Dlaczego

Data: 2012-03-14 14:31:37
Autor: jadryÅ›
Dlaczego

Jest taka łatwość w zabieraniu biednym (np. zasiłki chorobowe) a nie ma w ogóle możliwości dobrania się do przywilejów tzw świętych krów?

http://emerytury.wp.pl/kat,7531,title,Prokurator-ktory-chcial-sie-zabic-dostanie-6000-zl-emerytury,wid,14330073,wiadomosc.html

A premier często używa w swoich wypowiedziach słowa "przyzwoitość"...

Data: 2012-03-14 15:00:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjq6jt$sde$1node2.news.atman.pl...

[...]

Trza bytło prokuratoerm zostać, a nie nauczać oseski literek.

Data: 2012-03-14 16:09:26
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego
jadry¶ napisa³:

Jest taka ³atwo¶æ w zabieraniu biednym (np. zasi³ki chorobowe) a nie ma w ogóle mo¿liwo¶ci dobrania siê do przywilejów tzw ¶wiêtych krów?

Masz na my¶li te sutannowe t³uste ¶winie, za które ka¿esz mi zmawiaæ
zdrowa¶ki kilkadziesi±t w±tków wcze¶niej?

--
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2012-03-14 20:23:57
Autor: jadry¶
Dlaczego
W dniu 2012-03-14 16:09, Grzegorz Z. pisze:
[...]

To by³a tylko sugestia a nie nakaz. A¿ siê niedobrze robi widz±c ten g³os samotnego abc wo³aj±cego "na puszczy". Ja Go nie wspomogê bo nie znam zbyt dobrze s³ów modlitwy.

Data: 2012-03-14 12:26:32
Autor: Antenka
Dlaczego
On 14 Mar, 20:23, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

To by³a tylko sugestia a nie nakaz. A¿ siê niedobrze robi widz±c ten
g³os samotnego abc wo³aj±cego "na puszczy". Ja Go nie wspomogê bo nie

 Nauczê Ciê : "Pójd¼ dzieciê, ja ciê uczyæ ka¿ê".

Antenka

Data: 2012-03-14 22:19:52
Autor: jadry¶
Dlaczego
W dniu 2012-03-14 20:26, Antenka pisze:
[...]

E tam, chyba za stary ju¿ jestem na takie nauki.:-\

Data: 2012-03-16 21:14:56
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego
jadry¶ napisa³:

[...]

Czyli mam odmawiaæ zdrowa¶ki za ¶wiête ¶winie w sutannach.

Data: 2012-05-01 22:22:01
Autor: jadry¶
Dlaczego
W dniu 2012-03-16 21:14, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Raczej o zbawienie dusz grzesznych ludzi.

Dlaczego