Dla walczących z operatorami

Data: 2009-09-09 06:59:09
Autor: FINCH
Dla walczących z operatorami
*Reklamacja :*
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Reklamacja

Dnia 22-05-2009 w salonie firmowym Plus GSM przy ulicy Krupniczej 2/4
we Wrocławiu złożyłem komplet dokumentów wraz z pełnomocnictwem aby
przenieść numer z sieci Orange do sieci Plus GSM ( usługa Simplus ).
Zostałem poinformowany że cała procedura nie powinna trwać dłużej jak
2 tygodnie. Dokumenty posiadają numer XXXXXXXX.

Ponieważ po miesiącu nie dostałem żadnej informacji ponownie ( tj
23-06-2009 )  pojawiłem się w w/w salonie. Otrzymałem informację że
dokumenty nie zostały wysłane dalej do odpowiedniej komórki w Państwa
firmie.

Zaproponowano mi ponowne uruchomienie procedury przenoszenia numeru
tym razem bez pełnomocnictwa. Poprzednie dokumentu zostały anulowane.
Nowe otrzymały numer XXXXXXXX.

Operator sieci macierzystej poinformował mnie że odłączenie nastąpi
01-08-2009. A zgodnie z regulaminem sieć Plus GSM ma 7 dni na
włączenie numeru w sieci docelowej.Numer został wyłączony w nocy
01-08-2009.

Po 5 dniach próbowałem ustalić dlaczego numer nie jest jeszcze
aktywny. Po wielokrotnych interwencjach dnia 11-08-2009 poinformowano
mnie że popełniono błąd w czasie wypełniania dokumentów w salonie
firmowym i muszę udać się ponownie do salonu aby uzupełnić dane.

W salonie okazało się że błędnie spisano numer karty SIM. Poprawiono
wszystkie dane . Zostałem poinformowany że numer będzie uruchomiony w
ciągu 24h .

Numer staje się ponownie aktywny 13-08-2009. Łącznie cała procedura
trwa 83 dni .

Proszę o wyjaśnienie następujących kwestii .

1) Jak to jest możliwe że w salonie firmowym giną dokumenty ?
2) Dlaczego po takim uchybieniu ze strony Państwa firmy nie
potraktowano mojej sprawy indywidualnie tylko jeszcze sam musiałem
biegać z dokumentami ?
3) Dlaczego BOK nie potrafi udzielić informacji co się dzieje z
przenoszonym numerem .
4) Dlaczego pracownicy BOK muszą udawać się do innego komputera aby
udzielić informacji co się dzieje z numerem ? Trwa to nawet do 15
minut kompletnie nic nie wnosi do sprawy a petenta obciąża się
kosztami rozmowy
5) Dlaczego dopiero po 11 dniach poinformowano mnie że błędnie
wypełniono dokumenty w salonie.

W związku z błędami popełnionymi przez Państwa firmę domagam się
zwrotu następujących kosztów :

1) Ostatnia faktura u operatora ORANGE poza okresem promocyjnym
( sytuacja taka powstała ponieważ procedura przeniesienia przedłużyła
się z Państwa winy) 124 zł .

2) Zwrot kosztów za rozmowy z BOK ( trwające nawet do 15 minut ) 10
rozmów x 15 minut x 1,58 zł ( połączenie z automatu TPSA z numerem
BOK ) .

Łączna kwota poniesionych kosztów 361 zł
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

*Wynik:*
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem 400 zł w postaci zasilenia
konta. Czekam jeszcze na pisemne uzasadnienie .

Tak więc nie poddawać się ;)

Data: 2009-09-09 21:14:31
Autor: X
Dla walczących z operatorami
Gratuluję przenosin do Simplusa. Przynajmniej internet będziesz miał w normalnych cenach pakietowych i jak wybierzesz profil wynurzenia to nawet 600 minut gratis do Plusa na pół roku:)

Data: 2009-09-09 21:45:53
Autor: Michal
[...]

<ciach>

mialem podobnie jeno z ery na biznes plusa...
tez cos poginelo i sie znacznie opoznilo...
a pare miechow odliczyli abo....

tez kolo 4 stowek na plus wyszlo.

Dla walczących z operatorami