Dla senatora Piesiewicza !!!

Data: 2009-12-14 22:22:28
Autor: MH
Dla senatora Piesiewicza !!!
Niech se gościu to poczyta :

http://univ.gda.pl/~literat/amwiersz/0017.htm

MH

--

Data: 2009-12-15 08:29:56
Autor: murtaugh
Dla senatora Piesiewicza !!!
On czyta pewnie tylko Safonę i Verlaine'a ...

Data: 2009-12-15 08:49:43
Autor: MH
Dla senatora Piesiewicza !!!
On czyta pewnie tylko Safonę i Verlaine'a ...
Ten BUC!! umie wogóle czytać ?? Nie sądzę ... Jestem niemal pewien , że wogóle
o Safonie i Verlaine'ie nie słyszał.. Ot poprostu , zwykłe chamidło i BURAK ...
Poczuł gnój trochę kasy i władzy , to świat do niego należy..  RYNSZTOK !!!

MH

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =heÂŽsk=
Dla senatora Piesiewicza !!!
On Tue, 15 Dec 2009 08:49:43 +0100, "MH" <logiznam@op.pl> wrote:

> [...]

Poczuł gnój trochę kasy i władzy , to świat do niego należy..  RYNSZTOK !!!

 pochwal sie swoim wyksztalceniem i dyplomami.  z pokora pochylimy czola...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Dla senatora Piesiewicza !!!