Data: 2011-10-19 00:22:36 | |
Autor: Michał | |
Dla zwolenników szybkości ... | |
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):
... ktĂłrzy twierdzÄ , Ĺźe jest ona maĹo istotna... O już się nauczyli że jak chcą walnąć szybko w coś to nie mercem i nie renaultem, bo nie będzie widowiskowo ciekawe czy by się Vel Satis zgniótł, czy by "tylko" tyna szyba przeleciała przez przednią ;) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-10-20 13:00:41 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Dla zwolenników szybkości ... | |
Michał wrote:
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a): he he też mni to na myśl przyszło... http://www.autocentrum.pl/euroncap/renault/vel-satis-2003 http://www.youtube.com/watch?v=Sn9y9pbfVpA tak BTW http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq/21982f7f-a312-49db-99e0-8e38e37004de/the-testing-process.aspx większość wypadków zdarza sie przy prędkościach do 65 km/h przy 120 km/h dzisiejsza technologia nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa. a takie zdarzenia są bardzo rzadkie. mój komentarz zwykle samochody zaczynają hamować i nawet gdy wypadek zaczyna sie przy prędkosci powyżej 100km/h to uderzenie następuje przy znacznie mniejszej prędkości. |
|
Data: 2011-10-20 17:50:39 | |
Autor: Michał | |
Dla zwolenników szybkości ... | |
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Michał wrote:a312-49db-99e0-8e38e37004de/th e-testing-process.aspxh dzisiejsza technologia nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa. a takie zdarzenia są bardzo rzadkie. One tak do czegoś koło 100km/h powinny być bardzo bezpieczne, zostało jeszcze dużo przodu, a to i tak było po skosie, pasy nie są do słupków tylko w fotelach więc powinno być ok. ale ciekawe czy przy 200km/h już zgniecie przód, bo w lagunieII przy 86km/h drzewo do środka nie włazi - tylko się pedały minimalnie przesuwają. A laguna i vel satis to zupełnie co innego. zresztą modele 2001 były bezpieczniejsze (inaczej: mocniejsze) niż 2011 pozdrawiam. -- |
|