Dla wszystkich czerwonych

Data: 2009-09-11 14:02:03
Autor: Antenka
Dla wszystkich czerwonych
Data: 2009-09-11 17:24:06
Autor: Bruner
Dla wszystkich czerwonych
tak sie kiedys cala Polska bawila to nie to co dzisiaj

http://www.youtube.com/watch?v=v3rFxektijk

Data: 2009-09-12 00:55:02
Autor: kefirh
Dla wszystkich czerwonych
Antenka pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=44an4uyvW34

:D

Antenka

...i macie tu cos akuratnego na dzisiejsze czasy...

http://www.youtube.com/watch?v=9uzz48PEIYQ

k.

Data: 2009-09-12 22:00:35
Autor: jadrys
Dla wszystkich czerwonych
Antenka pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=44an4uyvW34

:D

Antenka

Dla mnie jest to najlepszy z utworĂłw DĹĽemu.. :-)

PS. posłuchałem choć nie jestem "czerwony". ;-)

Data: 2009-09-12 14:12:36
Autor: Antenka
Dla wszystkich czerwonych
On 12 Wrz, 22:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>http://www.youtube.com/watch?v=44an4uyvW34

> :D

> Antenka

Dla mnie jest to najlepszy z utworów Dżemu.. :-)

PS. posłuchałem choć nie jestem "czerwony". ;-)

Jędru¶, a jednak chwyciłe¶ się na ten haczyk hihi. To była taka mała
prowokacja. Akurat ta czerwono¶ć ma tam inny wymiar. Ale przyznasz, że
nikt po Ry¶ku nie potrafił tego tak tego za¶piewać. ;-)

Antenka

Data: 2009-09-13 00:15:43
Autor: jadrys
Dla wszystkich czerwonych

[...]