Dla uczciwych i myślących Polaków pod rozwagę

Data: 2010-06-11 13:29:11
Autor: boukun
Dla uczciwych i myślących Polaków pod rozwagę
Jeśli chcesz brać udział w szopce pt. "wybory prezydenckie" i wierzysz w to, że mogą one cokolwiek zmienić w twoim i towjego kraju życiu na lepsze, jesteś samodzielnie myślącym Polakiem, masz tylko do wyboru trzech kandydatów nie mających nic z mafią polityczną do czynienia.

Są to aktualnie Andrzej Lepper, Bogusław Ziętek i Kornel Morawiecki. Kolejność całkiem przypadkowa, do koloru do wyboru... Chcesz zrobić sobie dobrze, wybór należy do ciebie...

boukun

Data: 2010-06-11 13:43:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Jun 2010 13:29:11 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To przypadek ciotuniu, że żadne z powyższych określeń, do których
nawołujesz (uczciwy, myślący Polak) do ciebie nie pasuje?
Do czego to dziś nawołują pasożyty, he, he
Pokaż psychopatię ciotuniu, poujadaj po pedalsku:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-11 14:13:48
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hut7hg$nid$1speranza.aioe.org...
[...]

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-06-11 13:44:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:29, boukun pisze:
[...]

Ja zagłosuję w pierwszej turze na Leppera. On wydaje się mieć największe szanse z tej trójki. Ale naprawdę wielka szkoda dla Polaków i Polski że to nie oni zmierzą się w drugiej turze.
  Wiesz boukun, ja czasem mam wrażenie ze śpię i nie mogę się obudzić.. podsunięto Polakom dwóch gnojków  na których nawet nie warto by splunąć, a Polacy jak stado baranów  się wykłócają  który jest z nich lepszy..

Data: 2010-06-11 13:51:38
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Byle nie "zmarnować" głosu
[...]
Ja zagłosuję w pierwszej turze na Leppera. On wydaje się mieć największe szanse z tej trójki. [...]
Jadrys

No jasne, nie chcesz zmarnować głosu.
Może to właśnie jest najważniesze?
Jak było w Niemczech... ci co głosowali na NSDAP nie zmarnowali swoich głosów, oj nie zmarnowali ...

Data: 2010-06-11 14:38:17
Autor: jadrys
Byle nie "zmarnować" głosu
W dniu 2010-06-11 13:51, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

[...]

Tak, to jest najważniejsze.. dla każdego któremu zależy na dobru Polski. A ja jestem przekonany że Lepper mógłby zrobić coś dobrego dla naszego kraju.

Data: 2010-06-11 18:57:19
Autor: Papa5merf
Byle nie "zmarnować" głosu
Órzytkownik "jadrys" napisał:
[...]

Leper to nawet JUSZ coś dla kraju zrobił, reszta to tylko cuda objecała:O)

Data: 2010-06-14 07:46:23
Autor: jadrys
Byle nie "zmarnować" głosu
W dniu 2010-06-11 18:57, Papa5merf pisze:
[...]

No, raczej próbował - zlikwidować w sejmie "Wersal". Niestety były to krótkotrwałe zmiany - po Jego przegranych wyborach "wersal" wrócił na Wiejską.. Podczas gdy ludzie szukają pożywienia na śmietnikach.

Data: 2010-06-14 16:41:18
Autor: Papa5merf
Byle nie "zmarnować" głosu
[...]

lepper pszegrał bo tacy jak ty zamiast go wybrać kogoś co pszynajmniej
szfabskie zboże, sprowadzane w czasie gdy pełno było naszego, wysypał z
wagonuf, woleli głosować na kominiaża co cuda obiecał, i masz cuda, teraz
pewnie znowu na jakiegoś żydokomucha zagłosujesz, zamiast na polaka?:O)

Data: 2010-06-11 13:56:16
Autor: heÂŽsk
On Fri, 11 Jun 2010 13:44:55 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Ja zagłosuję w pierwszej turze na Leppera. On wydaje się mieć największe szanse z tej trójki. Ale naprawdę wielka szkoda dla Polaków i Polski że to nie oni zmierzą się w drugiej turze.

 A ja jak zawsze na JKM. ;o)
 Na pewno nie zaglosuje na jarko-bronka.

--

 HeSk

Data: 2010-06-11 14:37:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:56, "heÂŽsk" pisze:
[...]

Jakoś nie mam przekonania do JKM - on jeszcze nie byl w rządzie, i przez to nie wiadomo co to za człowiek. tym niemniej jego kandydatura wydaje się bić lepsza dla Polski niż kandydatura Komorowskiego czy Kaczyńskiego. - On jest spoza "układu" okrągłostołowego.

Data: 2010-06-11 14:16:59
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hut7k7$n7s$1news.onet.pl...
[...]

Bo Polacy to suma sumarum stado baranów, dlatego Polska tak stoi, jak stoi...
Przyjemnie jest czasami poobserwować to stado baranów, chociażby tu...

boukun

Data: 2010-06-11 14:35:52
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hut9k9$1af$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
taczke tabletek dla boukuna pls
awe

Data: 2010-06-11 14:36:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 14:16, boukun pisze:

[...]

No tak, szkoda tylko że to stado baranów w bezmyślnym pędzie tratuje pole które się nazywa Polska.

Data: 2010-06-11 16:51:04
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hutao5$s5$1news.onet.pl...
[...]

Nic nie zrobisz, naród skazany na to, żeby go bić po dupie..., ma tylko się modlić, bić pokłony i wybaczać swoim ciemiężcom...

boukun

Data: 2010-06-11 18:39:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 16:51, boukun pisze:

[...]

Aż dziw że "tak wielu daje sobą pomiatać przez tak nielicznych"..

Data: 2010-06-11 21:09:11
Autor: Papa5merf
Órzytkownik "boukun" napisał :
[...]

a ja się pytam kto będzie liczył głosy, no kto będzie liczył te głosy?:O)
bo inaczej jakie ma znaczenie na koog zagłosujesz?:O)

Data: 2010-06-12 13:48:20
Autor: cirrus
Użytkownik "Papa5merf" <tra@la.la> napisał w wiadomości news:4c128a6a$3$17093$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty sobie najpierw policz klepki w głupim łbie.

--
stevep

Data: 2010-06-13 11:53:15
Autor: Papa5merf
ruski czpion TW "cirrus" napisał:
[...]

coś skromne ci ślą te depesze z moskfy, może sam wysil sfoje dfie szare
komurki i skrobnij coś od siebie, może premie dostaniesz?:O)

Dla uczciwych i myślących Polaków pod rozwagę