[spam] Dla tych co robią wiele płatności sms!

Data: 2009-08-15 00:17:01
Autor: sorry
[spam] Dla tych co robią wiele płatności sms!
Szanowni Państwo,

Mam do zaoferowania starter Nowe Orange Go na nieużywanym numerze 0500 488 *** z kwotą do wykorzystania 1398,82 PLN (jeden tysiąc, trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych) i taryfą 29 gr za połączenia poza Orange, a 20 gr wewnątrz sieci Orange i na stacjonarne.

Numer telefonu bez doładowywania będzie w pełni funkcjonalny jeszcze przez 309 dni (ok. 10 miesięcy - do czerwca 2010 r.). Zdeponowane na koncie prepaida środki wystarczają na ponad 80 godzin rozmów!!!

Kupując ów starter poniżej jego nominalnej wartości, co proponuję, realnie i znacznie będzie można na bardzo długi okres czasu obniżyć np. koszta związane z płatnościami sms, że nie wspomnę już o zwykłych rozmowach.

Oferowany przeze mnie starter jest wygraną w konkursie promocyjnym - odpowiedni dokument potwierdzający fakt i kwotę na starterze jest oczywiście do okazania jeżeli kupujący będzie tego wymagał. Bez trudu również można potwierdzić aktualną kwotę i taryfę startera.

Proszę o kontakt na nibelung@vp.pl osoby, które chcą poznać więcej szczegółów. Finalizacja transakcji wyłącznie przez odbiór osobisty we Wrocławiu. Podczas tego spotkania można będzie zweryfikować prawdziwość podawanych przeze mnie informacji dot. oferowanego startera.

Bardzo zależy mi na czasie.

n.

Data: 2009-08-15 04:13:36
Autor: Animka
sorry pisze:
[...]

Dlaczego na wszystkich grupach ten spam zamieszczasz?
Nie wystarczy Ci już Allegro?

--
animka

[spam] Dla tych co robią wiele płatności sms!