[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)

Data: 2010-06-25 21:18:24
Autor: Tomek
[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)

Niestety sejmowe mózgi zablokowały możliwość kopiowania w Acrobat Readerze
więc nie wkleję.

--
Tomek

Data: 2010-06-25 20:28:45
Autor: Jacek_P
Tomek napisal:
Niestety sejmowe mózgi zablokowały możliwość kopiowania w Acrobat Readerze
więc nie wkleję.

A to akurat niewielki problem, o ile nie zablokowali możliwości drukowania.
Puszczam wtedy zablokowanego pdf-a do PDFCreatora i dostajÄ™ odblokowanego
pdf-a :)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-25 23:35:42
Autor: Animka
[Dz.U] Dla tych co nie lubi± dodatkowych papierków w VAT7(K)
W dniu 2010-06-25 22:28, Jacek_P pisze:
Tomek napisal:
Niestety sejmowe mózgi zablokowa³y mo¿liwo¶æ kopiowania w Acrobat Readerze
wiêc nie wklejê.

A to akurat niewielki problem, o ile nie zablokowali mo¿liwo¶ci drukowania.
Puszczam wtedy zablokowanego pdf-a do PDFCreatora i dostajê odblokowanego
pdf-a :)

A mnie krzaki wstawia, bo nie mam KEY'a, ani kracka.
W zwi±zku z tym ten program jest mi nieprzydatny.

--
animka

Data: 2010-06-26 17:03:27
Autor: Jacek_P
Animka napisal:
A mnie krzaki wstawia, bo nie mam KEY'a, ani kracka.
W zwiÄ…zku z tym ten program jest mi nieprzydatny.

JAKIE cracki?! Przecież on jest darmowy!

http://www.dobreprogramy.pl/PDFCreator,Program,Windows,12691.html

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-25 23:52:36
Autor: Tomek
[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)
Dnia 25-06-2010 o 22:28:45 Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał(a):

Tomek napisal:
Niestety sejmowe mózgi zablokowaÅ‚y możliwość kopiowania w Acrobat  Readerze
więc nie wkleję.

A to akurat niewielki problem, o ile nie zablokowali możliwoÅ›ci  drukowania.
Puszczam wtedy zablokowanego pdf-a do PDFCreatora i dostajÄ™ odblokowanego
pdf-a :)

Mój podstawowy "pdf viewer" (nie Acrobat) nie ma problemów z zaznaczaniem,
ale niestety do kopiowania z dokumentów w ukÅ‚adzie dwukolumnowym siÄ™ nie  nadaje
bo brakuje mu różdżki (zaznaczanie "chwyta" obie kolumny na raz).
A ja leniwy jestem :)

--
Tomek

Data: 2010-06-26 17:04:22
Autor: Jacek_P
Tomek napisal:
[...]

Jak już naprawdę chcę mieć 'full-wypas' to otwieram pdf-a
w FineReaderze i... jazda :D

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-25 23:55:20
Autor: Tomek

Zrobiłem inny patent: http://tiny.pl/htb6h

--
Tomek

Data: 2010-06-26 00:53:03
Autor: Borys Pogore³o
[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)
Dnia Fri, 25 Jun 2010 21:18:24 +0200, Tomek napisa³(a):

Niestety sejmowe mózgi zablokowa³y mo¿liwo¶æ kopiowania w Acrobat Readerze
wiêc nie wklejê.

 Mnie siê bardzo podoba tytu³ tego: "Rozporz±dzenie Ministra Finansów w
sprawie zmiany rozporz±dzenia zmieniaj±cego rozporz±dzenie w sprawie wzorów
deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadn± w rekurencjê.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-26 08:28:44
Autor: oli

"Borys Pogore³o" <borys@pl.edu.leszno> wrote:
deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadn± w rekurencjê.

Zastanawia mnie czy na USENET zostali sami informatycy.

Data: 2010-06-27 01:08:34
Autor: Jarek Andrzejewski
On 26 Cze, 08:28, "oli" <oli-nos...@wp.pl> wrote:
"Borys Pogore³o" <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadn± w rekurencjê.

Zastanawia mnie czy na USENET zostali sami informatycy.

Zrozumieæ rekurencjê mo¿e tylko ten, kto zrozumia³ rekurencjê :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-06-28 12:29:16
Autor: Andrzej K³os
[OT] [Dz.U] Dla tych co nie lubi± dodatkowych papierków w VAT7(K)
Tomek pisze:

Niestety sejmowe mózgi zablokowa³y mo¿liwo¶æ kopiowania w Acrobat Readerze
wiêc nie wklejê.

a kto wymy¶li³, ¿eby kodowaæ PDFy - na oficjalnej stronie sejmu RP, z oficjalnymi materia³ami - w wersji 1.6, przez co s± one nieczytelne dla starszych systemów Windows? Jakie super wodotryski zawieraj± te PDFy, ¿e do ich otwarcia wymagany jest co najmniej AR 7.0?

kuba_nek

Data: 2010-06-28 13:17:34
Autor: Tomek
[OT] [Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowy ch papierków w VAT7(K)
Dnia 28-06-2010 o 12:29:16 Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> napisał(a):

a kto wymyślił

O to chodzi że nikt

--
Tomek

[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)