Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie

Data: 2011-06-08 22:53:01
Autor: Ianus
Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie

Użytkownik "Niki "  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isjmm7$e45$1@inews.gazeta.pl...

Swoją drogą ciekawe ilu klientów indywidualnych odejdzie z mBanku po
wprowadzeniu tej żenującej i uwłaczającej godności klienta opłaty. Myślę, że
wielu, chociaż z drugiej strony Polaczki zdaje się przyzwyczajone są do
takich opłat... ;)

"Polaczki"? Ty chyba nie jesteś "Polaczkiem" - bo tak Polaków nazywali tylko zaborcy ze wschodu...
A Niki to pewnie skrót od Nikita... :-)

JS

Dla wszystkich, którzy odchodzą z mBanku - znalazłam rozwiązanie