[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)

Data: 2010-06-26 00:53:03
Autor: Borys Pogoreło
[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)
Dnia Fri, 25 Jun 2010 21:18:24 +0200, Tomek napisał(a):

Niestety sejmowe mózgi zablokowały możliwość kopiowania w Acrobat Readerze
więc nie wkleję.

 Mnie się bardzo podoba tytuł tego: "Rozporządzenie Ministra Finansów w
sprawie zmiany rozporządzenia zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzorów
deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadną w rekurencję.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-26 08:28:44
Autor: oli

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote:
deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadną w rekurencję.

Zastanawia mnie czy na USENET zostali sami informatycy.

Data: 2010-06-27 01:08:34
Autor: Jarek Andrzejewski
On 26 Cze, 08:28, "oli" <oli-nos...@wp.pl> wrote:
"Borys Pogoreło" <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> deklaracji podatkowych (...)". Ciekawe kiedy wpadną w rekurencję.

Zastanawia mnie czy na USENET zostali sami informatycy.

Zrozumieć rekurencję może tylko ten, kto zrozumiał rekurencję :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

[Dz.U] Dla tych co nie lubią dodatkowych pa pierków w VAT7(K)