Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie

Data: 2011-06-06 23:08:55
Autor: Niki
Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie
IdeaBank.pl (nie nie pracuję tam i nie płacą mi za promowanie... po prostu sprawdziłam)

Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty + wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

Nie ma tylko wpłatomatów, ale wpłacać można bez prowizji w GetinBanku.

Obecnie na rynku nie ma lepszej oferty niż IdeaBank.

Swoją drogą ciekawe ilu klientów indywidualnych odejdzie z mBanku po wprowadzeniu tej żenującej i uwłaczającej godności klienta opłaty. Myślę, że wielu, chociaż z drugiej strony Polaczki zdaje się przyzwyczajone są do takich opłat... ;)

Data: 2011-06-07 00:27:37
Autor: krzysztofsf
Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie
On 7 Cze, 01:08, "Niki " <niki.pil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
IdeaBank.pl (nie nie pracuj tam i nie p ac mi za promowanie... po prostu
sprawdzi am)

Wszystko to samo co mBank mia przed wprowadzeniem op aty za karty +
wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

Ile kosztuje przelew SEPA ?

Data: 2011-06-07 03:09:43
Autor: Q
Użytkownik "Gupia Niki " <gupia.niki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isjmm7$e45$1inews.gazeta.pl...
Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty +
wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

Za mocno generalizujesz, przez co ogolnie wypisujesz glupoty.

Obecnie na rynku nie ma lepszej oferty niż IdeaBank.

....a wlasnie, ze jest lepsza* oferta niz Idea Bank.
(*z postow wnioskuje, ze chodzi Ci o konto "studenckie")

Tak czy siak dzieki - normalnie otworzylas nam oczy -
- nikt tu nigdy nie mial konta poza mBankiem, podobnie jak Ty.

Jak juz bedziesz miala konto w Idea Banku, to porownaj sobie
ichnie interfejsy, choc sadzac po Twoich postach
jestes klientem o bardzo prostym, niewymagajacym profilu
konczacym sie na "braku oplat".
Czasami/czesto konto/karty platne wychodza taniej niz te darmowe.
Niektorzy potrzebuja konta walutowego (+ karty).
Nie wiem czy te klony maja jakies problemy
z onlineowoscia przelewow wewn.

[...]

Niestety nie kazdy jest tak madry i inteligentny jak Ty.
Nie kazdy posiada tak szeroka wiedze o uslugach bankowych jak Ty.
Jestes po prostu super - nie to co te "polaczki".

Data: 2011-06-07 06:20:51
Autor: JWW
Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie
Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty +

no to poruwnaj z VW bankiem (nawet obsługa kasowa za darmo)

jk

Data: 2011-06-07 06:58:32
Autor: Włodziu

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:isk93i$pgj$1news.onet.pl...
Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty +

no to poruwnaj z VW bankiem (nawet obsługa kasowa za darmo)

Ja nie polecam.
W kwietniu naliczyli mi opłatę za prowadzenie konta 20zł. W dodatku włączyli mi bez mojej wiedzy jakieś dziwne zupełnie nie przydatne ubezpieczenia. W efekcie opłaty za sam maj wyniosły ponad 30 zł!!
Złożyłem reklamacje 02 maja i do dzisiaj żadnego odzewu. Jak dzwonię na infolinię to słyszę, że reklamacja jest rozpatrywana przez jakiś inny pion i pan nie może mi narazie pomóc.

Więc szczerze radzę trzymać się z daleka od tego Banku.

Data: 2011-06-07 08:12:28
Autor: JWW
Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie
Złożyłem reklamacje 02 maja i do dzisiaj żadnego odzewu. Jak dzwonię na

chymba wymyśliłaś to historię. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3 godzin załatwie

jk

Data: 2011-06-07 06:26:13
Autor:
JWW <janek_walicow@wpp.pl> napisał(a):
chymba wymyśliłaś to historię. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3 godzin załatwie

I ten bank zatrudnia ludzi posługujących się językiem polskim w ten sposób?

Data: 2011-06-07 10:08:44
Autor: Włodziu

Użytkownik <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iskga4$a2r$1inews.gazeta.pl...
[...]

VW Bank to specyficzny Bank i zatrudnia specyficznych ludzi. Trzeba się przyzwyczaić.

Data: 2011-06-07 09:43:54
Autor: Włodziu

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:iskfkr$fho$1news.onet.pl...

chymba wymyśliłaś to historię. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3 godzin załatwie

CHYMBA na PROWA możesz mi obCIONGnąć!

Data: 2011-06-07 19:54:48
Autor: Grzexs
Dla wszystkich, kt�rzy odchodz� z mBan ku - znalaz�am rozwi�zanie
-- -- -- -- W�odziu / 2011-06-07 09:43 -- -- -- --
UÂżytkownik "JWW"<janek_walicow@wpp.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści

chymba wymyÂśliÂłaÂś to historiĂŞ. Podaj mi na prowa nr sprawy to w ciongu 3
godzin zaÂłatwie

CHYMBA na PROWA mo¿esz mi obCIONGn¹Ì!

MoĹźe zacznij od poprawnego kodowania postĂłw...

--
Grzexs

Data: 2011-06-07 21:55:00
Autor: Waldek
Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie

Jestes po prostu super - nie to co te "polaczki".

I może na tym poprzestaniemy ? :D

Pozdrawiam

Data: 2011-06-07 05:47:02
Autor:
Niki  <niki.pilska@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
IdeaBank.pl (nie nie pracuję tam i nie płacą mi za promowanie... po prostu sprawdziłam)

A ja myślę, że nie masz pojęcia co to za bank...

Wszystko to samo co mBank miał przed wprowadzeniem opłaty za karty + wszystkie bankomaty w Polsce za darmo.

Brak transferów z konta, brak kart kredytowych, brak oddziałów i maszyn
depozytowych...

Nie ma tylko wpłatomatów, ale wpłacać można bez prowizji w GetinBanku.

I oczywiście nigdy tego nie zrobiłaś, a wiesz dlaczego? Bo pomylił Ci się
GetinOnline i OpenOnline (internetowe oddziały Getin Noble Banku S.A.) z
IdeaBank, który jest ZUPEŁNIE INNĄ INSTYTUCJĄ o nazwie Idea Bank S.A. i żadnej
obsługi w oddziałach Getinu nie oferuje, bo nie może w zgodzie z prawem (nie
jest jeszcze ZTCMW formalnie własnością Getin Holdingu nawet).

Obecnie na rynku nie ma lepszej oferty niż IdeaBank.

Jest i to sporo...

[...]

Szkoda, że taka "Polaczka" jak Ty trolluje bez pojęcia...

Data: 2011-06-08 22:53:01
Autor: Ianus

Użytkownik "Niki "  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isjmm7$e45$1@inews.gazeta.pl...

[...]

"Polaczki"? Ty chyba nie jesteś "Polaczkiem" - bo tak Polaków nazywali tylko zaborcy ze wschodu...
A Niki to pewnie skrót od Nikita... :-)

JS

Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie