Dla większej kasy.

Data: 2018-04-02 03:02:33
Autor: jacekbialy80
Dla większej kasy.
stevep# "Odchodzę z Ruchu Kukiz'15" - takie słowa padają w wielkanocnym wpisie
lidera tego ugrupowania.
"Zastanawiałem się, czy zdradzić tę tajemnicę, czy nie... Doszedłem
jednak do wniosku, że podobnie jak swego czasu Kazimierz Marcinkiewicz,
właśnie w Święta ogłoszę swoją życiową decyzję. Otóż odchodzę z Ruchu
K'15 w zamian za zapewnienie mi przez wszystkie opcje polityczne jedynki
do Europarlamentu przez trzy kolejne kadencje. Umowa została zawarta na
spotkaniu szefów opcji parlamentarnych tuż przed Świętami" - napisał
Kukiz. #
Ze strony:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/571818,pawel-kukiz-facebook-wpis-odejscie.html

I te wszystkie opcje polityczne dadzą się na taki kit nabrać?

--
stevep

Może nie wszytkie, ale ktoś musiał na to się nabrać - najważniejsze, że był to ktoś z naszego kolektywu, czyli wy towarzyszu Piszczyk!   :-DD

z partyjnym pozdrowieniem!
_kolektyw

..

Dla większej kasy.