Dla zwolenników szybkości ...

Data: 2011-10-18 21:23:17
Autor: masti
Dla zwolenników szybkości ...
Dnia pięknego Tue, 18 Oct 2011 22:12:09 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
wystukał:

.. którzy twierdzą, że jest ona mało istotna...

http://fwd.channel5.com/fifth-gear/videos/features/120mph-mega-crash

a co się stało podczas jazdy 120mph? Bo według przedstawionego filmu nic.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-18 23:29:07
Autor: DoQ
Dla zwolenników szybkości ...
W dniu 18-10-2011 23:23, masti pisze:
http://fwd.channel5.com/fifth-gear/videos/features/120mph-mega-crash
a co się stało podczas jazdy 120mph? Bo według przedstawionego filmu nic.

Kierowca zasnął.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-19 08:56:41
Autor: J.F.
Dla zwolenników szybkości ...
Dnia Tue, 18 Oct 2011 23:29:07 +0200, DoQ napisał(a):
W dniu 18-10-2011 23:23, masti pisze:
http://fwd.channel5.com/fifth-gear/videos/features/120mph-mega-crash
a co się stało podczas jazdy 120mph? Bo według przedstawionego filmu nic.

Kierowca zasnął.

A zasnal przy 120, czy zasnal znuzony jazda 55mph, a potem nieprzytomnie
gaz nacisnal ? Wiem, obowiazkowy tempomat, niech zwiekszenie predkosci wymaga swiadomej
akcji. A moze lepiej gps ? Kto przektoczy przedkosc o 10km/h temu sie
lilnik wylaczy. Odblokowac w zasadzie mozna by dopiero kodem paskowym z
mandatu :-)

J.

Data: 2011-10-19 10:33:10
Autor: DoQ
Dla zwolenników szybkości ...
W dniu 19-10-2011 08:56, J.F. pisze:

Kierowca zasnął.
A zasnal przy 120, czy zasnal znuzony jazda 55mph, a potem nieprzytomnie
gaz nacisnal ?

Ew. zasłabł albo dostał udaru.

Pozdrawiam
Paweł