Dla tych co tylko grupe czytaja

Data: 2010-12-16 09:52:50
Autor: quwert
Dla tych co tylko grupe czytaja
T-Mobile już się zbliża, już puka do mych drzwi!
Pobiegnę mu otworzyc w mym ręku bilon drży.
O szczęście niepojęte tmobile sam odwiedza mnie,
Sąsiedzie wspomóż rentą bym mógł zadzwonic se...

na podstawie telepolis.pl

Data: 2010-12-18 09:22:07
Autor: Pszemol
"quwert" <quwert.wyyytnijjjtooo@gazeta.pl> wrote in message news:3z4daax0f7a0.13xc9mfgslsso.dlg40tude.net...
T-Mobile już się zbliża, już puka do mych drzwi!
Pobiegnę mu otworzyc w mym ręku bilon drży.
O szczęście niepojęte tmobile sam odwiedza mnie,
Sąsiedzie wspomóż rentą bym mógł zadzwonic se...

Fajną laskę na motorze w biało-różowym skafandrze
mają w reklamie w USA gdzie się wywyższają nad AT&T
i chwalą swoim 4G nad którym podobno Motorola
dopiero pracuje :-)

http://www.youtube.com/watch?v=SKG4B7wFJUo

Gdybym nie miał już kontraktu z AT&T to bym się z nią ożenił ;-) A tak przy okazji - czy pomaranczowe kolorki klubowe
firmy AT&T w USA moze sugeruja jakis zwiazek gospodarczy z
polskim/eropejskim Orange? Ktos sie orientuje w powiazaniach?

Data: 2010-12-28 00:32:30
Autor: pyton
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iehufv.844.0poczta.onet.pl...
[...]

Nie ma żadnych powiązań. Pomarańcz jest od Cingulara którego zjedli, a ta laska jest beznadziejna, ble

Data: 2010-12-27 20:58:46
Autor: Pszemol
"pyton" <pyt@on.no> wrote in message news:ifb7mi$cv6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Już to widzę jak ją z łóżka wyrzucasz :-)

Data: 2010-12-28 00:29:28
Autor: pyton

Użytkownik "quwert" <quwert.wyyytnijjjtooo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3z4daax0f7a0.13xc9mfgslsso.dlg40tude.net...
[...]

Raczej na podstawie Zchn zbliża się, zespołu Piersi

Dla tych co tylko grupe czytaja