010-04-09 17:16, Pistacjusz pisze:

[...]

Być może masz rację.

Data: 2010-04-09 23:59:59
Autor: awe
Dla prawych i religijnych !!!

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f4d11c9-914b-4efb-a546-20943e8286c6h27g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

osobistej korzyści. Naprawdę trudno mieć szacunek dla takiego
człowieka, jego zwolenników czy wyborców.
-- -- -- -- -- -
sluszna uwaga, tylko czy bucek MH to zrozumie?
awe

Data: 2010-04-09 08:50:34
Autor: abc
Dla_prawych_i_religijnych !!!
P.S. Jako WYKSZTAŁCIUCH , nie podam tłumaczenie słów , bo i tak nie
uwierzycie..

Nie uwierzymy, bo WYKSZTAŁCIUCHY (w oryginale Sołżenicyna -
"obrazowanszczina") są niewiarygodni z natury rzeczy. Usiłują zająć pozycję
wymordowanej tradycyjnej inteligencji będąc w rzeczywistości  nieposiadającą
inteligenckiego etosu podróbką.

Data: 2010-04-09 11:00:04
Autor:
Dla_prawych_i_religijnych !!!