Dla robiacych "srednie"

Data: 2010-01-20 21:51:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dla robiacych "srednie"
Dnia Wed, 20 Jan 2010 17:50:32 +0100, MarcinJM napisał(a):

Odcinek 45km z groszem. Droga asfaltowa, kreta, ale przyjazna, wiekszosc zalog na slicku jechalo.
Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

A gdzie masz tak kręte drogi u nas, poza kawałkami w górach?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-21 09:43:59
Autor: szwagier
Dla robiacych "srednie"
  > A gdzie masz tak kręte drogi u nas, poza kawałkami w górach?

Jezdziles czasem po drogach mazur?

szwagier

Data: 2010-01-21 10:43:23
Autor: Wojtekk
Dla robiacych "srednie"

Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hj948n$nud$2atlantis.news.neostrada.pl...
 > A gdzie masz tak kręte drogi u nas, poza kawałkami w górach?

Jezdziles czasem po drogach mazur?

http://tinyurl.com/yevg52p
Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka przyszła mi na myśl.
Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-21 10:52:45
Autor: MarcinJM
Dla robiacych "srednie"
Wojtekk pisze:

> [...]

Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka przyszła mi na myśl.
Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

Jak poskladam sejacza to zrobie film.

MarcinJM

Data: 2010-01-21 11:08:39
Autor: Wojtekk
Dla robiacych "srednie"

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hj985d$u3u$1news.onet.pl...

http://tinyurl.com/yevg52p
Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka przyszła mi na myśl.
Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

Jak poskladam sejacza to zrobie film.
W poprzedniej wypowiedzi podałeś jako przykład drogę Mrągowo-Giżycko. Właśnie sobie dla przypomnienia przejrzałem ta drogę. na całej trasie są dwa ostre zakręty po 90 st. Pozostałe, to w większości łagodne łuki. Fakt nie ma tam prostych odcinków, z zakrętu wchodzi się w zakręt, ale do górskich serpentyn to jeszcze daleko tym mazurskim drogom. W górach na odcinku kilometra zdarza się po kilka zakrętów 180 st. Podczas "cywilnej" jazdy często jest tam konieczność zwolnienia do 20 km/h.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-21 17:52:31
Autor: Robert Rędziak
Dla robiacych "srednie"
On Thu, 21 Jan 2010 11:08:39 +0100, Wojtekk
<usun_kreski-w-o-j-k-o-s@wp.pl> wrote:

W poprzedniej wypowiedzi podałeś jako przykład drogę Mrągowo-Giżycko. Właśnie sobie dla przypomnienia przejrzałem ta drogę. na całej trasie są dwa ostre zakręty po 90 st. Pozostałe, to w większości łagodne łuki.

 Na Mazurach brakuje jeszcze jednego: paręnaście centymetrów w
 bok i jesteś kilkadziesiąt metrów niżej ;)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-01-21 21:50:33
Autor: Paweł Olaszek
Dla robiacych "srednie"
Robert Rędziak pisze:
[...]

To chyba najfajniejsza trasa jaka mi się trafiła- http://maps.google.pl/maps?client=firefox-a&hl=pl&ie=UTF8&ll=49.19204,19.572186&spn=0.008372,0.022724&t=k&z=16
Zima, zmrożony śnieg, ostre słońce, ok. 1000mnpm, droga w wielu miejscach po skraju urwiska, więc i panorama piękna. Czasem spojrzałem śmierci w oczy i deptałem bez litości do 50km/h. Zimą codziennie tam kilka aut ląduje na barierach, czasem trochę niżej na dachu (znajomi jechali dzień później i widzieli niedaleko siebie dwa auta, jedno na dachu, drugie zatrzymała barierka, oba zresztą z Polski).

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-01-21 13:17:36
Autor: J.F.
Dla robiacych "srednie"
Użytkownik "Wojtekk" <usun_kreski-w-o-j-k-o-s@wp.pl> napisał w wiadomości news:hj97h5$d6a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
http://tinyurl.com/yevg52p
Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka przyszła mi na myśl.

Druga lepsza. Ale badzmy szczerzy ze az tak duzo ich nie ma :-)
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=wis%B3a&Submit=Szukaj&long=16.4855264&lat=50.6952&type=1&scale=6

A propos - ktos moze podac srednia z OSa na tej drodze ?

J.

Data: 2010-01-21 14:06:00
Autor: Wojtekk
Dla robiacych "srednie"

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj9gkt$o38$1news.onet.pl...

Druga lepsza. Ale badzmy szczerzy ze az tak duzo ich nie ma :-)
W Polsce można doszukać się kilkunastu dróg o podobnych parametrach. Ale już za południową granicą jest tego znacznie wiecej i jeszcze bardzjej potrafią być zakręcone.

http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=wis%B3a&Submit=Szukaj&long=16.4855264&lat=50.6952&type=1&scale=6

A propos - ktos moze podac srednia z OSa na tej drodze ?

Jak widzę Góry Sowie, to zawsze wracają mi wspomnienia zagotowanych hamulców :-)
Co prawda miało to miejsce na drodze po drugiej stronie gór (przez Srebrną Górę) ale rownie, a może jeszcze bardziej krętej.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-25 01:29:36
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dla robiacych "srednie"
Dnia 21.01.2010 Wojtekk <usun_kreski-w-o-j-k-o-s@wp.pl> napisał/a:

[...]

Swój człowiek ;-) ! P.S. Mieszczuch z Warszawy jestem ale parę małych przygód z Jodłownikiem
mam w różnych kombinacjach napędu, pogody i takich tam :-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-01-22 00:35:36
Autor: Tomasz Pyra
Dla robiacych "srednie"
Wojtekk pisze:

> [...]

Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka przyszła mi na myśl.
Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

Może nie w Polsce, ale tu się fajnie jeździło:
http://tinyurl.com/yafpu49

Odległość między punktami 8.5km w linii prostej, 21.6km drogą.
Do tego nachylenia takie, że C3 na I biegu pod górę, z gazem w podłodze chwilami zwalniał.

Data: 2010-01-22 10:26:40
Autor: Axel
Dla robiacych "srednie"
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message

[...]

Taaa, tam sie fajnie jezdzi. A na cypel Teno (z latarnia morska) dojechales? Tam, gdzie na drodze jest napis "droga zamknieta, jedziesz na wlasne ryzyko"...
Ja bardzo lubie takie klimaty, ale moja rodzinka slabo znosi szybka jazde po gorskich zakretach - jak jezdzilismy po gorach na poludniu Hiszpanii, to bywalo, ze co kilka kilometrow trzeba bylo sie zatrzymywac i mlodsza sie pozbywala nadmiaru z zoladka... teraz troche jej przeszlo, ale i tak trzeba uwazac.

--
Axel

Data: 2010-01-22 18:17:42
Autor: Tomasz Pyra
Dla robiacych "srednie"
Axel pisze:

[...]

To u mnie nie ma tego problemu.
Żonie już jazda bokiem spowszedniała, a córka ze swojego fotelika też już pilotuje "tata! lewy nawrót!".

Data: 2010-01-22 22:21:10
Autor: Axel
Dla robiacych "srednie"

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:hjcn8l$6i2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Axel pisze:

[...]

Mloda ostatnio pokochala poslizgi na sniegu - 2 razy w tygodniu ma zajecia w miejscu, gdzie dojezdza sie po calkowicie zasniezonej drodze. Jest niepocieszona, jak cos jedzie z przeciwka i trzeba grzecznie jechac. Ale przy ostrej jezdzie po kretym miewa jeszcze problemy.

--
Axel

Data: 2010-01-21 10:43:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dla robiacych "srednie"
Dnia Thu, 21 Jan 2010 09:43:59 +0100, szwagier napisał(a):

  > A gdzie masz tak kręte drogi u nas, poza kawałkami w górach?

Jezdziles czasem po drogach mazur?

Aktualnie sidze w Ełku i jeżdże po małych miejscowościach. To co jest
tutaj, to pikuś. Nie masz zakrętów o 180 stopni, większośc z nich masz z w
miare dobrą widocznością i sa na tyle krótkie, że można bez problemu je
ściąć.

--

Dla robiacych "srednie"