Dla tych co nie szczepią

Data: 2015-03-27 09:18:50
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
Pan złotousty telewizor powiedział że kara nakładana za nie szczepienie dziecka wynosi 300 złotych. Nakładana jest do skutku na każde z rodziców. Jak na razie sądy rozpatrujące odwołania rodziców nigdy nie przyznały rodzicom racji.

Data: 2015-03-27 10:44:00
Autor: szklanynocnik
Dla tych co nie szczepią
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
[...]

łżą skurwysyny jak zawsze.

żydokomuna.

Data: 2015-03-27 11:10:32
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
W dniu piątek, 27 marca 2015 18:44:01 UTC+1 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]
> Pan złotousty telewizor powiedział że kara nakładana za nie szczepienie dziecka wynosi 300 złotych. Nakładana jest do skutku na każde z rodziców. Jak na razie sądy rozpatrujące odwołania rodziców nigdy nie przyznały rodzicom racji.

Nie łżą. Przez moment odpuścili. Teraz się biorą za wyprostowanie i zmuszenie tych co nie szczepili do zaszczepienia dzieci.

Data: 2015-03-27 21:01:21
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Fri, 27 Mar 2015 11:10:32 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Która to telewizja powiedziała?
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-27 13:20:43
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
napisał(a):

Która to telewizja powiedziała?
-- Ikselka
Lemingom mówię NIE!
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/637293,nie-dezerterowac-przed-lemingami.html

TVPInfo

Data: 2015-03-27 21:25:18
Autor: u2
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-27 o 21:20, kogutek444@gmail.com pisze:

TVPInfo

duzo tam waszej agientury:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-27 21:32:35
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią

napisał(a):

[...]

OK, dzięki, trzeba będzie coś podziałać.
--
XL
Nie musisz szczepić dziecka!

Data: 2015-03-27 13:41:25
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
napisał(a):

OK, dzięki, trzeba będzie coś podziałać.
> [...]

Nie to żebym się przypierdalał. Ale czytałaś wyroki czy tylko bezmyślnie je wkleiłaś. Zadałem sobie trud i przeczytałem dwa z listy. Jedno to postanowienie o wstrzymaniu postanowienia o egzekucji. Nie umorzenie a zgoda sądu na jej odłożenie. Drugie to orzeczenie o błędach formalnych jakich dopuścił się urząd. Wysłał zawiadomienie na zły adres. W żadnym z tych przypadków nie było mowy o zgodzie sądu na nie szczepienie. Wręcz przeciwnie sądy uznały nie szczepienie za złamanie prawa.

Data: 2015-03-27 21:25:03
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]
Tak to juz bywa jak weryfikujesz rewelacje Ikselki...
Ja jak ostatnio zweryfikowałem jej rewelacje dotyczace Odry to w ramach kontrargumentu otrzymałem pare przytyków/zarcików bez odniesienia do meritum.

Data: 2015-03-27 16:15:18
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
W dniu piątek, 27 marca 2015 22:25:04 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Ja jak ostatnio zweryfikowałem jej rewelacje dotyczace Odry to w ramach kontrargumentu otrzymałem pare przytyków/zarcików bez odniesienia do meritum.

Dla mnie żadna nowość. taki typ człowieka że oszuka żeby udowodnić swoją rację.  Typowe zachowanie nauczycielki co zawsze musi mieć rację. Różnica taka że w szkole nikt jej nie podskoczył a tutaj można mieć inne zdanie, nawet jak nie jest zgodne z jej jedynym słusznym. Generalnie nie odpisuję na jej bzdury. Ale ten temat ja założyłem i mam w zakresie obowiązków pilnowanie żeby jakieś stare pudło wiochy w nim nie robiło.

Data: 2015-03-28 16:20:03
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Fri, 27 Mar 2015 16:15:18 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

 Generalnie nie odpisuję na jej bzdury.

Na bzdury nie - ale na resztę jak widać, za każdym razem :-D

Data: 2015-03-28 17:00:20
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

 Generalnie nie odpisuję na jej bzdury.

Na bzdury nie - ale na resztę jak widać, za każdym razem :-D

I znów czepianie się slówek - dodatkowo wyjątkowo głupie, nawet jak na XL.

Data: 2015-03-28 20:42:24
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Sat, 28 Mar 2015 17:00:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

 Generalnie nie odpisuję na jej bzdury.

Na bzdury nie - ale na resztę jak widać, za każdym razem :-D

I znów czepianie się slówek - dodatkowo wyjątkowo głupie, nawet jak na XL.

Na Twoim miejscu bym jednak sie zastanowiła nad sensem.

Data: 2015-03-28 14:41:08
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
W dniu sobota, 28 marca 2015 20:42:21 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Na Twoim miejscu bym jednak sie zastanowiła nad sensem.

Jak trzeba być głupim żeby uwierzyć że sąd może wydać jakiekolwiek orzeczenie niezgodne z obowiązującym prawem. Chyba tylko jak XLka.

Data: 2015-03-29 08:47:11
Autor: Patriota
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-28 o 22:41, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak trzeba być głupim żeby uwierzyć że sąd może wydać jakiekolwiek orzeczenie niezgodne z obowiązującym prawem. Chyba tylko jak XLka.

A pokaż  paragraf który nakazuje karać karą więzienie posła który zadaje pytania z trybuny sejmowej?

Data: 2015-03-29 05:55:06
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
W dniu niedziela, 29 marca 2015 08:46:59 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
> [...]

A pokaż  paragraf który nakazuje karać karą więzienie posła który zadaje pytania z trybuny sejmowej?

Wykaż dowolny związek, z pominięciem tego że używamy tego samego alfabetu, pomiędzy tym co ja napisałem a tym co Ty napisałeś.

Data: 2015-03-30 09:42:00
Autor: Patriota
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-29 o 14:55, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Powołujesz się na obowiązujące prawo, zarzucając XLce głupotę. Lepper został skazany na karę więzienia mimo tego że jako poseł ma nie tylko prawo ale i obowiązek zadawać pytania z trybuny sejmowej.

Data: 2015-03-30 09:00:46
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Mowisz o pytaniach w stylu: Patrioto, czy dobrze słyszałem, ze jestes jednorożcem?

Data: 2015-03-29 10:00:51
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
[...]

To w temacie tego watku jest?

Data: 2015-03-30 09:42:10
Autor: Patriota
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-29 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Jest, i w odróżnieniu od twojego wtrętu jest tylko o tym.

Data: 2015-03-29 20:16:19
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Sat, 28 Mar 2015 14:41:08 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Jak trzeba być głupim żeby uwierzyć że sąd może wydać jakiekolwiek orzeczenie niezgodne z obowiązującym prawem. Chyba tylko jak XLka.

Człowiek PRAWY i rozsądny - wierzy i wie, i podejmuje apelację, zaskarża
wyrok do sądu wyższej instancji. Głupek - przyjmuje bez dyskusji, bo wierzy, że sąd jest ZAWSZE uczciwy i
KOMPETENTNY :->

Data: 2015-03-29 12:32:57
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
napisał(a):

> [...]

wyrok do sądu wyższej instancji. Głupek - przyjmuje bez dyskusji, bo wierzy, że sąd jest ZAWSZE uczciwy i

Cud. Jesteś tak głupia że nigdy nie powinnaś nauczyć się pisać a potrafisz pisać.

Data: 2015-03-30 00:13:19
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią

napisał(a):

[...]

Cud to to, że takie coś jak ty umie pisać. Niestety, gorzej już z
rozumieniem tego, co sam piszesz.

Data: 2015-03-29 15:54:46
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
napisał(a):

Cud to to, że takie coś jak ty umie pisać. Niestety, gorzej już z
> [...]

Debilka

Data: 2015-03-28 16:17:25
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Fri, 27 Mar 2015 21:25:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

LOL, a jak?

jej rewelacje dotyczace Odry

Co pisałam o przeprawie przez Odrę i  nie pamiętam?
:->

Data: 2015-03-28 17:00:19
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Tak to juz bywa jak weryfikujesz rewelacje Ikselki...
Ja jak ostatnio zweryfikowałem

LOL, a jak?

Poczytaj ze zrozumieniem...

jej rewelacje dotyczace Odry

Co pisałam o przeprawie przez Odrę i  nie pamiętam?
:->

I znów czepianie sie zamiast  odpowiedzi...

Data: 2015-03-28 20:41:52
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Sat, 28 Mar 2015 17:00:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

To jest odpowiedź - na głupią wypowiedź.

Data: 2015-03-28 21:24:44
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
[...]

Aha, zapomniałem ze dla ciebie przyczepienie się wielkości litery to merytoryczna dyskusja.

Data: 2015-03-28 16:15:53
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią

napisał(a):

[...]

I co? Poszli szczepić? :->

Data: 2015-03-28 17:00:19
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

I co? Poszli szczepić? :->

Znowu głupiutkie zarciki zamiast odniesienia sie do pytania...

Data: 2015-03-27 17:36:39
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Fri, 27 Mar 2015 09:18:50 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

"Pan złotousty telewizor" to jedyne okienko na świat dla co poniektórych
"uodkryfcuf", stąd banialuki.

https://vaccgenocide.wordpress.com/2011/06/27/szczepienie-dzieci-nie-jest-obowiazkowe-jest-wyrok-sadu/

Inne wyroki:

http://stopnop.pl/prawo/50-orzeczenia-sadow-administracyjnych

"Wyroki NSA:

2013-08-01 IV SA/Po 168/13 - Wyrok NSA z 2013-08-01
2011-04-06 II OSK 32/11 - Wyrok NSA z 2011-04-06

Wyroki WSA:

2013-05-23 II SAPo 48413 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2013-05-23
2013-03-21 IISA/Po 96/13 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2013-03-21,
NaszaWokanda.pl
2012-10-25 IIISA/Kr 1532/11 - Wyrok WSA w Krakowie z 2012-10-25
2012-09-18 II SA/Bd 637/12 - Wyrok WSA w Bydgoszczy z 2012-09-18
2012-09-13 III SA/Łd 611/12 - Wyrok WSA w Łodzi z 2012-09-13
2012-08-22 III SA/Kr 1100/11 - Wyrok WSA w Krakowie z 2012-08-22
2012-08-10 II SA/Go 588/12 - Wyrok WSA w Gorzowie Wielkopolskim z
2012-08-10
2012-04-26 III SA/Kr 901/11 - Wyrok WSA w Krakowie z 2012-04-26
2012-03-07 II SA/Go 62/12 - Wyrok WSA w Gorzowie Wielkopolskim z 2012-03-07
2012-01-24 III SA/Kr 1535/11 - Postanowienie WSA w Krakowie z 2012-01-24 -
wstrzymanie grzywny
2012-01-24 III SA/Kr 1534/11 - Postanowienie WSA w Krakowie z 2012-01-24 -
wstrzymanie grzywny
2012-01-24 III SA/Kr 1533/11 - Postanowienie WSA w Krakowie
2012-01-24 III SA/Kr 1532/11 - Postanowienie WSA w Krakowie
2011-12-14 II SA/Go 773/11 - Wyrok WSA w Gorzowie Wielkopolskim z
2011-12-14
2011-11-24 II SA/Po 924/11 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2011-11-24
2011-10-19 III SA/Kr 1056/11 - Postanowienie WSA w Krakowie
2011-10-07 VII SA/Wa 1093/11 - Wyrok WSA w Warszawie
2011-09-28 II SA/Ke 444/11 - Wyrok WSA w Kielcach
2011-07-05 II SA/Po 883/10 - Postanowienie WSA w Poznaniu z 2011-07-28 -
wstrzymanie grzywny
2011-06-15 II SA/Po 180/11 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2011-06-15
2011-05-24 II SA/Po 122/11 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2011-05-24
2011-05-12 IV SA/Po 999/10 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2011-05-12
2011-05-05 II SA/Bk 79/11 - Wyrok WSA w Białymstoku z 2011-05-05
2011-03-16 IV SA/Po 1009/10 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2011-03-16
2011-02-04 II SA/Po 803/10 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2011-02-04
2011-02-01 II SA/Bk 723/10 - Wyrok WSA w Białymstoku z 2011-02-01
2010-09-22 II SA/Bd 373/10 - Wyrok WSA w Bydgoszczy z 2010-09-22
2010-09-01 IV SA/Po 232/10 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2010-09-01
2010-06-24 II SA/Go 355/10 - Wyrok WSA w Gorzowie Wlkp. z 2010-06-24
2008-04-24 IV SA/Po 425/07 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2008-04-24
2007-12-12 IV SA/Po 588/07 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2007-12-12
2007-06-28 III SA/Lu 76/07 - Wyrok WSA w Lublinie z 2007-06-28"

Data: 2015-03-27 09:57:23
Autor: kogutek444
Dla tych co nie szczepią
napisał(a):

> [...]

2007-12-12 IV SA/Po 588/07 - Wyrok WSA w Poznaniu z 2007-12-12
2007-06-28 III SA/Lu 76/07 - Wyrok WSA w Lublinie z 2007-06-28"

Po chuj mnie informujesz. Poinformuj telewizję.

Data: 2015-03-28 10:11:32
Autor: Patriota
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-27 o 17:18, kogutek444@gmail.com pisze:
Pan złotousty telewizor powiedział że kara nakładana za nie szczepienie dziecka wynosi 300 złotych.
A złotousty mówił też coś kto będzie płacił odszkodowanie za to jak dziecku zaszkodzi takie szczepienie? Gdzie/kim jest ten dyktatorski gnój który zmusza ludzi do pewnych czynności, na dodatek pod groźbą kar,  ale nie bierze żadnej odpowiedzialności za to?

Data: 2015-03-28 10:27:32
Autor: u2
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-28 o 10:11, Patriota pisze:
[...]

hadrys, tys bezdzietny starzec, nie wtracaj sie w sprawy, ktore ciebie nie dotycza:)

Data: 2015-03-28 16:28:15
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Sat, 28 Mar 2015 10:27:32 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Jak to nie? - każdego obywatela dotyczą.

Data: 2015-03-28 16:26:46
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Sat, 28 Mar 2015 10:11:32 +0100, Patriota napisał(a):

[...]

Ja bym poradziła rodzicom zmuszanym do szczepienia dzieci, aby zastosowali
protest włoski czy jak się to tam nazywa - czyli postepowanie do przesady
zgodnie z WSZELKIMI procedurami, żądając szczegółowych różnorodnych badań
dziecka przed szczepieniem, w tym także testów na wszelkie alergie -
ponieważ np dzieci alergiczne są zwolnione z obowiązkowosci szczepień..

Data: 2015-03-28 17:00:20
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
[...]

No to radz. Wyjasnij im tez w imie czego im to radzisz!

Data: 2015-03-28 20:42:46
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
[...]

W imię bezpieczeństwa dziecka.

Data: 2015-03-28 21:24:44
Autor: Budzik
Dla tych co nie szczepią
[...]

Poradz im tez spluwanie 3 razy za ramie! Również w imie bezpieczesntwa!
To podobne zabobony przeciez...

Data: 2015-03-28 18:41:39
Autor: Patriota
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-28 o 16:26, Ikselka pisze:

[...]

Myślę że obywatele do tego stopnia są ubezwłasnowolnieni że nie są w stanie nic zrobić aby zapobiec takim praktykom. Jedynym ratunkiem wydaje się być odwołanie od wyroku do międzynarodowego arbitrażu.

Data: 2015-03-28 20:47:56
Autor: Ikselka
Dla tych co nie szczepią
Dnia Sat, 28 Mar 2015 18:41:39 +0100, Patriota napisał(a):

[...]

Tak, jednak zanim to zrobią, sąd w kraju może zabrać im dziecko np. Wg mnie
postawa "na zwłokę" jest bezpieczniejsza.

Data: 2015-03-29 08:47:33
Autor: Patriota
Dla tych co nie szczepią
W dniu 2015-03-28 o 20:47, Ikselka pisze:

[...]

Może i masz rację.

Dla tych co nie szczepią