Dla większej kasy.

Data: 2018-04-01 18:18:20
Autor: stevep
Dla większej kasy.
# "Odchodzę z Ruchu Kukiz'15" - takie słowa padają w wielkanocnym wpisie lidera tego ugrupowania.
"Zastanawiałem się, czy zdradzić tę tajemnicę, czy nie... Doszedłem jednak do wniosku, że podobnie jak swego czasu Kazimierz Marcinkiewicz, właśnie w Święta ogłoszę swoją życiową decyzję. Otóż odchodzę z Ruchu K'15 w zamian za zapewnienie mi przez wszystkie opcje polityczne jedynki do Europarlamentu przez trzy kolejne kadencje. Umowa została zawarta na spotkaniu szefów opcji parlamentarnych tuż przed Świętami" - napisał Kukiz. #
Ze strony:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/571818,pawel-kukiz-facebook-wpis-odejscie.html

I te wszystkie opcje polityczne dadzą się na taki kit nabrać?

--
stevep

Data: 2018-04-01 10:17:04
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Dla większej kasy.
użytkownik stevep napisał:
[...]

A Pieprzykoski, nie doczytaliście do końca:) 1 kwietnia.

Data: 2018-04-02 02:34:30
Autor: stevep
Dla większej kasy.
W dniu 2018-04-01 o 19:17, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:
użytkownik stevep napisał:
[...]

U was szyderspierdoloski prima aprilis cały rok.

--
stevep

Data: 2018-04-02 03:58:10
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Dla większej kasy.
użytkownik stevep napisał:

> A Pieprzykoski, nie doczytaliście do końca:) 1 kwietnia.
> U was szyderspierdoloski prima aprilis cały rok.

Słyszał Ty? 1 kwietnia Hanka miała oddać kamienicę..

Łyknęliście Pieprzykoski jak pelikan rybę i nie macie jajec żeby się
przyznać. Poczucia humoru też nie macie, źle z wami.

Data: 2018-04-02 10:13:46
Autor: jacekbialy80
Dla większej kasy.
Łyknęliście Pieprzykoski jak pelikan rybę i nie macie jajec żeby się
przyznać. Poczucia humoru też nie macie, źle z wami.

-- -- -
Może zbyt często obcuje z kotami  ?-))

JB

Data: 2018-04-02 23:54:20
Autor: stevep
Dla większej kasy.
W dniu .04.2018 o 19:13 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

To ty ponoć spędzasz święta z kotem?

--
stevep

Data: 2018-04-02 15:53:34
Autor: Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie - (c) A.Duda, prezydent - PiS
Dla większej kasy.
Użytkownik "Bytomir Szydera vel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:a5b3e355-d42e-4226-b784-2f4144537a2dgooglegroups.com...
użytkownik stevep napisał:

> A Pieprzykoski, nie doczytaliście do końca:) 1 kwietnia.

U was szyderspierdoloski prima aprilis cały rok.

Słyszał Ty? 1 kwietnia Hanka miała oddać kamienicę.

Kalkstejnom? ;-)))

http://racjapolskiejlewicy.pl/kim-sa-kaczynscy-kalkstejn-fakty-mity-i-watpliwosci/4568

http://bi.gazeta.pl/im/7c/f0/15/z23003260Q,Nagrody-dla-ministrow-Beaty-Szydlo-za-2017-rok.jpg

CL

Data: 2018-04-02 10:20:40
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Dla większej kasy.
użytkownik Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie -  (c)  A.Duda, prezydent - PiS napisał:

http://bi.gazeta.pl/im/7c/f0/15/z23003260Q,Nagrody-dla-ministrow-Beaty-Szydlo-za-2017-rok.jpg

VS 120 mln za peło? Chyba w 2018 szykuje się kolejny etap odcinania ryjków
od koryta:)

Data: 2018-04-02 23:53:22
Autor: stevep
Dla większej kasy.
W dniu .04.2018 o 12:58 Bytomir Szydera vel Dąs <franek.zyto@gmail.com>  pisze:

użytkownik stevep napisał:

> [...]

Łyknęliście Pieprzykoski jak pelikan rybę i nie macie jajec żeby się
przyznać. Poczucia humoru też nie macie, źle z wami.
Jasne spierdoloski twój yntelekt jest nieco poniżej kota prezia.

--
stevep

Data: 2018-04-03 11:20:27
Autor: stevep
Dla większej kasy.
W dniu 2018-04-02 o 12:58, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:
użytkownik stevep napisał:

[...]

Z wami jak to z kretynami spierdolski doskonale.

--
stevep

Data: 2018-04-02 22:55:29
Autor: z
Dla większej kasy.
Każdy cokolwiek rozgarnięty Kowalski po pierwszym zdaniu czai bazę ;-)

Nie zarobisz na miskę ryżu

najpierw czytaj czytaj czytaj... Najlepiej ze zrozumieniem

a potem dopiero wysyłaj te gówniane posty

Co za łajza

Data: 2018-04-02 03:02:33
Autor: jacekbialy80
Dla większej kasy.
stevep# "Odchodzę z Ruchu Kukiz'15" - takie słowa padają w wielkanocnym wpisie
[...]

Może nie wszytkie, ale ktoś musiał na to się nabrać - najważniejsze, że był to ktoś z naszego kolektywu, czyli wy towarzyszu Piszczyk!   :-DD

z partyjnym pozdrowieniem!
_kolektyw

..

Data: 2018-04-02 10:00:27
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J.Brudziński - PiS
Dla większej kasy.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p9r0oc$378$1news.vectranet.pl...
# "Odchodzę z Ruchu Kukiz'15" - takie słowa padają w wielkanocnym wpisie lidera tego ugrupowania.

Wielki płacz rozległ się w PO. Naród posypuje głowy popiołem błagając: "zostań! zostań!"

CL

Dla większej kasy.