Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuĹź ścieĹźek rowerowych

Data: 2018-11-29 21:52:46
Autor: ToMasz
Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuĹź ścieĹźek rowerowych
W dniu 29.11.2018 o 21:18, Marek S pisze:
Gdy krytykowałem tak zachowujących się rowerzystów spotkałem się z nawoływaniem od kilku z Was o tolerancję. Właśnie znalazłem skrajny przypadek:

https://youtu.be/Gu1EgYaba7k?t=407

Czy tu również uważacie, że kierowca auta nie wykazał się tolerancją?

ta sytuacja niema nic wspólnego z tolerancją. jazda wzdłuż ścieżek to jedno, a jazda nocą bez oświetlenia to drugie. powinien wyjść z auta, poprosić aby gośćiu grzecznie czekał na przyjazd poilcji, a jak "batman" próbowałby uciekać  - rozjechać go i zażądać odszkodowania od niego lub spadkobierców.

ToMasz

Data: 2018-11-30 22:23:14
Autor: Marek S
Dla tych, którzy kochają rowerzystó w jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
W dniu 2018-11-29 o 21:52, ToMasz pisze:

ta sytuacja niema nic wspólnego z tolerancją. jazda wzdłuż ścieżek to jedno, a jazda nocą bez oświetlenia to drugie.

No jak to? Śmiesz nie tolerować rowerzystów jadących bez oświetlenia nocą? :-D No nie żartuj!

Czy oni nie powinni mieć prawa do jechania slalomem po całej szerokości jezdni, nocą, bez oświetlenia, równolegle do DDRów, a kierowcy samochodów nie powinni przepraszać ich za swoją egzystencję?

--
Pozdrawiam,
Marek

Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuĹź ścieĹźek rowerowych